Malé nezávislé studio pracuje na multiplayerovém akčním RPG titulu odehrávajícím se ve středověku. Při vývoji využívají technologii Unreal Engine 4 od Epic Games a slibují velmi detailní boje tváří v tvář s různými meči a halapartnami. Pro ostatní hráče potom bude k dispozici i luk. Útočit budete pravým tlačítkem myši, přičemž budete moci sami rozhodnout, na jakou část těla protivníka zaútočíte. Kromě sekání bude možnost nepřítele bodnout.
Tvůrci chtějí hráčům umožnit si svou postavu maximálně přizpůsobit, včetně vzhledu, oblečení, brnění a zbraní. Ke zvolení budou různé varianty chráničů paží, rukavice, boty, helmy a další věci. Mějte na paměti, že brnění je těžké, když toho budete mít na sobě hodně, budete méně obratní, ale zároveň méně zranitelní. Budete tak muset najít pokud možno nejlepší kompromis, abyste v bitvě zvítězili.
O herních módech zatím moc nemluvíme. Víme jen to, že připravují standardní režimy jako je Deathmatch a Team Deathmatch.
Při čekání na další informace se můžete podívat na první deníček, který se zaměřil na boj. Ten bude dost brutální, nejspíš brutálnější než v českém Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios a Dana Vávry. Vývojáři tvrdí, že krev bude velmi realistická.
Mordhau zatím nemá stanoveno datum vydání. Původně pracovali s enginem Unity 5.
Vtipné je, že hlavy tam padají jak přezrálé hrušky, ale když týpek sekne do holé hrudi, tak nic. Na té hře je pozitivní jen to, že tam byl použit half-swording.
Ten meč tím brněním projiždí jak máslem
hrozná hrůza, pohyby vypadají dost komicky v lepším případě, v horším případě naprosto idiotsky, nedokážu pochopit proč si autoři nedokážou sehnat některý z dochovaných rukopisů který pojednává o boji ve zbroji a udělat animace podle skutečně používaných technik a místo toho stvoří takovou slátaninu
ElementGamer : tak jestli tohle [ odkaz ] je stejný systém souboje, jako tady v tom článku, tak já jsem číňan
Mně to zrovna Kingdom Come: Deliverance dost připomíná. Jak stylem, tak i bojem, ale jestli chce Vávra realitu, měl by se inspirovat tady.
To trénuje na kapra ne?
to MORTHSIR: Brutálnější je myšleno zpracováním, více krve atd.
Muze mi nekdo vysvetlit, jak muze byt boj brutalni/btutalnejsi? Boj jako takovej je jen jeden, a to…zab, nebo neprezijes, dle schopnosti jednotlivce.
Tak doufám, že tam nebude to co v Chivalry, a to, že mi nějakej cápek vykreje útok dýkou zatímco já mám Zweihander.
Toho jejich brusiče mečů bych potřeboval doma na své tupé nože (na kapra no …) .
No jako jo, vypadá to dost jako Chivalry, ale her jako Chivalry není nikdy dost Třeba blokování se jim povedlo, vypadá to hezky. Bohužel ta hra na první pohled trpí přesně tim samym, čim Chivalry – ty útoky prostě nemaj takovou váhu. Do někoho napálíte takovou ránu a vypadá to, jak kdyby na něj ze východu najel studenej vítr. Jak moc to vůbec je a není „realistický” je úplně jiná kapitola. Ale pokud by to dopadlo dobře, nemusela by to bejt špatná hra a Chivalry by naopak mohlo mít dobrou konkurenci.
Úplně to samý jako Chivalry… A to jak ho tam okolo 2: 10 rozseká na kousky, bože
Týpek si asi neuvědomil že existuje Chivalry.
Stejný problém jako Chivalry. Kurva vývojáři meče nevaží deset kilo aby jste se s něma oháněli jak statečný kovář s palicí. To natahování a "overswing" byly komické. Ten thrust se jim povedl mnohem více.
[ odkaz ]
Až na ten ukazatel dole, to s kingdom come nemá nic společného.