Vývojáři The Division nedávno uspořádali stream na Twitchi, během něho odhalili několik detailů. Byli jsme ujištěni, že Dark Zone nebude jediným end-game obsahem ve hře. Do detailů ale zástupci studia nechtěli zacházet. Už dříve se mluvilo o tom, že The Division bude postupně rozšiřováno o bezplatný a prémiový obsah.
U misí si budete moci zvolit ze tří obtížností: Normal, Hard a Challenge. S tím souvisí počet nepřátel a snad i jejich chytrost. Každopádně když budete hrát s kamarády v kooperaci, tak automaticky bude v dané misi více protivníků ovládaných umělou inteligencí.
Před vydáním plné verze proběhne ještě úprava uživatelského rozhraní, konkrétně menu, které by mělo být přehlednější a pohodlnější.
Opět byly potvrzeny možnosti nastavení grafiky a efektů u konzolových verzí. Toto nastavení bude mít vliv na frekvenci snímků za sekundu. Na PS4 a Xboxu One si tak budete moci vybrat mezi hezčími efekty nebo plynulejšími fps.
Vzápětí se komunitní manažer Natchai Stappers na svém Twitteru nechal slyšet, že The Division nebude mít žádnou formu mikrotransakcí. Ubisoft už jednou mikrotransakce odmítl, spekulace se ale začaly rojit po existenci „Phoenix Credits“. Tyto kredity si nebudete moci koupit za skutečné peníze, ale pouze za ty in-game, které získáte klasickým hraním. Podrobnosti o systému kreditů se dozvíme později.
Připomeňme, že do nedávné veřejné bety se zapojilo 6,4 milionů hráčů, což ještě žádná nová značka na konzolích nové generace (PS4 a Xbox One) nedokázala, tedy ani Destiny od Bungie.
Stereotyp je v kazdy hre Navic v bete jsem stravil dost dlouho a stereotyp nikde.
Já si radši počkám, uvidím jak hra dopadne v recenzích a u hráčů a podle toho se rozhodnu zda časem vezmu. Bojím se hlavně obsahu a stereotypu.
Je dobře, že dávají na výběr, radši zvolím větší plynulost.
Kapr88: mě spíš šlo o to, že zapneš, hraješ a mají to všichni stejné a nemusí se nikdy nic nastavovat. No ještě, že jsou už vychází Oculus Rift aspoň mám další důvod už poskládat PC
Trinity7: Uzamčení snímků je horní hranice, nikoliv dolní.
Drzacek: Takove lidi znam taky
[ odkaz ]
Miky:
Je úplně jedno jaký je to žánr (i kdyby to byla akce vs. závodní hra) . To se v tomto nebere, ale jde o to, že SW: Battlefront není nová značka. Novou značkou je The Division a Destiny.
hlavne je to uplne jiny zanr
Star Wars: Battlefront není nová IP (značka)
Jak nedokázala, vždyť Battlefront měl 10 milionů lidí v betě.
Informace co uz davno vime : P, Ale aspon pro ty co mi neverili, to tu maj oficialne
Lincoln: to uz neplati skoro 10 let ze na konzoli jede vse na max…
Navic driv byly PC hry opravdu PC hry…a kazde nastaveni opravdu znamenalo zmenu…
Dneska je 90% hejblatek u PC jen pro krasu a mezi LOW a ULTRA neni obcas krom extremni narocnosti rozdil…
Tak je jen dobře , pokud se o tu hru budou nadále starat, tak jako EA o Battlefield 4, tzn. vydávat bezplatná DLC, obsah, tak aby hra neomrzela ani po dvou letech
Ondrej_V: tak, tak