Německé studio Deck13 na podzim roku 2014 ve spolupráci s City Interactive vytvořilo průměrné hardcore RPG Lords of the Fallen, které jsme v recenzi ohodnotili známkou 6/10. I přesto, že se ještě v tom samém roce prodalo přes 900 tisíc kusů, tak se firmy mezi sebou nedohodly. Vydavatelství se nezamlouval postup vývoje a ukončili spolupráci s Deck13. Lords of the Fallen 2 sice bude, ale od interního týmu City Interactive.
Deck13 se poté spojili s Focus Home Interactive a společnými silami vytvářejí něco jiného a hodně zajímavého. Jde o akční RPG hru The Surge, která dorazí na pulty obchodů někdy v roce 2017 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Před časem jsme se dozvěděli, že se titul bude odehrávat v dystopické budoucnosti naší Země, která se blíží svému konci. Po 60 až 70 letech od současnosti jsou města přelidněna a lidé si pomáhají, aby přežili. Populace rychle stárne a nepřipravené jedince nahrazují chytřejší roboti. Starší lidé postupně přicházejí o práci, což je nutí přestěhovat se na předměstí, kde pracují a bojují s nepřítelem za pomoci exoskeletonů.
Dnes přichází Jan Klos, generální a kreativní ředitel Deck13, s novými podrobnostmi. Na blogu PlayStationu se podělil s detaily o samotném vytváření herního světa. Ten je inspirován současnými problémy lidstva, které vedou k tomu, co se ve hře stane.
„Země v dystopické budoucnosti, kde robotika a megalománské korporace pracují ruku v ruce ve snaze zachovat to, co zbylo z našeho křehkého klimatického systému. Upřímně řečeno, nejvíce jsme se inspirovali skutečným světem, který je kolem nás. Kde to všechno skončí, když se podíváme na současné trendy v technologiích, robotice, umělé inteligenci, obnovitelných zdrojích energie…, ale i na politický, environmentální a hospodářský rozvoj v posledních 30 letech. Kdyby to skončilo špatně… tak to je The Surge,“ přibližuje hru Klos.
„Zasazení do blízké průmyslové dystopické budoucnosti nám umožňuje úžasné bitvy v zajímavém prostředí, které je nám blízké a zároveň vzdálené. Klademe velký důraz na taktický boj zblízka v uzavřených prostorech, kde využijete svůj Exo oblek. Ten si budete moci upgradovat a různě modifikovat, abyste zvýšili jeho odolnost, útočnou sílu a další atributy. Exo oblek vám umožní pohybovat se s větší hbitostí a silnějšími údery zaútočit na nepřítele, ale rovněž můžete využít části zboje a zbraně. Vše budete moci vylepšovat. Celkově budete v The Surge měnit svou postavu a přizpůsobovat si ji podle svých představ.“
Závěrem rozhovoru dodal, že hra sice bude těžká, ale zároveň bude hráče odměňovat. „Musíte analyzovat svého nepřítele, najít jeho slabá místa a pak podle toho postupovat. Ano, budete mnohokrát umírat.“
„Rozdíl oproti Lords of the Fallen je v tom, že máme více času na různé funkce, které pomohou hráčům na začátku dobrodružství. Nepůjde o žádné dlouhé tutoriály, ale v průběhu hry budete mít k dispozici možnosti, abyste překonali svého nepřítele a naučili jste se, jak s jednotlivými situacemi naložit.“
Tak to vypadá, že v roce 2017 se dočkáme nadějného sci-fi RPG, které nebude jednoduché, ale zároveň ani přehnaně těžké.
Za 3 kola asi jo…. A mas pravdu ty boss fighty jsou vsechny jako pres kopirak …
Ratos: No díval jsem se na nějaké video o boss fightu, kde bylo 10 tisíc glitchů a bugů. Jinak všichni ti bossové mi připadají stejní, nějací rytíři v brnění, všechno takové obyčejné. No jak jsem říkal, tak za 300 Kč by to mohlo po letech zabavit, kdyby nebylo co hrát.
Maestrodk- ja to ani nedohral, pro me to bylo stejne spatny jako posledni mgs:) ale treba te to bude bavit…. Zkus se podive na YT -ten soubojovej system je fakt tragickej a strasne pomalej….
Ratos: To je to opravdu tak špatné? Sice to na mě působí jako špatný klon DS, ale myslel jsem, že se to aspoň bude dát hrát. Hádám, že se to snažili udělat co nejvíc casual obtížné a úplně zapomněli na nějaký záživný příběh, co?
Lprd of fallen byla strasna blbost, hlavne ti nezazivny bossove, nudnejsi boss fighty se jen tak nevidi…
No nezní to špatně. Hlavně to vytvoření světa, kam bychom se za pár desítek let se svou destruktivní povahou mohly my lidé dostat. Pěkná představa toho, čeho se nechci dožít.
Já se to chystám zahrát, ale koupím to někdy ve slevě či z bazaru. Na herní sucho to může zabavit.
Zack: Pokud jsi fanda DS tak se tomu raději vyhni Celek je tam prostě nic moc.
Zack: Lords of the F. je taková easy hra oproti sérii DS, mě osobně se líbila, ale k znovuhraní mě jaksi moc už nepřesvědčila…. .
No uvidíme. Já zrovna dohrál DS2. Váhal jsem a vlastně pořád váhám jestli mám Lords of the Fallen pořídit, páč co jsem četl…no né že by to bylo špatný, ale něco tomu chybí. Tak jsem zatím rozpařil asi po 2ou letech znova DS1 a musím říct, že je to vážně peckááá. Neuvěřitelná záležitost. Jen se musím tlemit, že to, co mi při prvním hraní zabralo 100 hodin, mám teď snad za 15:-)
Jásný, že už znám lokace a vím kudy a kam jít-šlo mi spíš o to umííírííááánííí Když si vzpomenu třeba na Capra Demona, jak jsem z něho málem zešílel. Teď jsem tam naběhl 4 seky a bylo po něm
Kdyby to byly exoscelety ala film s T. Cruisem NA HRANĚ ZITŘKA tak to bych přivítal )
Jestli se poučí z těch pár chyb u Lords of the Fallen, tak proč ne.
Vůbec to nezní špatně…