Star Wars: Battlefront vypadá sám o sobě skvěle. Ale díky SweetFX modu, který si pohrává s post-processingem a anti-aliasingem, může vypadat ještě lépe, jak dokazuje nové video od YouTubera jackfrags.
Ten ukazuje Battlefront ve 4K rozlišení při 60 fps a s aplikovaným SweetFX. V některých momentech je výsledek skutečně obdivuhodný a leckdy by se myslím skutečně dalo hovořit i o fotorealistické grafice.
Jednoznacne nadhera !
Takhle by to mělo běžet na konzolích
Nádhera.
Mr. Lolendo – syndicate, dying light (aktualne) . . dik za info
to: 23cicer
Napiš příklad. Osobně jsem si toho moc nevšim protože používám klasika stereo. Ve směs ale pokud ve Windows nastavíš vícekanálový zvuk tak by se měl automaticky detekovat ve hře. Pokud ne tak se s tím PC portem musíš smířit. Co by ale mělo vždy fungovat je digitální výstup z HDMI protože na konzolách je to stejné. Indie hry asi nečekej že budou mít 5. 1 apod.
Pokud hra používá SW třetí strany jako rapture3d, OpenAL…. nebo obyčejný directsound tak by to mělo nějakým způsobem jít nehledě na implementaci hry. Nejpřehlednější je rapture3d. Tam je docela detailní nastavení zvuku.
Pokud vím tak enginy s podporou vícekanálového zvuku jsou. Frostbyte, Source engine, UE3/4, CryEngine, CODko quake engine, Xray, A4, JupiteX….
Loot – já to bral obecně. . o kvalitě audiovizuálu SW nemám pochyb. .
23cicer: Tak zvuk je uplně ohromující, ale to je tak do článku s recenzí …a to nemám žádné extra repráky vystačím si s televizí.
Posledni dobou sem se zacal zajimat spis o zvuk – rozumi nekdo tomu, proc u relativne dosti novych titulu chybi podpora 5. 1. . ja teda moc ne
Drtím to na konzoli v 900p a taky to vypadá nádherně ….
to: kurkuma
To je chyba většinou špatně nastaveného ICC profilu. Hry dělají na TV a levné monitory s 6bit barvami které mají daleko ke pokrytí aspoň slušně sRGB gamutu. TV mají jiné rozpětí 16-235. Při čemž monitory mají 0-255. Pokud se na to nevezme zřetel tak hra bude špatně vybalancovaná ve světlých a tmavých odstínech.
Tedy pokud-li máš kvalitní aspoň 8bit panel a více s vysokým gamutem tak barvy budeš mít přepálené.
Či je tohle chyba? ! Vývojářů protože jsou to líný prasata co už i tak opomíjejí spoustu věcí u PC portu.
Crysis 2 a 3 když pustíš tak ti rozjebe barvy což dělá většina her ale správně po ukončení by se to mělo vrátit do původního stavu což se samozřejmě nestane. Musíš restartovat PC. Zajímavé že Crysis 1 a Warhead to uměli.
Na vynucení ICC profilu je program který zakáže aby hra si vynutila svůj. Ale to muže zapříčinit že hra vůbec nepojede nebo špatně. Myslím si že třeba Battlefield se ani nespustil s tím.
Jak jsem zmínil. Je zde mnoho opomíjených věcí u PC verzí her. Rozjebaná hlasitost zvuku her kdy své kroky nelišíte ale střelbou probudíte sousedy a při cut-scéně vám prasknou všechny okna doma. Navíc kdo udělá lineární posuvník hlasitosti tak je prostě debil bez prominutí.
tak to je masakr, crysis dead
racings:
Já osobně mám spíš problém s přepálenými barvami ve hrách, které se pokouší o realistickou grafiku. Když se podíváš z okna, tak to nikdy není tak hezké, jako ve hrách. (nepočítám slunečné dny s ostrým Sluncem)
Realita je krapet vyblitější
Jedna z nejhezčích her současnosti.
SweetFX taky občas používám, hodně mi to zpříjemnilo CS: GO.
Toje proste graficky orgasmus:) opravdu nadhera