Na RPG akci Vampyr od studia Dontnod Entertainment (Remember Me a Life is Strange) si sice ještě minimálně rok počkáme, to ale nebrání vývojářům, aby svůj nový klenot postupně přibližovali. Dnes přišly na řadu nové obrázky, které ukazují temnou atmosféru Londýna ve 20. století. Onou dobou v ulicích města vypukne španělská chřipka, což má za následek všudypřítomný strach a násilí. Situace se nejvíce zamlouvá nejnepolapitelnějším predátorům všech dob: upírům. Ty v temných uličkách loví své nebohé oběti.
Vampyr nabídne pevný, viscerální boj, průzkum a vyšetřování. Budete muset hledat stopy a mluvit s mnoha lidmi, které potkáte v ulicích Londýna. K dispozici budete mít speciální upírské schopnosti, stejně tak autentické zbraně, včetně pily (hlavní hrdina je chirurg, tak si s touto zbraní jistě poradí). Proti vám budou stát mytické bytosti i nepřátelé z řad obyčejných lidí.
V předchozím odstavci jsme nakousli hlavního hrdinu, sluší se tak pokračovat detaily o něm. Vžijeme se do uznávaného vojenského chirurga Jonathana E. Reida, který je zároveň vědcem a specializuje se na krev. Během války pomáhal s novou transfuzní technikou a je docela skeptický ke všem těm nadpřirozeným věcem. Je tak trochu paradox, že právě on byl nakažen. Při návratu do rodného Londýna z frontové linie je tak pro něj obtížné se vyrovnat se svým novým já. Jde o racionálního člověka, který se chce s upírstvím vyrovnat a chce ho pochopit.
I přes svůj záměr touží po krvi. Právě na hráčích bude, jakou oběť si vyberou k nakrmení. S obětí se budeme muset seznámit a nalákat ji do předem připravené pasti, kde ji beze svědků zakousneme. Nejlepší na to bude temná ulička zahalena do všudypřítomného smogu. Aby k tomu došlo, budeme muset potenciální oběť našeho upírského chtíče pečlivě sledovat, případně s ní navázat vztah a poté změnit její každodenní návyky a nalákat ji do temné uličky, kde začne hostina. Při výběru oběti máme být opatrní, když někoho zakousneme, tak postava bude navždy pryč a její smrt bude mít dopad na herní svět, který nás obklopuje. Navíc smrt bude mít vliv i na příběh, buď okamžitě, nebo v dlouhodobém horizontu. Je tak jisté, že budeme moci zakousnout a vysát důležitou osobu, která hraje v příběhu ústřední roli.
Více o hře Vampyr v našem předešlém článku.
Po LiS jim naplno věřím, hlavně ať to nezpackají jako Remember Me, potenciál to určitě má.
No, vlastně jsem se nic nového od posledního článku nedozvěděly. Jen to pořád hezky zní ale asi všicí známe, jak ty herní dopady nakonec dopadají. Vidím to zhruba na 3 konce.
1) Převládne temná stránka naší duše a staneme se upírem. Vampyrismus se pak rozšíří.
2) Budeme s tím bojovat a uzdravíme sebe i ostatní.
3) Stane se z nás něco, jako Blade.
A nebo se úplně pletu a bude to ještě zajímavější.
Kéžby se to aspoň trochu blížilo kvalit Vampire Bloodline.
Jsme zvědavý taková hra tu nebyla tak 10 let . Pokud nepočítám Dark. .
Snad to bude tak promakané jak tvrdí a doufám, že smrti/přežití postav dost ovlivní konec, ne jako v LiS nebo Mass Effectu, kde byly pouze dva konce a rozhodování upravovalo pouze tu "výplň". Zaklínač to měl třeba dobře vyřešené, jen ty konce mohly být lépe graficky zpracovány.
trocha mi to připomnělo thiefa. .
Drzim pesti, at se upir povede.