Jak už od nás víte, nezávislé britské studio Bulkhead Interactive uspělo na Kickstarteru s multiplayerovou střílečkou Battalion 1944, která má zahnat hlad po druhé světové válce na počítačích i konzolích. Prioritou pro vývojáře, kterým se podařilo od hráčů vybrat přes 247 tisíc a crowdfunding ještě běží, je PC verze, ovšem hru chtějí vydat také na konzole PlayStation 4 a Xbox One.
Není divu, že tvůrci jsou zasypáni otázkami ze všech stran. Výkonný producent Joe Brammer si našel čas a na Twitteru odpověděl na otázky ohledně konzolových verzí. Konkrétně se věnoval otázce, zda hra na PlayStationu 4 a Xboxu One poběží při frekvenci 60 snímků za sekundu. Brammer se nechal slyšet, že je to jejich cílem, ale v současné době to nedokáže zaručit, protože konzole mají své limity. Pokud to bude v jejich moci, tak Battalion 1944 poběží při 60fps. Každopádně by studio měla pomoci technologie Unreal Engine 4, kterou při vývoji využívají.
Druhá otázka se točila kolem Early Access verze na Xboxu One. V Bulkhead tuto možnost zvažují, ale nejprve si o tom musejí promluvit s Microsoftem a zjistit co a jak.
Pokud plánujete hrát Battalion 1944 na konzoli, tak by vás rovněž mohlo zajímat, jak to bude s asistencí při zaměřování. I na tohle autoři myslí, ale zatím na funkci nezačali pracovat. Důležité pro ně ale bude, aby míření vyhovovalo všem hráčům na konzolích.
otřesný animace brrrr megahnus hra z minulýho století, tohle že jede na unreal engine 4? tohle je unreal engine 4 [ odkaz ] hra působí těžkopádně
To já dám přednost kvalitě a 30fps, spousta her na PS3 sem si tak užíval a v KillZone 3 MP sem strávil hodně času a s 30fps
60fps bych tady bral i na úkor kvality, protože si nedokážu představit hrát MP střílečku na 30 a míň fps.
Nebo to bude tím že většině lidí kromě těch několika na herních webech naprosto kašle na nějaký FPS, FullHD atd… ale chtějí jen hrát. a tohle konzole splňuje.
Protože konzole je jednodušší.
Kvalita dela prodeje.
TomN jenže to nevysvětluje obrovské rozdíly v prodejích i u multiplatform her
Lidi to kupujou protože nemají na výběr. . Chcete Forzu? Kupte si nás xbox one. Chcete The Last of US? Kupte si PS4.
těm lidem co tyhle hry chtějí je jedno jestli jedou v 30 FPS nebo jak ale prostě musí se přizpůsobit tomu co je k dispozici.
Apple dělá to samý. Je to prostě značka a je jedno co pod jejím názvem vydají lidi to koupí z principu. . Prosil se někdo o ty jejich hodinky? Ne, s prodávají se jen proto že to je "in a trendy" . .
Všichni nás jen využívají
Tam je to jedno. Tam se rozplývají nad třiceti obrázky, přičemž správný tvrďák cokoliv pod 100 obrázků považuje za nehratelné.
já to věděl: no hlavně není PC jako PC …většina kamarádů si užívá Zaklínače 3 při 10-15 fps …to je o deset méně jak na konzoli …. , ale v diskuzi 4K 60 FPS …
Mikes005 -nerozumím politice výrobců konzolí, kteří vytvoří takzvanou herní konzoli, která je absolutně nekonkurenceschopná PC platformě. – protože jsi hloupý a ty co ti tu palcují také a jim doporučuji nepodnikat protože slovo konkurence je jim absolutně neznámé. Konzole se prodávají mnohem lépe než předchozí generace a hry na ně většinou drtí pc hry prodejem v poměru 95% vs 5% a grafický rozdíl většinou zanedbatelný
Když vyšlo gta 5 na staré konzole tak 11 fps ve městě nikomu nevadilo nadšené recenze dávaly 10/10 byl jsem zdrcený když jsem to poprvé zapl …. jinak u PC je největší nevýhodou nedostatek her …. zatím tedy zaostává no ….
Mikes005: no, nevim cemu nerozumis na politice vyrobcu konzoli… 1) nikdy se takovyhle cisla tak strasne nehrotila, to prislo az kdyz si zacali ps4 fanboys honit nad vysim rozlisenim oproti xbone… 2) ty konzole se prodavaji hodne slusne tak chybu z podnikatelskeho pohledu neudelali…
Ja zas nechapu jak nekdo muze uvazovat nad udelanim fps hry pri 30fps…. i kdyz by grafika mela byt stazena tak 60fps k tomu uz proste patri….
U Batalionu by to nemělo být takove peklo .
Hm… jsme v roce 2016 , doufejme v polovině hw životnosti "nových konzolí" od jejich nástupu na trh neslýcháme nic jiného než: "Snažíme se o 60 FPS v FHD" …. . nerozumím politice výrobců konzolí, kteří vytvoří takzvanou herní konzoli, která je absolutně nekonkurenceschopná PC platformě. (zároveň brzdí posun ve vývoji nových her) Zaplať pán bůh, že se vývoj HW PC pozastavil, v posledních 4 letech (GPU) …. . nedokáži si představit situaci vývoje z roadmap z let minulých, kde se Nvidia/AMD honosili s rychlejším vývojem architektur.