Kooperační multiplayer byl ve Far Cry 4 jedním ze zpestření světa Kyrat. Nic takového nás ale nečeká v připravovaném únorovém Far Cry Primal. V tom se podíváme do doby kamenné. Podle slov jednoho z vývojářů nejde o malý projekt. Far Cry Primal vyžaduje spoustu práce (zpracování doby kamenné a přidání prvků z Far Cry), z toho důvodu se Ubisoft na začátku rozhodl, že se zaměří výhradně na zážitek v singleplayeru a vynechá multiplayerové módy, případně kooperaci.
Far Cry Primal vyjde 23. února na PlayStation 4 a Xbox One, PC verze bude následovat 1. března 2016.
dobrý nápad pravěk tady ještě nebyl
Mr. Lolendo: Tak on ten coop byl dobrej. Jen bylo debilní, že se progres započítal jen hostitelovi. Trochu na prd. V coopu jsem odehrál několik hodin a obsadil plno táborů a ve výsledku jsem z toho měl snad jen peníze. Na vyblbnutí dobré, ale počítat s tím, že jeden se bude muset vyblbnou minimálně ještě jednou sám nebo prohodit strany.
Ve FC stejně nebyl a není plnohodnotný coop jako má Dying Light takže není o co stát. Pokud by plnohodnotný udělali tak jsem pro. Jinak to nemá smysl ty pseudo coopy dělat.
Tak ono se není čemu divit, začali na tom pracovat během dokončování FC4, takže nebyl čas (ale nápad už měli během FC3) a ty MP mají stejně hodně nestabilní. Tak se takto rozhodli. Ušetří čas i peníze = větší zisk. Je to škoda, aspoň tam mohli přidat tu kooperaci pro 4 hráče, i kdyby formou free DLC.
JInak pro Vás, co to tu haníte kvůli obtížnosti – hra Vás nebude nutit provádět upgrady zbraní ani života, takže můžete odehrát celou hru se základní palicí a 2mi částmi života.
Kdo má zájem, tak může kouknout na web zaměřený na Far Cry Primal: [ odkaz ]
Pro mě super zpráva. I kdyby tam nějaký ten MP byl, stejně bych ho nehrál.
Dneska samy dobry zpravy od Ubisoftu… Nestacim se divit
Tady jde především o umělé zvýšenou obtížnost v podobě méně hp, žádný hudební a pod. .
Tohle je casual jak prase a to je ten problém … Člověk hned od začátku ví, co má dělat, kam jít a pod, což mi dost vadilo i u w3. Taky nemám náladu na extra HC hry, kde budu hodiny bloudit, ale minimálně špetku něčeho takového by dnešní hry potřeboval.
To ochocovani, pták a podobné hovadiny je tragédie. To samé upgrady, které bych mimo čistých rpg her z těchto fps paskvilu vyhazel … Tohle mě opět mine a stejně jako FC 4 bych to nevzal ani za 200 kč ve výprodeji.
Ubi dělá pravděpodobně největší casualoviny že všech a to je jejich největší problem.
Virus: Jo neudělalo by jim to nic, kdyby dali ještě jednu obtžnost. Ale to by zase ději protestovali, že jsou tvrdí kluci, vše hrají na nejtěžší a tohle je nevyváženy . Jinak byl jsem týden mimo, protože jsem víceméně ve volnu ležel… chytil jsem nějakého virusa (no homo) .
Monkeyskunk: Chlapče věřím ti že to tak může být. A jak říkáš, jsem pro tvrdší obtížnost her.
Strec: Ses nám rozjel chlapče. Že tebe zas nasrali v práci. Máš pravdu. Ale i když vidím, že to hrajou na lama obtížnost a já si to pak doma dám na tu uber, extra, echt nejvíc obtížnost, tak je to ještě furt lehké. Třeba teď, když mluvíme o FC a že to vlastně bude totožné, tak bych uvítal silnější obtížnost na silnou obtížnost. Protože, měl jsem lepší pocit, když jsem to hrál na nejtěžší? Jo. Mohlo by to mít ještě aspoň o jednu obtížnost víc? Jo baby! Takže tak. Nejde o to jak to hrají oni, jde o to, že vím jak to dopadá na tu jejich slavnou extra obtížnost. vzpomeň u Sniper Elite. Teprve obtížnost Elite byla ta pravá a mohla být ještě těžší. Palec nahoru za to, že si se taky vynořil z hlubin herního světa.
Fascinuje mě jak každej ví, že ta hra bude lehká.
Napadlo vás, že tam bude taky možnost volby obtížnosti + vlastní upravení HUDu? Každej pořád mektá, jak to je jednoduchy a dohraje (dohrál by) to s prstem v nose, ale ta obtížnost se s největší pravděpodobností půjde navolit. Předešlé FC na nejtěžší nebyli úplně snadné a s vypnutyma ukazatelema to už byl jinej zážitek. A prvky, co narvali do hry jsou prakticky totožné jako v předešlích FC jen uzpůsobené hernímu období. A hlavně… je na hráči jestli je využije. Bych chtěl vidět koho by bavilo jen běhat po lese a mlátit se klackama po hlavě. Po čase na klacek přidělat kámen a… zase běhat po lese. Ubisoft už několik let nemám v lásce, ale někdy ta kritika na jejich hlavu je spíš už jen z důvodu "že to dělá UBI". Zatím jsem viděl jen pár videí a ještě hráno na lama obtížnost + nějaky text a obrázky, takže je mi hra celkem u zadnice a jediny na co se těším jen otevřenej svět a období. Možnost, že hra bude sranec tu je… nepopírám, ale nemůžu soudit podle toho, co jsem zatím viděl. Zatím jsem viděl jen úplně stejné FC, které více odbočilo než spinoff blood dragon. Když to tak vezmu, tak stejné to je u AC. Pořád se volá po změně, ale jakmile se výraznější změna oznámí, hned je plno vykuků, kteří ví že to je špatný krok a hře to ublíží. Beru, že se nějaky prvky nemusí někomu líbit, ale není to lineární hra nebo MP, kde to nutí využívat… tyhle hry jsou o volnosti a až na vyjimky (většinou tutorial) jsou prvky jen nástroj.
Virus: No hele, taky mi to prislo divny, ale ted jsem videl nejakej ten posledni replay nebo to druhy, co byva potom a razem jsem pochopil. Pokud si nevidel – nechavali tam hrat starsi lidi (asi rodice) Uncharted 2. Konkretne ta scena (snad neSPOILERuju) s vykolejenym vlakem a Nathan musel "pouze" vysplhat nahoru. Mam dojem, ze to nikdo nedokazal, pritom staci drzet joystick v pozadovanym smeru. Problem byl v tom, ze vubec netusili co od nich ta hra chce, ikdyz tam byly trochu zvyrazneny ty casti, kterou stranou si mel splhat. A pak pri 20. padu uz zacli starici nadavat, jak muze nekoho bavit takova capina, kde pouze lozis po vlaku a navic kdyz spadnes, musis zacit od zacatku. Ja v tu chvili nevedel, jestli se smat nebo brecet. Pac pro me je to jedna z nejlepsich her a slozite to teda podle me vubec neni. Ovsem kdyz jsi opravdu herni panic, tak ti muzou delat velke problemy i takoveto "primitivni" ukony…Takze jsem to tak nejak pochopil, ze kdo k tomu nikdy nepricichl, proste nezvlada ani obtiznost novorozenec Kazdopadne pochybuju, ze by vyvojarske studia cilily sve vyrobky zrovna na tuhle koncici generaci. A vzhledem k tomu, ze 99, 99 % decek uz v dnesni dobe k pocitaci pricichlo, tak bychom se meli znovu vratit do obdoby pekelne slozitych her. Tak bych to videl ja. Hold kluci z Ubi to vidi asi jinak a proste ty hry musi byt takove, aby to dokazala dohrat i babicka
Preorder now to get access to The Prehistoric Weapons Pack!
Be first to get your hands on the special brand-new hatchet, crafted by shaman O’Hesh!
Aneb DLC, které absoultně nedává smysl a porušuje gró hry, incoming.
ElementGamer: O co stát nebylo, ale na vyblbnutí to bylo fajn. Mě spíš sere to, že fakt dělaj hry, jak pro debily, protože dřív jsem byl sakra mladší (no fakt ) , hry byly těžší, já uměl prd anglicky a i tak jsem to zvládal uhrát. Kdo to tedy dnes nezvládá? A neříkejte mi, že zase americký děcka. To mě taky dostávalo, jak Filca byl na těch veletrzích a lidi od společností mu říkali, že se to málokomu podařilo třeba dohrát, nebo se přes něco dostat a Filca jen říkal "To je normálka. Snad to bude těžší. "
MP ve FC moc nejedu, spíše vůbec. Takže mi to zase tak nevadí.
Nemůžou jednoduše říct, že se jim to prostě nechtělo dělat, místo toho vykládaj tyhle Ubishit style proslovy