Před měsícem jsme byli ujištěni, že připravovaná rogue-like hra Necropolis vyjde 17. března letošního roku. Dnes je vše ale jinak, titul byl odložen na léto, aby mohl současně vyjít na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Verze pro počítače je tak připravena, bude se akorát čekat na dodělání konzolových verzí.
Vývojáři se omlouvají fanouškům a věří, že učinili správné rozhodnutí. Konzolové verze jsou náročnější na vývoj, stejně tak musí včas proběhnout certifikace ze strany Sony a Microsoftu. Není divu, že se internetem nesou spekulace tvrdící, že Harebrained Schemes to udělali schválně, aby se o jejich hře více mluvilo. V poslední době bylo velké ticho.
Připomeňme, že boj v Necropolis je založen na správném načasování, to přináší rychlé a smrtící pohyby. Abyste uspěli, musíte se naučit předvídat nepřátelské útoky a ve správný čas chytře použít kombinaci těžkých a lehkých útoků. Jinak, dungeony jsou procedurálně generované a mění se v průběhu hraní. Stane se tak ve zvláštních oblastech, které změní svůj vzhled, tvar…
Zajímavé je, že nepřátelé v Necropolis budou bojovat i mezi sebou, nebudete si tak připadat jako lovná zvěř. Co se týče samotné zápletky, ta bude hodně praštěná a celkově zvláštní. Vžijete se do dobrodruha, který byl uvězněn v domě, kterému vládne šílený Arch-Mage.
Wast: Spíš malá firma a se hrou která je pro velmi malé herní publikum takže si nemohou dovolit dvě reklamní kampaně půl roku po sobě. Bylo by to naprosto zbytečné.
zlé konzolky zlééé
Že by ukázkový příklad že jsou jim PC hráči ukradení ? Jinak to nelze pochopit.
Vsadím se že před vydáním vyjde porovnání grafiky a lidé budou překvapení že to všude vypadá skoro stejně a budou se chválit jak ušetřili že si nekoupili dva titány ale jen konzoli.