Před několika hodinami na Xbox Store vyšel první zajímavý dodatečný balíček pro Rise of the Tomb Raider. Jmenuje se Endurance a přidává do hry stejnojmenný mód, v němž musíte přežít v nepříznivém prostředí bez zdrojů. Krom toho DLC obsahuje nové oblečení a zbraně.
Microsoft popisuje dodatečný balíček jako survival dobrodružství v neznámém prostředí. Lara se ocitla sama v nelítostné a rozsáhlé lokalitě, kde musí přežít nebezpečné podmínky. Ve dne shání potřebný materiál a vyrábí šípy a další věci, aby se v noci ubránila smrtelné hrozbě od nepřátel zastupující lidi i různé tvory. Musíte rozdělat oheň, abyste se ohřáli, najít jídlo, abyste si obnovili zdraví a hlavně nezapomenout na potřebné věci a crafting.
Soupeřit budete moci také se svými kamarády, kdo dokáže déle přežít.
Endurance Mode koupíte za 199 Kč, stahovat budete 829,26 MB. DLC je pochopitelně součástí Season Passu.
Na začátku roku 2016 na hráče potom čeká první příběhové rozšíření Baba Yaga: The Temple of the Witch. Lara Croft se podívá hluboko do sibiřské divočiny, kde v lesích beze stopy zmizela sovětská expedice. Lara se je rozhodne najít a vstoupit do zapovězeného lesa. Na hráče čekají hodiny nového dobrodružství s novými protivníky, hrobkou s hádankami (dům starověkého teroru) a hlavně úkol vyřešit staré tajemství a poprat se s mytickým zlem. DLC zahrne nové oblečení a nový luk.
Rise of the Tomb Raider zatím vyšlo pro Xbox One a Xbox 360. PC verze bude následovat už v lednu 2016, zatímco na PS4 verzi si počkáme do podzimu 2016.
Aktualizace: Gameplay záběry z Endurance módu.
Ale no tak, panove. . TR s op problem nema ani na konzoli a ani na pc. . zbytecnej vyhrotek. . he
elvis65: Tak to oukey, jestli to mas radeji na neoptimalizovane pc verzi, tak to potes koste. Dobrou chut!
Až to vyjde na pořádný konzoli tak klidně
Jo Miky! Adresu znáš, tak čekám
Tyhle články co se tváří jak "otázky václava moravce" úplně nesnášim Autor článku mi bude muset koupit Xbox abych si troufnul
Sakryš to vypadá parádně a hlavně atmosfericky. To pobíhání v noci po tom lese, to je něco pro mě. Už aby byl podzim příštího roku.
Doufám že Endurance mod a BabaYaga budou součástí PS4 případně i PC verze bez nutnosti dokoupení, když už bude Rise of the Tomb Raider po té době beztak za plnou cenu. Obě DLC vypadají dost zajímavě. Survival a mysteriozní až hororovej příběh. Těšim se.
Lubajz: Protože dnešní hry jsou lehčí. Uz dávno me nebaví neustále umírat ve hre a spis nez na velkou vyzvu se divam na pribeh. Proto jsem tu hru po chvíli vypl a šel se odreagovat. Jde me jen o to, že tahle nová obtížnost nebude urcite zas tak těžká, jak ji prezentují.
Treba u bioshock infinite jsem hru dohrál jak na obtížnost 1999, tak i 1998 a dalo me to zabrat jen v jedné části hry, jinak to byla pohodicka.
Za 200 docela drahý jenom na "mód" a jelikož ta PC verze vyjde tak brzo už tak nic obsahovat určitě nebude, což je škoda
Tak obtížnost hry neměřím počtem úmrtí (to spíš ukazuje jak jsem chromej) , ale tím jak obtížné jsou hádanky, které mne "zbrzdí" v postupu. Proto mám rád staré klasické adventury. Kdo hrál třeba Myst ví co je to opravdu těžká hra plná hádanek a nemůže považovat "nextgen" TR za obtížnou hru.
FireWolf: Říkáš jak jsou dnešní hry lehké až směšně lehké, ale nakonec hru vypneš, když moc umíráš a zapneš jinou. .
FireWolf – delas jak kdyby nekoho bavilo neustale chcipat ( (: kazdy rano dekuju bohu za zjednodusovani her. . je to prakticky a casove ne tak narocny. .
Zní to zajímavě, ale jen jestli to bude na PC. .
Myslím, že to nebude tak horké. Tipuju, že nejtěžší obtížnost v té hře bude celkem pohodička, takže tahle ještě těžší obtížnost bude stále celkem v pohodě. Před měsícem jsem si koupil hru Nosferatu a můžu říct, že jsem se tam zapotil víc, než v ostatních FPS hrách za posledních pět nebo i více let. A to byl jen začátek hry, pak jsem kvůli tomu neustálému umírání hru znechuceně vypl a šel hrát radši něco jiného V dnešní době je prostě ta obtížnost tak směšná, že stačí být trochu zkušenější a pokud hra vyloženě nehází klacky pod nohy, tak projdete na nejtěžší obtížnost všechny moderní hry.
Groo: To je fakt… je smutne, jakym smerem se to veze.