Kolem nového Hitmana se v poslední době točily špatné zprávy. Hra byla nejprve stažena z PlayStation obchodu a poté, co jsme neměli panikařit, jsme se dozvěděli, že se změnil plán vydání, resp. vydávání, a půjde o ryze epizodickou hru.
Už ale netřeba dál připomínat tyhle časy, protože nově aspoň víme, že engine, na kterém Hitman jede, podporuje DirectX 12. Pro úplnost jenom dodávám, že se jedná o engine Glacier, který poháněl i Absolution.
Alespoň to tak vyplývá z rozvrhu na letošní GDC (Game Developers Conference), na které Jonas Meyer z IO Interactive ukáže DirectX 12 v Hitmanovi v akci. Nutně to ale neznamená, že se ve hře DX12 opravdu dočkáme, ale šance jsou poměrně vysoké.
Součástí této konference má být seznámení lidí se vším, co nový DirectX obnáší a jak s ním správně pracovat. Teď už jenom stačí čekat na 11. března a na „první epizodu” a snad uvidíme DirectX 12 v akci.
Semuel: Tak to jdu na lov sám.
Virus: Bože chraň to ne.
Semuel: Ty jsi taky jeden z těch 12 přejde, už se vejde?
To je taky fakt
Semuel: U některých tu 12ku nepoznáš
Lolendo: Bacha na to 12ky jsou v téhle zemi stale chráněné zákonem tak bacha na vyroky co je sexy.
OMG DirectX 12… jak je to číslo vysoké a sexy…:D
a tak to je docela dulezita informace
Takže už im stačí k tomu enginu len dorobiť hru…no a podľa toho, čo chystajú to bude ešte nadlho, kým bude kompletná.