České studio SCS Software se po kamionovém simulátoru zasazeném do Evropy (Euro Truck Simulator 1 a 2) vrhlo na nástupce oblíbeného 18 Wheels of Steel, na kterého navážou s American Truck Simulatorem. Pokud vás zajímá, proč tvůrci nevyužijí stávající značku, tedy 18 Wheels of Steel, tak je to jednoduché. Licence jim nepatří.
Jelikož jde o velký projekt a samotná Severní Amerika je dost rozsáhlá, bude studio American Truck Simulator vytvářet postupně. 3. února letošního roku vyjde základní verze s Kalifornií, která bude postupně obohacovaná o další státy USA. A právě na toto téma se rozepsali vývojáři na oficiálním blogu.
Hned na začátku pro vás mají dobrou zprávu, původně zamýšleli, že skutečně vyjde American Truck Simulator jenom s Kalifornií, ale jim se povedlo dokončit i stát Nevada. Takže krabička sice bude lákat především na prosluněnou Kalifornii, ale po nainstalování se vám stáhne ze Steamu bezplatná aktualizace, která přidá Nevadu. Bez ohledu na to, zda hru koupíte v krabičce nebo digitálně.
Zároveň SCS Software pracují na dalším rozšíření. Tím bude Arizona. Tu dostanete také zdarma, ale bude to chvilku trvat. Zatím nedokážou odhadnout, kdy Arizona vyjde.
Po Arizoně mají v SCS Software v plánu American Truck Simulator dále rozšiřovat, máme mít ale na paměti, že cesta je dlouhá a bude trvat roky, než hra pokryje celý kontinent.
„Budeme i nadále přidávat nové funkce do hry s pravidelnými bezplatnými aktualizace, ale většina dalších expanzí map, ne-li všechny, budou placenými DLC balíčky. Museli jsme zvolit obchodní model, který nám umožní vytvořit desetkrát větší svět, než který bude v den vydání ve hře. Pokud budete chtít vést náklad od pobřeží k pobřeží (přes USA, poz. redakce), bude vás to stát víc, než původní hra,“ vysvětlují SCS Software.
Nutno podotknout, že s tímto obchodním modelem mají v SCS Software zkušenosti, takto rozšiřovali i Euro Truck Simulator 2, konkrétně s datadisky Skandinávie a Na východ! Lze očekávat, že cena dalších rozšíření mapy se bude pohybovat v rozmezí od 200 do 500 Kč.
Na závěr pro vás máme nabídku našich obchodů. Když si American Truck Simulator předobjednáte v GameExpres.cz nebo GameExpres.sk, získáte zdarma hru 18 Wheels of Steel: American Long Haul v hodnotě 199 Kč, plakát A3 a samolepku. V Xzone.cz jsme si potom pro vás připravili hru 18 Wheels of Steel: American Long Haul a fešné tričko.
Mě třeba v ETS chybí nějaký uličky kde je složitý se vymotat. Všechny místa dodání jsou na jedno brdo, nenašel jsem žádný kde je fakt těžký se trefit. I když mám pocit že jsem viděl v traileru na Scandinavia DLC něco těžšího, ale zatím jsem byl jen v jednom městě a tam to nebylo Jestli to někdo víte kde to je challenge, tak to prosím poraďte
Těším se, ale stále se obávám, že tato hra nevyužije naplno svůj potenciál jak je tomu u ETS2 kde člověk vid nedostatky na každém pátém kilometru.
Miky : No tak já si tak myslim že kdyby SCS udělalo nějaké pořádné zásahy ve hře ETS2 tak by se rozloha Evropy několikrát zvětšila. Ale nadruhou stranu chápu studio SCS že se do zvětšení rozlohy Evropy nehrne pač by ty zasáhy v ETS2 stály přemoc peněz…. . Jako naopak, myslim si že když se chce všechno jde. Ale jak sem už říkal, mám obrovské pochopení pro studio SCS, kvůly tomu že se nemůžou kvůly vývoji vydat zkrátka po finanční stránce. Navíc jak si Miky zmiňoval že si ty zásahy nechá SCS do ETS 3 tak to je svatá pravda.
Ten vzhled menu, mapy a nabídek… Snad ho změní, moc se mi nelíbí – vím, že jde o prkotinu, ale vadil mi i u ETS2 Hra jako taková vypadá dobře a pokud nepřestřelí ceny států/DLC, tak by to mohlo dobře
to N. Gin: Ano, je bohatší, ale rozlohou se zase nemůže rovnat původní. To samé očekávám u ATS – podle všeho bude trvat několik let, než bude v ATS celá America. Tím pádem je jasné, že během té doby se vývojáři naučí zase něco nového a další rozšíření budou lepší a lepší.
Tak původní hru upravovali (U ETS2) – lepší nasvícení, vylepšené AI atd. ale na samotnou mapu nedošlo, mám takový dojem, což je škoda, ale chápu to. Ty vylepšení si nechají do ETS 3.
No já se k ATS dostanu snad už příští týden, tak se vše dočtete v recenzi
Miky ale v ETS je to presne naopak. Puvodni mapa, tim ze je o nekolik let starsi, vypada hur, a je mene bohata a rozmanita. Chtelo by to nejak upravovat i puvodni hru. Ale chapu ze studio jako SCS na to proste nema kapacity. Proto kdyz si obcas ETS 2 zahraju tak jezdim akorat ve Skandinavii a vychodnich zemich protoze puvodni mapa se zda byt oproti nim nudna . (Ale od tohodle jsou tady mody, chapu)
Miky: Ale právě ta DLC jsou kvalitnější .
to N. Gin: To ale zase nemůže srovnávat, původní hra stojí víc, zatímco DLC s rozšířením mapy méně. Takto to s největší pravděpodobností bude i v případě ATS, stejně jako u ETS 2.
N. Gin: nemusí nutně být. Scandinavia byla placená tak logicky bude mít přidanou hodnotu. Tohle bude zdarma tak by to nemuselo být kvalitnější.
Tohle postupny vydavani ma jednu obrovskou nevyhodu, a to ze kdyz srovname posledni vydany kousek mapy s tou puvodni je videt obrovsky rozdil v kvalite. Viz puvodni ETS a Skandinavie.
Johnczek: Nevidim jedinej důvod proč to měnit. Všude se mění design, takže já budu naopak rád, že se při zapnutí vrátim do známýho prostředí .
Johnczek: když to funguje, proč to měnit? To by pak bylo jak v CoD, kde za každou cenu mění názvy perků a přitom to jsou recyklovaný perky z předchozích her. Když to nechat tak stejně, ať je vidět ta spojitost a netváří se to jako něco novýho i když to je recyklace.
to Johnczek: Tak tohle považuji za prkotinu. Navíc je nutné si uvědomit, že při vývoji ATS vylepšovali ETS 2. Tím pádem je jasné, že těch změn nebude tolik, když to co měli připraveno pro ATS dali do ETS 2.
AAAle recyklace jak sviň. Neobtěžovali se na mapě nabídky nákladů změnit lautr nic.
Cena skvělá i s DLC. Objednáno