Battalion 1944 od nezávislého studia Bulkhead Interactive způsobil začátkem měsíce poprask, hráči už spoustu let touží po střílečce z druhé světové války. Není tak divu, že Battalion 1944 dokázal během prvních dnů na Kickstarteru vybrat požadovaných 100 tisíc liber.
Hráči ale chtějí víc, nechtějí pouze multiplayerovou hru zachycující jádro klasických bitev z druhé světové války ve stylu Medal of Honor, Call of Duty 2 nebo Wolfenstein: Enemy Territory. Komunita hlasitě holá i po singleplayerové kampani. Bulkhead Interactive se rozhodli, že kampaň udělají, ale pouze v případě, kdy na Kickstarteru vyberou celkem 1,2 milionů liber.
Zatím se podařilo splnit dva cíle: na plný úvazek bude najmut komunitní manažer a dojde k vylepšení efektů s dýmem.
Pojďme se podívat na všechny cíle:
• £275 000 – Mapa Currahee Mountain Bootcamp, inspirovaná TV show Band of Brothers
• £300 000 – Mapa inspirovaná událostmi D-Day
• £325 000 – Britští vojáci s ikonickými zbraněmi
• £350 000 – Svého vojáka si budete moci detailněji upravit, větší počet předmětů
• £400 000 – Ruská armáda s východní frontou
• £500 000 – Offline mód Behind Enemy Lines s bojem proti AI botům
• £600 000 – Mapy v Pacifiku s bojem proti Japoncům
• £1 200 000 – Plnohodnotná singleplayerová kampaň
Pokud se ptáte, proč chtějí tolik peněz, tak je to jednoduché. Vytvořit singleplayerovou kampaň není nic jednoduché, bude to stát spoustu času a peněz.
markyzek: Nemluvím o zábavě v multiplayeru, ale práce na ní uděláné. Každý to udělátko je přesnej model skutečné zbraně. Stejně tak každý zvuk zbraně byl nahráván – většina zbraní má různé režimy palby, víš kolik je to různých variací na nahraní? Kolik zbraní mohlo přepínat režim palby za 2. světové? Mluvím o tom, že na těchto udělátkách měli pětkrát víc práce než na celým Battalionu.
A když mluvíš o AI, tak cituju "Bulkhead Interactive are also planning on implementing an offline ‘Behind Enemy Lines’ mode, where you can face off against AI bots and compete for high scores against your pals. "
Takže se vsadím, že dávno už mají i dost dobrou AI…. A jak už sem psal singl financujou až od 600 000 výš, kdyby to mysleli dobře, aspoň by to udělali od nuly do 600 000. Ale takhle ešte musej vytřískat z lidí další půlmega.

Prostě ždímačka
Peter: 1. ) ano, můžeš si v MW sérii měnit tunu vychytávek, přidávat pod MP5 laser, super optiku, granátomet, kamufláže, ale ve výsledku je to stejně v MP oničem, protože borci co neustále skáčou s mini minigunama s granátometem na podvěsu to totálně zkazili, o percích a super killstreacích nemluvě. .
2. ) nevím, ale já myslím že vývoj AI je dost nákladný, pakliže nechceš mít ty boty jenom naskriptované a klasicky hloupé jako v každé hře alá: hráč se dostane za tenhle bod, vyleze 1 skupina nepřátel, po 21 sekundách vyleze rpg z pravého baráku, atp. mapy aby tam nacpali ty co budou v MP – možná malé části nebo úseky, celé mapy je dle mého hloupost, takže vývoj dalších scenarií pro SP. .
naprogramovat kvalitní AI které bude kvalitně reagovat na podněty a všechny reakce něco stojí a to něco je čas, a pakliže tu hru chtějí vydat v rozumném čase tak se nejspíše rozhodli že na kampaň je třeba tolik a tolik peněz aby mohli najmout další lidi do dev teamu
A navíc singleplayer bude financovanej od 600 000 do 1 200 000 liber. Prostě z toho chtěj vytřískat co můžou tak to dneska chodí. To je stejný jak, když dneska vydají hru a druhej den vyjdou 3 dlcka, který si musej dokoupit i ti co si hru předojednali. Viz. Total War série a mnoho dalších.
Phase: To stejný nesrovnavej hru od mega společnosti a hru, kterou začli hrači se svejma příspěvkama. A za druhé kampaň není zas tak složíta, jak mysliš. Už ve starej Flashpointech nebo ve warcraftech 3 mohl dělat vychytaný kampaně. Oni mají kompletní herní systém. Jediný co musej udělat, je vytvořit modely hlavních hrdinů, mapy v kampani ( řek bych, že použijí mapy z mulťáku, zase o prácu míň) a hlavně dbrý nápad na příběh a ten miliónem liber nezískáš…Věci jako dabing a motion capture zavisí hodně na developerech a jejich zdatnosti vyjednávání bych řekl.
markyzek: Tak zaprvé je absurdní srovnávat hru z kickstarteru, kterou prakticky rozjeli sami hráči tím, že ju sponzorovali, se hrou, kterou financovali gigantický herni společnosti a plánovali z toho udělat trhák roku. Naopak tady se měli eště vývojaři snažit odvděčit hráčům, kteří jim svěřili důvěru a peníze, ikdyž na kickstarteru je dost podfuků. Ale jak vidím věci jako vděk nebo dobrá vůle dneska neexistujou.
Něco chceš? ? Tak nasyp, ikdyž tys mě dal prachy na rozjezd…
A navíc u modern warfare nejvíc stál vývoj multiplayeru…Víš kolik je zbraní v MW, a kolik jich bude tady? V CoDu si mžeš měnit mířidla, kamufláž zbraně a další tuny vychytávek. A co budeš moct dělat se zbraněma tady?
six feet under"za takový prachy by se dalo udělat něco třeba pro děti nemocný rakovinou nebo cokoli co má smysl, tohle je mrhání! "
Ano je to "mrhání penezi" ale keď to dáš zase na rakovinu tak sa to zase rozkradne a deťom zostane tak polovica možno ani to nie. Vyber si.
za takový prachy by se dalo udělat něco třeba pro děti nemocný rakovinou nebo cokoli co má smysl, tohle je mrhání! krom toho animace jak za krále klacka, modely postav to samý vypadá to jak předchůdce cod 2 nemusim mít všechno kde se střílí
Tak Currahee bylo dosaženo.
Je jasné, že na singl to ani náhodou nedosáhne. Určitě ne na kickstarteru. A ani se nedivím, že chtějí jít do singlu, až když dosáhnout takové hranice. Jestli si chtějí udržet nějaký termín vydání hry, tak musí přibrat lidi na další tvorbu. Jako singl ale oželím. Docela rád bych na singl viděl třeba takový restart slavné značky Medal of Honor a tohle ať je klído jen u mulťáku. 
peter 42 milionov ya SP je este velmi malo, v AA hrach to je 10 nasobne viac, ved hry su drahsie ako hollzwoodske filmy
Peter: Modern Warfare 2 stálo cca 900M Kč a jaká to byla. .
42 milionů za singleplayer? ? ? Neuvěřitelný, ale perfektně to zapadá do dnešní doby, kde děcka nemaj ponětí o ceně peněz.
Mňa skor zaujíma čo sa stane keď tie peniaze nevyberú. To ich vrátia hráčom nazad alebo si ich nechajú a prežerú ich alebo ten singl urobia aj tak.
kojot Neříkej. . jako bych to nepsal.
Silent: nemůžeš brát doslova, že někdo na tom postu dostane 225 tisíc liber, prostě rozšíří svoje pracovní pozice.
Škoda, se SP bych si to i zahrál, ale čistě MP mě moc nezajímá.