Malé norské studio Krillbite s potěšením oznámilo, že Among the Sleep vyjde ve verzi pro PlayStation 4 přesně 10. prosince letošního roku. Pro malý tým vývojářů je to velká událost, vždyť Among the Sleep začal vznikat jako školní projekt. Není tak divu, že jsou nadšeni a doufají, že se hře bude na PS4 dařit minimálně stejně jako na PC, kde je od 29. května 2014. Na Steamu stojí 20 euro a má velmi kladné uživatelské recenze. Hráčům se líbí, že ve hře nechybí strach, napětí, nervozita a lekačky. To vše se navíc odehrává v prostředí, z kterého může mít strach nejedno malé dítko. Navíc dokáže zapůsobit i na dospělého jedince.
„Chtěli jsme vytvořit atmosférický horor s děsivým pocitem bezmoci.“
Sami tvůrci svou hru popisují jako psychologický horor, kde hrajete za dvouročního kloučka, který je sám doma. „Zažijete svět očima batolete s bujnou fantazií, kterého mohou snadno vyděsit jeho kalhoty.“
Pokud se ptáte, proč studiu tak dlouho trvá port PC hry na PS4, tak odpověď je jednoduchá. Ono to není tak snadné, jak by se mohlo na první pohled zdát. „Museli jsme se z enginu Unity 3.0 přesunout na Unity 3.5 a poté na nejnovější verzi 5.2. Tento nelehký proces jsme absolvovali, abychom si byli jisti, že Among the Sleep na PS4 bude vypadat úžasně a bude se na konzoli skvěle hrát. Kvůli přechodu na novější verzi enginu jsme museli spoustu věcí udělat znovu,“ vysvětlují.
Na PS4 bude mít hra lepší grafiku a ještě lepší zvuk. Navíc poběží při 60fps.
„Další čas nám zabraly problémy s fyzikálním enginem. Během hraní jsme narazili na hodně divné a vtipné chyby. Vzpomínáme si na plovoucí židli, která dělá 360 stupňové otočky, nebo jablka létali stovky kilometrů za hodinu. Nejlepší novinkou v PS4 verzi jsou ale aktualizované zvuky. Among the Sleep má nyní lepší grafiku a ještě lepší zvuk. Myslíme si, že počet snímků za sekundu je nezbytnou součástí dobrého herního zážitku a tak jsme tvrdě pracovali, abychom hru spustili v 60 snímcích za sekundu. To byla pravděpodobně největší část upgradu.“
Ono to má být tak trochu o té dětské fantazii, ale to že se to z toho domu dostalo do nějakého fantasy světa mne totálně nasralo .
Malasnikov: Mě osobně se ten začátek s medvědem dost líbil, perfektně to navodilo atmosféru. . Člověk nevěděl co od něj vlastně čekat.
Hra dobrá tak ve slevě, jsem si ji pořídil za cenu 100Kč.
Malasníkov má pravdu. Zase taková pecka to není.
To je to fakt takový propadák?
Jak napsal Malasnikov. . V podstatě se celá hra odehrává ve fantasy světě…A děláte tam prakticky to stejné dokola. . Na strašidlo sem narazil asi 5x za celou hru. . Nuda, nezajímavé.
Chtěl jsem si to koupit, ale radši jsem se napřed podíval na let’s play a dobře jsem udělal. Ono to tady v tom traileru vypadá výborně, ale ve skutečnoti to až tak výborný není. Když jsem viděl toho divnýho mluvícího medvídka a následně to že prostředí domu je jenom v prvních 15ti minutách po kterých se hráč dostane do nějakýho zvláštního fantasy prostředí který je extrémně nudný, tak jsem si koupi hodně rychle rozmyslel. Jako na malý studio je to dobrá práce, ale mohli si to trošku víc promyslet.
BůhOnty: Asi tak. To původní demo (nebo alfa) vypadalo naprosto parádně… a pak to šlo jen z kopce.
Strašně sem se na to tešil, ve finále to bylo ale totální sračka.
Pěkný…jinak 60 fps museli hrozně těžce locknout jinak by to stou grafikou dalo i 100 ….