Dobré ráno hráči a hráčky, vítáme vás u inovovaného zpravodajství na Zingu, které vás každé všední ráno provede zajímavostmi ze světa her. Jednohubky k snídani je souhrn krátkých zpráv z posledních dnů, o nichž jsme neinformovali v novinkách a článcích. Přejeme vám dobrou chuť a den podle vašich představ.
• Microsoft očekává novou vlnu zájmu o konzoli Xbox One. Od 12. listopadu totiž bude spuštěna zpětná kompatibilita systému se staršími tituly. „Jsou zde desítky milionů fanoušků Xboxu 360, kteří stále ještě hrají na Xboxu 360 a čekají na správný čas a na správný důvod k přesunu na Xbox One,“ řekl Greenberg pro GameSpot. „Ať už čekali na první opravdovou next-gen hru Halo 5 nebo na lákadlo v podobě zpětné kompatibility. Očekáváme poměrně masovou migraci.“ Zároveň Microsoft slibuje až 100 her, které budou od 12. listopadu zpětně kompatibilní 12. listopadu, ačkoli celý seznam zatím zveřejněn nebyl.
• Službě EA Access se daří. Za poslední dvě čtvrtletí se dvojnásobil počet hráčů, kteří si prémiový program na konzoli Xbox One předplatili. V EA jsou pochopitelně nadšeni a připravují další hry, které si budete moci v EA Access zahrát.
• Zítra pro hru The Escapists vyjde dodatečný balíček The Duct Tapes Are Forever, ve kterém budete muset uniknout z pevnosti zloduchů. Cena DLC byla stanovena na €4 a bude dostupné pro PC, PlayStation 4 a Xbox One verze.
• V souvislosti s prohlášením, které Masayasu Ito sdělil minulý týden ohledně first party her na handheld PS Vita, uvedl šéf evropské pobočky Sony Jim Ryan pro server VG247 doplňující informaci. „Velice tvrdě pracujeme s třetími stranami na obsahu pro PS Vitu, vlastní strategie SCE se ale zaměřuje na PS4, jakožto novou platformu.“ Ryan dále podotkl, že přestože Sony momentálně nefinancuje žádnou velkorozpočtovou Vita hru, stále se pracuje na dalších interních projektech, týkajících se tohoto handheldu. „Myslím si, že to co chtěl Masayasu Ito říct znamenalo, že momentálně nepracujeme na vývoji žádné triple-A hře.“
• Konami ve své finanční zprávě uvedlo, že se od uvedení na trh – 1. září tohoto roku – prodalo 5 milionů kusů hry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Číslo zahrnuje také digitální verze hry, ale nenajdeme zde konkrétní čísla pro jednotlivé platformy.
• Tento týden dostane DriveClub bezplatnou aktualizace, která přidá zejména privátní multiplayerové lobby. To se týká také nedávno vydané expanze DriveClub Bikes.
• Avalanche Studios (Mad Max, Just Cause 3) vydali prohlášení k propouštění svých zaměstnanců. Od léta se s prací muselo rozloučit několik vývojářů ve Stockholmu. Teď přišlo o práci dalších 12 lidí v kancelářích v New Yorku, kde bylo nedávno dokončeno Just Cause 3. Nejde o žádné masové propouštění, je normální, že se studio rozloučí s několika zaměstnanci po dokončení velkých projektů.
• Pro závody Trackmania Turbo byla slíbena podpora PlayStation VR a Oculus Rift.
• Jason Voorhees se přidal k bojovníků v mobilním Mortal Kombat X. Jeho mačetu můžete využít v Jason Challenge a Jason Multiplayer Season. Hra vyšla pro iPad, iPhone, iPod touch a Android.
Je krasny, jaka je tady bublina z moznosti prechodu nejakych her. Mam radost hlavne z prechodu GoW 3 na one. Nevim jak nekomu, ale hra sice chodi na ONE, ale trha to jako prase! ! ! Vi nekdo, co udelat, aby to netrhalo, nebo to proste nemaj dolazeny? ?
Ako Suminoe: Tak jinak ano 60 Gb verze to uměla ale vůbec ne kvůli tomu že uvnitř byla Ps2. No a o firmwaru si to můžeš dohledat mě to trvalo 5 s a čtu to tu černé na bílem! A nepletu si ani CFW ani Digitaní verze PS2 her. A když víš o PS2 a PS3 tak hodně víš co je to S magic a k čemu složil?
Edit: Veděl jsem to víš velký **** !
Semuel necham te zit tvou lez v realnem svete ps2 disky poustela pouze 20, 60GB verze a pak jedine CFW ktery bral jen ISO. Ty si podle me pletes zpetnou kompatibilitu disku z ps2 s tim ze pak Sony vydavala upraveny hry na PSN
Ako Suminoe: No vidíš já kupoval fat v day one a pak jsem měl ještě doma slim, plus v té době jsem konzole a hry prodával takže to vím jelikož jsem zákazníkům pomáhal s hrama co ten firmware vyšel, sice to nepodporovalo všechny PS2 hry a musel jsi koukat na bok krabičky a dle čísla dohledat zda je to možné hrát na PS3 ale nešlo o nic jiného než software. Tak mě tu nezkoušej přemluvit svým "já měl konzoli 6 let" znám spoustu lidí co mají auto 10 let a neumí si vyměnit ani vodu do odstřikovače
Semuel mam zjisteno a ps3 sem mel 6 let a to fat 60GB, Slim a super slim tak moc dobre vim
Ako: místo hloupých keců by jsi si o tom mel něco zjistit.
2dopitapetr: Taky jsem rád rozbaloval nové krabice, ale pak už to nebylo kde dávat a teď jsem přešel na digitální distribuci.
Semuel zadnej FW uz to pak neumoznil originalku na disku uz sis proste nezahral. Max ty upraveny ps2 hry na PSN. Na 3. 55 po flashnuti na geohotuv CFW a neoficialni emulator oficialne uz sis jinak nez na 60GB (tusim ze i 20GB) proste nezahral.
Ako : o konzoli toho vim vic než ty, žádná ps2 tam ukrytá nebyla ty loupaku, byl tam pouze chip který dovolil hrat hry z ps2 a orezavani, už jednou jsem ti psal že prvni verze ps3 tedy fat byla od začátku plánovaná jako limitována verze nevim jestli si stojis na vedení nebo neumis cist ale tohle je fakt. Zkus si to dohledat misto poucovani me o něčem o cem vim vic nez ty.
Edit : "PS3 fat veze obsahovala emulační software pro přehrávaní PS2 her…. " To neznamená že to byla uvnitř PS2 tak si dej sprchu a nezkoušej mě tu houpat. Jinak pak pro slim vyšel firmware 3. 55 který to umožnil i tam ale jo musela to být uvnitř PS2. Miluji lidi co kecaj blosti co jim nakukal kámoš
Robbi: Gamebazar moc dobře znám. Ještě když jsem měl PS3, chodil jsem tam každý den. A těch her co jsem tam koupil za super ceny bylo nespočet. Ale ted‘ u PS4 chci mít hry úplně nové, aspoň teda nějakou dobu. Ten pocit si objednat hru a čekat na pošt’áka až zazvoní, po té si ji rozbalit z té originální fólie je prostě nádherný pocit.
Semuel sem napsal pravdiva fakta a napsal sem ze na vine proc nejdou na ps4 hry ps3 muze Cell. Proste v ps3 byla ukryta ps2 aby to slo ale setreni znamena orezavani. Skoda ze vy PS ultras o konzolich ke kterym se modlite pod obrazem Kutaragiho vite naproste prd.
Až na to že od začátku byla 60gb verze limitována ne že by se jim to nevyplatilo, to je ten velký rozdíl a ano byl tam chip pro hrani ps2. To jsou fakta k 60gb verzi.
Semuel: Akova definice vpodstatě pravdivá je, v 60GB fat verzi byl navíc chip půvudní ps2 a to dovolovalo hraní ps2 titulů, jelikož se to sony nevyplatilo, protože v té době ps3 museli dotovat, tak výrobu této verze nerozšiřovali.
Ako: Hlavně že ty o Ps víš něco "uvnitř ps3 byla ps2 " to je co za pindy. A na ps4 zpětná kompatibilita nejde z důvodu že má úplně jinou architekturu než ps3. . Z ps konzoli byla ps3 jedinečná právě kvuli architektuře systému, něco si o tom přečti a pak piš takovéhle žvásty.
Ako Suminoe: jasne