Gaijin Entertainment ohlásilo aktualizaci War Thunder 1.53 s názvem Firestorm. Kromě dříve ohlášeného vylepšení enginu hry, vylepšení systému zničení a grafických úprav, se ve hře objevují poprvé britské tanky.
Název „Firestorm” nejnovější verze pochází od raketového systému, který používal americký tank M26 Pershing s T99 věží, německého vozidla Panzerwerfer 42 a ruského BM – 24 – 8. Tyto jednotky budou nyní součástí War Thunder: budou umožňovat agresivní ostřelování při využití raket.
Gaijin Entertainment již před časem informovalo své fanoušky o pracích nad implementací nové verze motoru hry, Dagor Engine 4.0. Podle všeho má výrazně vylepšit grafickou vrstvu hry, využívajíc při tom pokročilých algoritmů interpretace odrazu světla od různých povrchů. Díky tomu sklo, dřevo, železo nebo guma budou vypadat víc realisticky. Dodatečně nová verze motoru bude moci obsloužit technologii NVIDIA GameWorks. Systém NVIDIA PhysX Destruction dovolí ničení velkých objektů ve hře, kupříkladu stěny, trosky i celé budovy. NVIDIA WaveWorks umožní zase reálné zobrazení vln a efekt pěny, na který budou mít vliv síla a směr větru. Všechny vylepšení budou dostupné na mapách vzdušných a mapách pro pozemní jednotky.
Anton Yudintsev, CEO Gaijin Entertainment zdůrazňuje: “War Thunder je online hra, dostupná na několika různých platformách, takže se nemůžeme zaměřovat pouze na technologie, které budou kompatibilní pouze s PC se silným GPU. Nové funkce umožní nejen vzhled, ale rovněž změnu zábavy. Například jestli jeden hráč zničí element stěny nebo celou budovu, tentýž element neuvidí ve hře ani jiní hráči. Stejně tak voda nebo vlny – to nejsou jenom pěkné grafické efekty, ale silně ovlivňují přisávání a vzlet hydroplánů. Jako tým Gaijin jsme velice pyšní na to, že se podařilo implementovat NVIDIA GameWorks do War Thunder. Od teď si každý hráč, nezáleží na platformě ani na technické specifikaci, může užít novou technologií“.
„Velká dřina a vášeň ke tvoření pěkných her spojily inženýry z NVIDIA GameWorks Effects Studio a umělce z Gaijin. Efektem spolupráce jsou neskutečné grafické efekty fyzicky dostupné na mnoho platformách – nezáleží na tom jestli to je PC s nejnovějším GeForcem, nebo herní konsola“. – sdělil Keita Lida z Nvidie.
Ve hře se také objeví první čtyři britská vozidla: A13 Mk II, Sherman Firefly, M10 Achilles a tank A43 Black Prince. Pozemní jednotky Britské armády přibydou do hry War Thunder již brzy. Ve verzi 1.53 se objeví celkem 20 nových jednotek: sovětský tank PT – 76, poválečný Jagdpanzer 4 -5 a nejvíce očekávaný britský letoun Hawker Hunter. Hráči budou mít také dvě nové lokality pro pozemní jednotky: zimní mapa – Stalingrad, vytvořena na základě skutečných fotografií, které byly pořízeny v krvavých bojích o toto město, a také mapa německého Kolína s charakteristickou katedrálou a bludištěm úzkých městských uliček.
Celý seznam novinek verze 1.53 Firestorm naleznete na oficiálních stránkách.
Rian
Ty vole hrál si to vůbec někdy?
Jo s T-34 proti tigrům 2… řekl bych, že vyhraje čelně T-34 a No Russian Bias. Pojede M60 proti T-34 again T-34 vyhrává v loterii milion zlatých slepic. Já hrál s T-34 a hádej stál jsem na spawnu, protože celej tým byl osazen T-34kami a vyhráli jsme 99% her, které jsem já hrál s T-34 jsme vyhráli.
[ odkaz ]
Zkus si s t34 hrát proti tigerum II
a vždyť hraješj za amíky ne? a tos ještě nepochopil jak se to má hrát? proboha živého, už jsem to psal. Jestli čekáte, že proti sobě vyjedu dva tanky napřímo a půjde jen o to kdo dřív střelí, tak si jděte hrát wolrd of tanks, kde tanky mají hp. Některé tanky prostě zepředu neprostřelíš, pokud na to nemáš. Deal with it, to není záležitost balancu
Tigery II ničí Tigery II, a když proti nim vyjedeš s něčím jiným tak seš v prdeli. A když neumíš střílet do sloped armor, tak je to tvůj problém 
Riane promin, ale balac je ve hre dost nevybalancovany. To ze sovetske stroje maji pridane hodnoty, Americka munice je nepouzitelna prave kvuli 60° pancirim ktere maji snad vsechny USSR tanky a glorious Panthery. Jakoby to US tankum nebylo jedno.
Nejnovejsi a nejlepsi kanon ve hre neprostreli na 25m stred 60° pancire munici, ktera nejaky sklon ignoruje. Kdyz uz clovek prostreli tak musi mit stesti aby se tam neco stalo.
Jestli chce nekdo zase necim argumentovat, tak prosim vyvratte toto. Diky
Rian: Prosím řekni mi kde najdu weakspot zepředu T-10M? když mám pershing.
No ty kokos
Některé ty hejty tady jsou vážně geniální
Hra je nevyvážená
Mno jo, hlavně že ve válce si strany dají mezi s sebou vlastně stejné technologie, mají stejně prostředků a jdou na sebe hezky napřímo jak za marie terezie. Lidi, jděte si hrát world of tanks, když chcete aby tanky měli HP
Je to vybalanocváno normálně, no bohužel některé tanky byly hold lepší a některých se vyrobilo jen pár kusů nebo byly jen na papíře- viz Maus. Průser je teď s upravenými BR, kdy vás to prostě hodí do týmu s tankama, které nemáte šanci rozstřílet. Takže člověk musí přemýšlet jak jinak přispěje týmu než tím že bude ničit.
A pay2win? Tady má už někdo IQ v záporných hodnotách…. nauč se weakspoty na tancích a pak mluv. Premiové tanky slouží snad jen pro jednu věc a to rychlejší expení. JInak na tom jsou stejně nebo hůř.
Snad jediný vážný problém co WT má, tak je opotřebovatelnost hratelnosti. Prostě po chvilce to začne být stejný a než vyzkoumáte další tank musíte dát přes 200 bitev a to není žádná sranda, když hrajete s postiženýma dětma (kterých je hra plná) , které nepochopí, co je cílem hry. A ani nová, sic pěkná, grafika vás nedonutí to znovu zapnout.
Chtělo by to nějaký nový propracovaný mód, nebo aspoň možnost filtrovat hry podle mapy.
Balanc je to, že někdo zvýhodní jednu stranu a druhou nechá být? Ať je tehle balanc v arkádách, ale když je tam mód "realistický", tak by se tak ten tank měl i chovat. A ne, že se T34 (A JE JEDNO JAKÁ) sedne na kopec a nepůjde z dálky ani prostřelit (ona prostřelí vše) , to že Maus může udělat to stejné a ten jeho nechutný pancíř někdy nejde prostřelit ani na blízko. . To je v pořádku?
Já třeba s Pershingem proti Mausovi nemám absolutně žádnou šanci. když začnu zničením děla, tak se pak snažím někde prostřelit a to, že munice nebouchne když ho do ní střelím, to je balac? Ten tank má v sobě 6 lidí, takže když mu zabiji tři, tak je stejně plně schopen mě odstřelit.
Pokud je tu někdo kdo mluví o balancu hry, tak asi War Thunder nikdy nehrál.
Pisstol: Já dlouho třeba neviděl 120 000online
SeriozníSam: Ještě ke všemu ten Hunter je prototypový hunter takže to co tam je jen o 30% slabší verze opravdového Huntera.
Pisstol: "Z důvodu vybalancování upraví něco…". Podívej se na balanc např. u Huntera. Je to nejrychlejší letadlo ve hře ( a jen tak mezi námi, ani ta hodnota není podle skutečnosti, balance comrade) a má stejný battle rating jako Vampire. Problém by to nebyl, kdyby třeba ta letadla byla v oddělených stromech, ale přes Vampire se musíš prokousat proti Mig-15 i bis variantě, aby ses k Hunteru dostal.
Lidí méně a méně? Dnes k večeru přes 60 000 online. V dnešní době se nevydávají patche, které by hru poškodily. To jaksi nedává smysl. Navíc po tolika letech praxe ve vývoji. Spíše vývojáři z důvodu vybalancování upraví něco, na co jsou někteří zvyklí. A o f2p modelu je tady zbytečné se rozepisovat.
Beeda2004: nepochopil jsi, nevadí
Majkl-87: pokud se ti nelibi ze to lidi hrajou zadarmo tak jim doporuc at prejdou na pay to play model a uvidis kolik ti tam zustane lidi, a ty lidi co tam zustanou budou hatovat jeste vic protoze za to zaplatily
Do toho hra co má placený obsah je otevřená kritice. 3 roky open beta je dost na to, abychom měli názor, že update to zhoršují. Lidí je tam méně a méně. A bojovat s pershingem proti T-10M a Mausovi. Se to na mně jenom zle podívá a jsem kaput.
Majkl-87: Ta hra je co každej update horší, battle ratingy na vyšších tierech pořádně nefungujou, spousta munice a penetračních hodnot i hodnot pancíře nejsou zpracovány realisticky a tím zvýhodňují ostatní tanky. Na vyšších tierech je to taky neskutečnej grind když máš např. letadlo za 380k RP a za zhruba stejnej počet někdy i více RP musíš vyzkoumat součástky, aby ti k něčemu to letadlo vůbec bylo. A kritizovat se dá všechno, nehledě na cenu. A kritizovat to budu, když už od closed beta testu hru hraju a sleduju její vývoj.
Jeden génius vedle druhého tady