Vývojáři ze švédského studia EA DICE prostřednictvím vedoucí producenty oznámili, že do bety Star Wars: Battlefront se zapojilo 9 milionů hráčů.
„Ohromující, naprosto ohromující. Betatest hry Star Wars: Battlefront zdolal významný milník: do této chvíle se do něj přihlásilo a zahrálo si jej přes devět milionů hráčů. Díky tomu jde o nejrozsáhlejší samostatný betatest v historii EA. Nesmírně nás těší, že tolik z vás projevilo zájem o malou ochutnávku toho, na čem tak velmi intenzivně pracujeme,“ neskrývá nadšení Sigurlina Ingvarsdottirová.
„Už od oznámení hry Star Wars Battlefront v dubnu jsme věděli, že beta pro nás bude náročnou zkouškou. Konec konců bylo to také jedno z nejdiskutovanějších témat okolo celé hry v posledních šesti měsících. Na spuštění bety pro celý svět jsme se tak velice těšili, ale pokud mám být upřímná, současně nás to naplňovalo i nervozitou.“
„Jak říká Han Solo na konci Nové naděje, jsme rádi, že jste se ukázali. Navíc, a to je samozřejmě ještě důležitější, jste strávili velkou porci času tím, že jste hráli, bavili se a zaslali nám obrovsky cenné ohlasy, které použijeme k dalšímu doladění hry před jejím oficiálním vydáním 19. listopadu 2015.“
„Jménem celého týmu DICE a všech lidí v EA vám děkuji, že jste si přišli zahrát. Doufáme, že se vám beta, která nabídla jen malou část z nadcházející plné hry, líbila. Po vydání hry se můžete těšit na všechny režimy pro více hráčů a typy misí.“
„Děkujeme a ať vás stále provází Síla.“
hral jsem betu jen na xone – jak se to hralo lidem na pc – totiz na pc bych o tom casem uvazoval. . hral jsem insurgency (mod) a pak bf3
to: TomN
Joj zapomněl jsem zmínit Team Fortress 2 a Insurgency. Kdyby se Insurgency hrálo Pro Gamingově tak bych do toho šel.
Opět musím zopakovat – skvělá čísla. Jestli bude po vydání hrát alespoň třetina, bude to úspěch.
Konečně se díky této úžasné zprávě lépe vy****
Mr. Lolendo: takže všechny hry který jsi jmenoval jsou starý nejmíň 7 let (myslim)
To znamená že už dobrý FPS nevychází
A u tý Army to taky jako mínus neberu, jenom že to je taky FPS hra ale je braná úplně jinak než třeba BF a proto bych je neházel to stejnýho pytle "FPS MP" her.
BF i CoD jsou casual protože by dětičky nezvládly ovládat hru kdyby musely mačkat víc než WASD, mezerník, F, C, Y, R a myš.
FPS hra jejiž server jede na 10 fps nemá nárok považovat se za úspěšnou a funkční… tolik k tomuhle odpadu a BF3/4/Tardline
Človek (JA) je už dnes fakt vymletý dnešným dianím vo svete. Prvotné zhliadnutie titulku článku: 9 milionů Rebelů a Islamistů hrálo betu Star Wars: Battlefront.
Vyskúšal som betu, ale viac než hodinu ma to nedržalo. Nebavilo ma to. Najviac ma vytáčal respawn. Ten Dice nemá poriešený ani v BF4 ešte. Respawn chrbtom pred protivníka? Only in Battlefield.
Mě to bavilo a celý náš team taky …jdu do plné verze na 100% … Tentokrát to nebyla děsná beta jak v BF: Hardline.
Mr. Lolendo: Jsi náročnej …. prostě bez tříselní zápojky to nebude nikdy technologický top ….
Nevím, proč všichni hned ten hate? Mě ta hra bavila docela slušně. Nepamatuju si, kdy jsem naposledy hrál takhle dobrou hru ze světa SW a navíc v moderním pojetí rychlých stříleček. Starý battlefronty jsem nehrál, jen Phantom menace na PS 1 ale to byla spíše logická hra. Lego star wars, no nevím jestli to počítat
k těm sbíráním power upů – někdo tady právě říkal, že je to o mnoho lepší, než se předhánět, kdo dřív skočí do stíhačky/tanku. U BF4 to byla hrůza.
A jelikož jsem si letos koupil jen GTA V a loni vůbec žádnou hru, tak letos ty prachy obětuju. Od výplaty k výplatě nežiju a když už někdy dostanu chuť si po SW filmu zařádit na Hothu nebo Endoru… Why the fuck not?
Tady video mě zaujalo tím že je zde více obsahu než v Betě. Vypadá to mnohem lépe.
[ odkaz ]
to: TomN
Arma je vyloženě simulátor obdobně jako Stalker. takže u těch her bych to neviděl jako mínus.
BF od trojky je imitací MP FPS hry. Hra je hlavně pro masy tedy casual a s Michael Bay efektem.
COD že má starej engin ve směs není nevýhoda. Ba naopak je to plus. Aspoň nemá takový input lag a netcode patří k tomu lepšímu i když sem tam se určitá perla najde jako quicky skope apod.
Counter Strike teď nevím kterého máš na mysli ale aji kdyby neměl FOV nastavení tak má aspoň správně nastavené ohnisko a výchozí FOV pohledu a zbraně není konzolový tedy nízký.
Tak TOP FPS MP jsou např. : Unreal Tournament, Quake 3, Doom 3, PainKiller, Half-Life 1 a 2: Deathmatch, Crysis 1 a Wars, COD2, Battlefield 2, F. E. A. R. , Halo Combat Evolve, …
Osobně považuji FEAR Combat a Crysis Wars jako nejlépe technicky zpracované FPS MP hry. Jsou to hry čistě o skillu.
Máš pomalé reflexi? !
Máš mizerný aim? !
Neznáš chování zbraní? !
Neumíš se soustředit? !
! Tak si prostě ani neškrtneš!
Neber mé body jako neněmý zákon je to prostě moje interpretace.
Dnes nejdůležitější faktorem je odezva. Pokud vývojáři udělají hru která bude mít odezvu půl sekundy tak aji stará babka muže být skiller. Pokud bude ale odezva pod 250ms což je průměrná reakční doba zdravého jedince tak už si někteří neškrtnou. Takže profi hráč Pingpongu, pilot Formule F1… bude drtit všechny.
Joj já zapomněl. Vlastně šaolinský mnich by nás všechny vydrtil
Mr. Lolendo: a jaká hra splňuje ty tvoje kritéria?
Třeba taková Arma nemůže být FPS MP hra protože nemá svižný pohyb postavy (je realistická)
Žádnej BF to nesplňuje protože se střílí z prostředku postavy a ne z hlavně.
CoD to nesplňuje protože má zastaralej engine
Counter Strike to nesplňuje protože nemá FoV nastavení
…co tady zbývá za FPS MP hry, který jsou nějak známý?
to: Bayli21
Protože to není tak jednoduché. Každý žánr má určité specifika a kvality které ho definují. (jádro)
SW: BattleFront je slušné hra celkově. Ale vezmeme-li jen její základ tedy koncept FPS tak stojí za starou bačkoru. Deset a více let staré FPS hry mají jádro FPS daleko lépe zpracované.
Pokud má být FPS hra čistě jen o střílení tak musí to střílení mít nejlépe zpracované ze všeho ostatního. Taky aby ne když na tom staví. To stejné třeba Adventura. Adventura pokud má shit příběh tak bude taky stát za starou bačkoru.
FPS MP hrá musí mít
1) Svižný engin s minimální odezvou a maximální plynulostí. Na samotné kvalitě grafiky nezáleží.
2) Plynulí a svižný pohyb postavy
3) 1: 1 mouse input-output
4) Správně zvolený pohled. Tedy ohnisko a FOV pohledu a zbraně.
5) V enginu max. jeden pře-renderovaný snímek.
6) Ukázkově zpracované vlastnosti zbraní a jejich fyziku střelby
7) Min. 60/60 dotazovacích/odesílacích požadavků na server a kvalitní netcode.
BattleFront splňuje jen bod 4. Což není překvapivé protože je to konzolová hra ale aji některé konzolové hry někdy překvapí. Např. Halo a Killzone.
O čem tu ale píší je jiná úroveň než většina z vás hraje a vůbec zná. Jak dneska je cool všemu dávat nick tak Pro Gaming FPS Master Race k vaším službám
Beta byla fajn. Určitě pořídím, ale minimálně s pár denním odstupem od vydání. . Snad co nejvíce těch bugů a nedostatků stihnou odstranit co nejdříve.
Nezávidím nikomu, kdo se snaží zaujmout publikum jako je toto …. tady se nadává i na to, že se ve střílečce moc střílí