Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
MoRt8
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Jo taky jsem chodil vracet lahve od mlíka a piva a rval to do SF 2:-)
Komunita
Aleš
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
MoRt8: Musim trochu nesouhlasit. Jsem pametnik a pamatuji si na SF2 jeste z automatu u nas v samosce, kam jsme hazely 2, – Kcs. A grafika pozadi mi uz tenkrat pripadala "na urovni". Jsem pro kreslene pozadi a SF4 se mi po vizualni strance libil vic. . Zadny hate, jen bych cekal posun. Nic vic, nic min.
Komunita
MoRt8
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Problem je, ze bojovky jsou hodne specifickej zanr a je to strasne nachylny na propady FPS, stabilitu pripojeni, ale i grafickou narocnost. To vsechno muze neblaze ovlivnit provediltelnost slozitejsich komb a tim padem zruinovat hratelnost, coz je vlastne to jediny, co bojovky nabizi. Bojovka se neschova za dechberouci grafiku nebo genialni pribeh. Ta proste bud funguje jak ma nebo ne a tim padem nezije. Konkretne v pripade SF vim, ze v aktualni verzi 4-ky jsou urcite graficky mozna hezci a na deni v pozadi bohatsi levely, ktere ale zaroven trpi nepatrne vyssim lagem behem hrani. Online cast taky neni dokonala a zatim vsechno, co jsem cetl a videl o 5-ce ukazuje na to, ze se tvurci rozhodli vse podridit perfektne vyladene hratelnosti. Coz povazuju v danem zanru za to nejdulezitejsi.
Komunita
monster688
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
grafika stejna jak před 10 lety, posun minimální.
Snad to dožene hratelnost.
Komunita
Aleš
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Možná to slíznu, ale graficky bych čekal trochu víc. Oproti poslednímu MK (hlavně to pozadí) teda nic moc. .
Jo taky jsem chodil vracet lahve od mlíka a piva a rval to do SF 2:-)
MoRt8: Musim trochu nesouhlasit. Jsem pametnik a pamatuji si na SF2 jeste z automatu u nas v samosce, kam jsme hazely 2, – Kcs. A grafika pozadi mi uz tenkrat pripadala "na urovni". Jsem pro kreslene pozadi a SF4 se mi po vizualni strance libil vic. . Zadny hate, jen bych cekal posun. Nic vic, nic min.
Problem je, ze bojovky jsou hodne specifickej zanr a je to strasne nachylny na propady FPS, stabilitu pripojeni, ale i grafickou narocnost. To vsechno muze neblaze ovlivnit provediltelnost slozitejsich komb a tim padem zruinovat hratelnost, coz je vlastne to jediny, co bojovky nabizi. Bojovka se neschova za dechberouci grafiku nebo genialni pribeh. Ta proste bud funguje jak ma nebo ne a tim padem nezije. Konkretne v pripade SF vim, ze v aktualni verzi 4-ky jsou urcite graficky mozna hezci a na deni v pozadi bohatsi levely, ktere ale zaroven trpi nepatrne vyssim lagem behem hrani. Online cast taky neni dokonala a zatim vsechno, co jsem cetl a videl o 5-ce ukazuje na to, ze se tvurci rozhodli vse podridit perfektne vyladene hratelnosti. Coz povazuju v danem zanru za to nejdulezitejsi.
grafika stejna jak před 10 lety, posun minimální.
Snad to dožene hratelnost.
Možná to slíznu, ale graficky bych čekal trochu víc. Oproti poslednímu MK (hlavně to pozadí) teda nic moc. .