V březnu 2014 jsme se dozvěděli o záměru studia The Fullbright Company vytvořit PlayStation 4 a Xbox One verze povedené indie hry Gone Home, která se stala jednou z nejoblíbenějších nezávislých PC her roku 2013. Od té doby bylo ale ticho, až dnes tvůrčí celek prozradil, že Gone Home na nové konzole dorazí v lednu nadcházejícího roku. Konkrétně se tak stane 12. ledna 2016.
Vývojářům to trvalo tak dlouho ze dvou důvodů, jednou byla skutečnost, že se museli vyrovnat s finančními problémy a navíc se rozhodli využít engine Unity 5. To znamenalo spoustu další práce, která se ale podle všeho vyplatila.
Jak mohou mít finanční problémy když za tohle chtějí tak moc a v podstatě jediné co v té hře je tak to je promrhaný potenciál. Není tam skoro žádná herní doba, jen maličko příběhu, hodně nudy a opravdu hodně skoro bezcílného chození. Udělat animovaný krátký film tak je to stojí polovinu a člověk si u toho užije stejně a za o mnoho kratší dobu
Super, sice krátká, ale dost povedená hra.