Oznámení pokračování Red Orchestry 2/Rising Stormu z války ve Vietnamu určitě potěšilo nejednoho příznivce série od TripWire Interactive. K odhalení hry ale došlo už před více než půl rokem a od té doby byli tvůrci potichu a o hře nijak nemluvili. Až nyní poodhalili několik střípků.
Rising Storm 2: Vietnam se má zaměřovat na asymetrický boj, v němž se utká armáda Spojených států a mariňáci s jednotkami Vietcongu a armádou Severního Vietnamu. Tvůrci o hře mluví jako o prvním kroku do moderní éry, v níž jsou zápolící síly většinou vyzbrojené automatickými zbraněmi a mají k dispozici podporu v podobě artilerie a vzdušných vozidel.
S ohledem na časový posun a zpětnou vazbu od hráčů Red Orchestry 2 a prvního Rising Stormu tvůrci strávili čas od oznámení hry návrhy vylepšení klíčových prvků hry i nějakých těch novinek.
Zatím mluví o vylepšení systému družstev. Ten by vás měl více podněcovat k hraní s přáteli a měl by také usnadnit spolupráci hráčů a postup a komunikaci s dalšími členy družstva. V porovnání s Red Orchestrou 2 a prvním Rising Stormem by systém neměl být tak komplexní.
Vývojáři dále lákají na zlepšení běžných přestřelek mezi hráči. Tentokrát má být třeba více přemýšlení a cviku, což nasvědčuje zvýšené obtížnosti v porovnání s předešlými díly. Popis vylepšení v oblasti přestřelek je ale zatím dost povrchní, na bližší detaily, které by nám řekly něco víc, si tak musíme ještě počkat.
Stále platí, že hlavním vývojářským celkem není TripWire Interactive, ale tým Antimatter Games, který pracoval na prvním Rising Stormu podílel se i na obou dílech Killing Floor. V Antimatter Games jsou také veteráni z modderské komunity Red Orchestry 2 a lidé, kteří pracovali na populárním modu Darkest Hour pro první Red Orchestru.
Ve zprávě naštěstí nepadlo ani slovo o posunu data vydání, takže stále platí, že Rising Storm 2 vyjde někdy v letošním roce. Hru přitom pohání modifikovaná verze enginu Unreal 3, nejde tedy o Unreal 4.
Jak začnu číst v článku Rising Storm 2: Vietnam, tak mám vždy chuť pustit si film Četa. To je známka, že bych v budoucnosti uvítal akční hry už spíše zas z historie. Ještě že nám toto vyjde. Mě ty futuristické skákačky nějak neberou. Já mám rád pomalý pochod vysokou travou.
Raylo™ Základní mapa, uniformy, zbraně byli dělány komunitou na UE 3 (měl to být mod do RO 2 RS) Takže ano máš pravdu stím že UE 4 nebyl ještě dostupný
Zde je to podobně jako u Killing Floor 2. Taky jede na vysoce upraveném Unreal Enginu 3. Důvod byl prostý. Začali na hře pracovat, když ještě čtvrtá verze nebyla vůbec k dispozici. Zde to je určitě stejné. Navíc pokud ti jde o grafiku, tak se mrkni na KF2. Lidé si mysleli, že to jede na UE4…
Vojtech1141: Tak Rising Storm 2: Vietnam může být ve vývoji dlouho, klidně už od té doby, kdy ještě Unreal Engine 4 nebyl dostupný. Jinak máš samozřejmě pravdu.
Vojtech: Tak to už je jejich věc jestli je to pro ně výhodné, já jen odpovídal na to, že i UE3 může vypadat v dnešní době stejně dobře jako hry na ostatních nových enginech.
První Red Orchestru jsem měl rád, takže tohle je povinnost. Lepší a realističtější FPS jsem dlouho nehrál.
Big Boss: Já vím, i dnešní hry na něm běží, ale pro vývojáře je to nevýhodné. Když děláš hru na UE3, tak jde 20% zisků tvůrcům toho enginu (Epic Games, tvůrci původních Unreal Tournamentů a Gearsů) , ale UE4 je levnější, dostupnější, novější, má příjemnější interface a uživatelské rozhraní a hlavně, při vývoji hry jde vývojářům jen 5% z výdělku hry, navíc je tam i lepší grafika samozřejmě.
Vojtech: UE3 je hodně dobrý engine, by ses divil co s upraveným můžeš dostat
No konečně, už jsem se bál že to zrušili
UE3? Já myslel, že to bude UE4, UE3 už je celkem starý engine. : / Sice to bude pořád ta vynikající střílečka, kterou jsme našli v Rising Storm 1, ale grafikou to asi moc neoslní, ale dobrou grafiku dokážu v pohodě oželet, jako třeba v případě Fallout 4. Ale jinak jsem opravdu natěšen, co druhý díl přinese a jestli bude opět lepší než nový CoD a Battlefield.
V RO2 mám nahráno docela dost a když si tak vemu co mi tam vadí nejvíc, tak je to grafika, ta by mohla být mnohem lepší. Dokud budou používat UE3, tak to už moc nezlepší, což je škoda, protože kdo by nechtěl nádhernou realistickou a hlavně zábavnou multiplayerovou střílečku?
RO2/RS jedna z nejlepších stříleček co jsem hrál.