Hned zkraje je nutno říct jedno – ne, nejedná se o další případ jako u Payday 2, kde nové skiny z větší části nabízely také lepší statistiky pro zbraně. V tomto případě se jedná pouze o kosmetické úpravy vaší postavy a zbraní.
Samotný systém se jmenuje Zed-conomy a bude fungovat podobně jako v případě Team Fortress 2 nebo Counter-Strike. Během hraní budete získávat různé krabice a plánky, ke kterým si musíte pro jejich otevření koupit klíč. Tím ale samotná podobnost nekončí. Předměty budou mít svou vlastní úroveň vzácnosti (samozřejmě čím vzácnější, tím dražší), přičemž skiny na zbraních budou mít dodatečnou úroveň obnošenosti. Přesně tak, jako v Counter-Strike: Global Offensive.
Abyste ale nesmutnili a nezačali na Tripwire nadávat, teď přichází na řadu ty lepší věci. Většinu, ne všechny, ale většinu věcí budete moci získat pouhým hraním. Ty nejvzácnější skiny půjdou získat pouze přes krabici nebo plánek, zatímco zbytek půjde získat i prostým hraním. A některé skiny půjdou získat dokonce pouze hraním.
Druhou dobrou věcí je fakt, že část výdělku půjde samotným tvůrcům skinů (o což se z větší části postará komunita), zatímco zbytek půjde na tvorbu nových free updatů.
Všechny věci samozřejmě budete moci vyměňovat a prodávat, takže si ve finále možná i nějaké to euro vyděláte. Více si můžete přečíst v oficiálním FAQ. Ve finále to nezní tak hrozně.
video z nové mapy a gunishera [ odkaz ]
Ja taky beru levelovani jako bonus k té hře. Uz v prvním kf bylo hodně expertů, kteří hlásali, že si vylevelovali perky na max podvodem, prý, že hráli nějaké fps hry a nejsou lamy. A ejhle, na vyšší obtížnosti je lidé neustále vykopavali z her. Protože fakt není sranda, když v kf1 zerk lvl6 neví, jak zabit SC nebo FP (ano, takového hráče jsem potkal osobně…) .
Commando vidí životy nepřátel. Jinak ta hra je týmová, což znamená, že napises do chatu, že ti tam jde SC nebo FP a tým ti přiběhne na pomoc. I když oba dva by si měl podat sharp, který tam zatím bohužel není. Ale až tam bude, tak hra se o dost zjednoduší (za předpokladu, že sharpa bude tým chranit) .
to je pravda jenže problém je v tom že nevidím kolik sjem tem speciálům ubral životů… když hraju sám na hard, tak je zaboju raz dva i s levelem 15, ale když hraju ve full a vrhnu se proti flešpundovi enbo scrakemu tak nemám šanci a sem mrtvej.
Já nevím jak Vás, ale mě právě na tom baví to postupné lvlování hraním a v teamu. To že si někde stáhnu nějakou mapu, co mi nahoní expy je nuda. Baví mě hrát na větší obtížnost a překonávat to s nedovybavenou a vylevelovanou postavou. To je ten pravý zážitek. To že si někde nahoním triko a myslím si, jak jsem dobrej … no raději to nebudu ani pojmenovávat.
Jenže ono by to mělo být tak, že se postupně přesouváš na těžší a těžší obtížnost, kde se tvé schopnosti plně zužitkují. Pokud třeba hraješ jako level 25 na normalu nebo hardu, tak je prostě něco špatně. Normal můžeš dát i s levelem 0. Hard bys měl dát s levelem 10 v pohodě. Sui už třeba 20 a HOE 25. Jenže tihle lidé, kteří podváděli nebo si všechno rychle vylevelovali, hrají na nižších obtížnostech, protože to neumí. Třeba tohle – během prvního týdne, co ta hra vyšla, hrál jeden člověk s týpkem, který měl level 38 nebo tak nějak. Což prostě nejde, takže podváděl a přes nějaký program si naleveloval svůj perk.
Princip té hry je prostě v tom, že ji hraješ, postupně se učíš tomu, jak se ten perk ovládá, jaké má výhody a nevýhody, jaké má zbraně, taktiku, roli v týmu a když už ti přijde hraní na nějaké obtížnost v pohodě, přesuneš se na další obtížnost.
já umím hrát týmově, ale vadí mi že vylevlovanej perk má o 50% větší damage a daleko více schopností než nevylevlovaný a to nutí hráče rushovat.
PORNOHEREC: Já, můj kámoš, pak i další dvě kámošky. No a i u cizích lidí jsem dost často viděl, že se chovali týmově a bránili určité pozice. Pak jsem ale narazil dvakrát po sobě na medika, který neléčil, jen běhal z jedné strany na druhou a furt všechno zabíjel. A protože vůbec neléčil, tak se kámoška naštvala a napsala mu, ať nás i léčí a on to ignoroval, tak se pak hlasovalo o vykopnutí a všichni hráči byli pro.
Na druhou stranu znám více lidí, jako jsi ty, jenže jejich osud je vždy stejný – koupí hru, vylevelují na max. , přestanou ji hrát. Nebo hrají dál, ale lidé je často vykopávají ze hry, protože prostě hrají špatně.
Samozřejmě je to jen a jen tvoje věc, jakým stylem tu hru hraješ.
FireWolf – já sem zatím nenašel někoho kdo nerushoval aby si nahrabal xp.
ElementGamer: Není zač (a taky je na konci info, co všechno bude v novém updatu, který by tu měl být někdy v průběhu prosince, pokud je tu aspoň pár fanoušků )
FireWolf: Díky za info.
Jinak pokud by někoho zajímalo, tak jsem si před chvílí přečetl článek, ve kterém je i odhalení podoby Patriarchy. Vypadá dost jinak, než v jedničce, ale dalo se to čekat, že nebude úplně stejný. [ odkaz ]
PORNOHEREC: Přesně o tom to ale vůbec není. Ten systém levelování není o tom, že si co nejrychleji vyleveluješ a pak tu hru umíš a jsi přínosem pro tým. Viděl jsem už dost max. levelů a hráli hůř, než level 1. Věř mě, že rozdíl mezi hráčem, který podváděl v KF1 u levelování a hráčem, který ne, jde sakra poznat. U KF2 je to už lepší, protože tam stačí jen trochu střelit nepřítele a i když ho ty nezabiješ, tak získáš XP body, jako bys ho zabil. Upřímně doufám, že na tebe v KF2 nenarazím.
já se taky ženu za co nejvyšším zabitím, tak rushuju a proto ten levelovací systém nemám rád. mohli by to udělat tak že by každý za určité kolo dostal stejný xp. Kf1 sem dříve hrál, potom jsem si stáhnul levelovací mapu a když se m to měl všechno na full tak mě to přestalo bavit KF2 je parádní hra, a občas si ji zahraju. Ale na left 4 dead 2 nemá prozatím žádná hra.
Fallon: Nedělají to stejné, co udělali Overkill s Payday 2. Tam to bylo tak, že vydali základní hru, pak desítky předražených DLC a pak až mikrotransakce, přičemž kvůli nim snížily vlastnosti všech zbraní a u těch, co šly získat právě mikrotransakcemi, byly lepší statistiky.
Zatímco u KF2 je největší problém asi v tom, že ta hra ještě ani nevyšla z EA a už tam je tohle (no, zatím není, ale v následujícím updatu, který bude do konce roku, už bude) . Momentálně se to má tak, že všechny skiny budou pouze kosmetického rázu, s čímž nemám problém. A pokud tam časem přidají i skiny, které upravují vlastnosti zbraní, tak budu opravdu nasr*ný. A to jsem velký fanoušek téhle série.
Vážně je ještě brzo na nějaké soudy, počkejte, až to tam implementují a až pak si stěžujte. Já jsem velký odpůrce skinů a tady mě nevadí, tedy pokud se z komunity nestane to, co je u CSGO… (= furt jen obchodují a samotná hra je až tak moc nezajímá)
Fallon : možnost koupit skinny by ti neměla zkazit zážitek ze hry. Já KF2 mám od doby co vyšlo a nelituji.