Hype The Division se vyhnul jen málokomu. Natož díky otevřené betě, která tento víkend proběhla. Určitě si dovede představit, že počet hráčů nebyl nijak nízký. Vlastně naopak – byl přímo rekordní. V rámci nové značky hrálo betu na PS4 a Xbox One dohromady 6,4 milionů lidí, což rozhodně není malé číslo.
Průměrně byla beta hraná necelých 5 hodin, z toho zhruba třetina byla odehraná v Dark Zone. V té 2,5 milionů hráčů přešlo do stavu rogue (byli vůči ostatním hráčům agresivní). Z Dark Zone bylo taky odneseno téměř 63,5 milionů kontaminovaných předmětů.
„Chtěli bychom poděkovat všem lidem, kteří hráli otevřenou betu,” řekl kreativní ředitel Magnus Jensen. „Doufáme, že se všem líbila a věříme, že nám beta pomůže ke skvělému startu při vydání hry.”
Plná verze vyjde 8. března na PC, PS4 a Xbox One. Uvidíme, zda si povede v prodejích podobně dobře.
Jsem velice zvědav jak se hře bude dařit, pro mě to day one ale rozhodně nebude. Bojím se o obsah, repetetivnost misí, a chabý pocit ze střelby. Naopak atmosféra, prostředí a rpg prvky jsou velice fajn. PvP mě moc nezaujalo.
MachujaNapitchi: NENI NIC SLOZITEJSIHO SI INFORMACE OVERIT: Kamarade, ty perlis, overuj si je poradne ty at ze sebe nedelas porad pitomce;-)
MachujaNapitchi: No tvl ty slušně perlíš. Ani se nestačím divit jak si sem nablil.
S tím enginem se pleteš, Watch Dogs bylo postaveno na technologii Disrupt, která byla dříve použita u Driver: San Francisco pod názvem Reflections engine, ale pro Watch Dogs výrazně upravena. Navíc Disrupt vychází také z enginu AnvilNext a Dunia Engine – Assassin’s Creed a Far Cry.
Je možné, že engine v The Division na Disrupt staví, ale jde o dost odlišnou technologii umožňující vývojářům mnohem více věcí. Navíc Watch Dogs vyšlo teprve v listopadu 2014, to už bylo Division nějakou dobu ve vývoji.
Každopádně není nic divného na tom, když společnost v rámci svých studií sdílí technologie. Kdyby tomu tak nebylo a každé studio by si muselo vytvořit svůj engine, tak se vývoj her výrazně protáhne a bude mnohem nákladnější.
Machuj: ověřit si informace, to říkáš ty co tvrdi že to není RPG po 4 hodinách hraní BETY. Kde máš důkaz že snowdrop engin jeten samí jako ve WD nikde tak už si prosim dej políček a prestaň psát hlouposti.
Ty jsi fakt jen špatný sen, nejde tě brat vážně.
Chesse: Není nic složitého na tom si informace ověřit.
Darkzur kasli na nej, on je Brouk Pytlik co vsude byl a vsechno zna nejlip
Darkzur: Jak jsem psal níže to, že se engine jmenuje jinak a má upravené prvky z toho nedělá jiný engine krásným příkladem je Gamebryo, které od roku 2004 používá Bethesda dodnes, jen ho v roce 2011 přejmenovala na Creation Engine vybrousila ho a přidala lepší animace to z toho ale nedělá jiný engine, tady je to stejný základ jako v případě Watch Dogs i AC Syndicate, který je upraven zase pro potřeby tohoto "žánru". Já napsal pouze svůj názor, který tady dva poté tři a teď 4 další lidé rozebrali natolik, že už se v tom viditelně každý ztrácí a plácá cokoliv jen aby zareagoval.
MachujaNaPitchi: promin, ale nemohu te brat vazne kdyz si tady vylevas "zlost" nad necim co si ani obhajit neumis. Jinak se bav a uzivej her co te bavi, je zbytecne se tady hadat a dohadovat- nazor je jedna vec, ale mel by mit hlavu a patu coz tvuj neměl bohuzel;-)
MachujaNaPitchi: watch dogs bezi na enginu DISRUPT [ odkaz ]
The Division na enginu SNOWDROP. [ odkaz ]
Promin kamo , ale nasekal si tady spousty chyb a ve spouste veci nemas pravdu.
Darkzur: Ony tam ty prvky jsou celkem tři, které by se daly považovat za plnohodnotné RPG prvky jenže z bety jsou absolutně zbytečné pokud tedy nepočítám DZ, tam se určitě hodit budou ale já po celou dobu od prvního příspěvku píšu o SP hry a tam jsem neměl potíž za 4 hodiny co jsem hrál tam odstřelit jednoduše každého bez problému AI nabíhala přímo na mě ano nebyla absolutně tupá v interiérech se schopně schovávali nepřátelé a postupovali pomalu i tak prakticky, jsem je odstřelil vždy stejným způsobem, žádná výzva, kdy bych si řekl "A teď bych měl asi vylepšit skilly" v tom nebyla ani jednou jsem nezemřel, to obecně se mi nestává v dnešních hrách naposledy mě dostal Bloodborne a Zaklínač na "Pochod Smrti" a to jsem hrál snad každou AAA hru, která za poslední roky vyšla až na CoD, to pro mě skončilo s CoD 4.
Chesse: V Zaklínači ty prvky využiješ a musíš je využít, jinak nemáš šanci se dostat dále v Zaklínači je totiž perfektně zpracován RPG systém, který funguje parádně tady opakuji v BETĚ nenastal jediný moment, kdy bych potřeboval cokoliv vylepšit.
Malasnikov: Tak samozřejmě máš pravdu Mass Effect ukázal, že i střílečka může být pořádné RPG, The Division má blízko mechanikami k Dead Space, kdy ty věci tam jsou ale jsou tam vcelku bezdůvodně
Já si teda myslím že The Division RPG je…konkrétně MMO RPG. To že tam nejsou draci a meče a neodehrává se to ve fantasy středověku přece neznamená že to není RPG. Tenhle herní žánr může klidně být i střílečka. Ale ať si to každej nazývá jak chce, třeba sportovní hra, pro mě za mě.
Aha, takze ty prvky v Division rpg nedelaj, ale ty same prvky v zaklinaci z nej delaj rpg? what?
machujanapitchi: co je RPG . . [ odkaz ]
Jestli pises , ze ve hre neni jediny RPG prvek ( jakoze nize v komentu pises) tak by ses mel fakticky kát:-) ) A precti si po sobe co pises dost si tam protirecis.
Chesse: Ne o Zaklínači nepadlo ani slovo Zaklínač je RPG, Bloodborne je Akční RPG ale The Division není v žádném případě RPG.