České studio SCS Software si při dokončování American Truck Simulatoru (vyjde 3. února 2016 s mapou Kalifornie) našlo čas, aby stále pracovalo na oblíbeném Euro Truck Simulatoru 2. Novinkou jsou nástroje pro vytváření modifikací. S nimi jsou vývojáři po dvou letech tvrdé práce konečně spokojeni. Komunita může vytvářet jakékoliv položky, ať už mluvíme o kamionech, okolních vozidel AI, různých modelů, domů a dalších věcí.
V nadcházejících měsících by potom Euro Truck Simulator 2 měl podporovat Steam Workshop pro sdílení všech modu. Lze očekávat, že to samé potom čeká i American Truck Simulator.
ďakujem za rady
Ať si to každý hraje, na čem mu to vyhovuje, bože. .
TomN: Volant nemám a s gamepadem jsem to zkoušel a pohoda
Krtko: Musí se to přepnout v menu, jen už nevím jak se to jmenuje, je tam na to jedna kolonka – vyzkoušej, ja na to přišel za par minut, ale už nemám nainstalováno.
Krtko: A jaky pouzivas gamepad?
Ďakujem, ešte si za to sadnem a skúsim sa s tým pohrať, lebo zatiaľ pri každom pokuse zatočiť, skončím prevrátený na boku
to Krtko: Normálně v nastavení hry jsem upravil citlivost, aby mi to sedělo. Je pravda, že jsem si s tím chvilku hrál, ale potom to stálo za to. Pravá a levá páčka potom fungovala jako plyn/brzda – podle síly stlačení.
Miky, ak sa smiem spýtať, ako si to nastavil? Lebo mne to prišlo strašne citlivé
Ano, volant je nejlepší, ale ten mi vypověděl službu a nový se mi zatím kupovat nechtělo, tak jsem zapojil gamepad a bylo.
To je jasný že na ovladači je to lepší než na klávesnici, ale takováhle hra se má hrát na volantu.
Taky nehraju Fifu na šipkách.
A proč ne? Já jsem ETS 2 normálně hrál s Xbox One gamepadem – je to lepší než na klávesnici.
BlacksheepTNT: a to bys hrál na ovladači jako?
Byl bych rád kdyby podporoval PlayStation 4
No konečně. Snad to znamená že to každej další update nerozbije. To vždycky aby člověk stahoval kolik GB dat mapy jen proto že vyšel update a ten není kompatibilní s předchozí verzí…