Daniel Vávra se již několikrát nechal slyšet, že pražské studio Warhorse chce mít z Kingdom Come: Deliverance pokud možno realistické středověké RPG. Souboje šermířů patří mezi jedno z velkých lákadel této hry. Nový deníček vám odhalí zákulisí, podíváte se v něm pod pokličku vývoje.
Na souboje s meči v Kingdom Come: Deliverance dohlíželi Petr Nůsek z agentury ARGO a Robert Waschka z Domu rytířských cností. Během příprav zjistili, že realistický boj by hře moc neseděl, museli tak najít kompromis mezi realistickými souboji a zábavností.
tímhle mě pobavili "Během příprav zjistili, že realistický boj by hře moc neseděl. . " . . to tak bejva, když se někdo snaží hrou simulovat realitu. .
Vojta H. : Vávra něco řikal o tom že by se tam mohl objevit cep
Phenonmen: To uz ani neni potreba. CR se uz davno povedlo ukazat svetu, jak umime paradne zproneverit miliardy, politikou pocinaje…
Podle mě ukážeme světu , že jsme z malé středoevropské zemičky ale i tak umíme zpronevěřit peníze z projektu na kickstarteru
Virus: To bych bral. Hra doslova na život a na smrt.
Mrkrikajs: děkuji jsem poctěn.
Jediný co mě opravdu na kingdom come mrzí je to že hlavní hrdiny nejspíš nikdy nevezme do ruky tyčovou zbraň. A že ve hře nebudou žádné typy palných zbraní a to ani v rámci filmečků.
Malcolm: Proč to ještě nehraju?
Virus: [ odkaz ]
Maestrodk: Ale prd. Prohrabává jim odpadky.
Loote bez urážky.
ElementGamer: Jediný, opravdový realismus ve hře je, když mě trefí, já umřu a hra už nepude zpustit.
To by byla drsná hra.
No, realismus bych si nechal líbit, ale zase ať to nepřehání. Snad si budeme moct zvolit obtížnost, v tomhle jsem nervák.
Mrkrikajs: Čučí jim do okna dalekohledem, proto ví všechno.
Lootmaster: Tak to klobouček.
Už jsem tu četl spoustu tvých názorů skrze komentářovou sekci a spoustu tvých pokusů o trolling. Ale teď opravdu nevím co z toho jsi tu předvedl. Alfa je přes všechno to pozlátko kolem vždy jen o otestování hry na daném enginu. A teď co mě opravdu zaujalo… Můžeš mi prosím říct více interních informací o vývoji hry k dnešnímu datu?
Já tam zrovna čirou náhodou mám spolužáka ze školy a + známého v designu a o hře mi řeknou ještě méně než z těchto videoblogů, takže by mě zajímalo, kde bereš ty informace o aktuálním stavu. Sranda jak všichni vždy remcají, že studia ukáží prakticky hotovou hru se všemi informacemi ještě rok před vydáním a když je tu najednou studio, které ukazuje veřejnosti jen věci, které by VEŘEJNOST zajímat měli, tak všichni opět nadávají. 
Maestrodk: nejhorší je když se nezávisle hodnotí celková hratelnost hry
… to bude v případě českých recenzentů zakázané …
SteveHood: Rád se nechám překvapit !
Jedna věc je realistický boj, ale druhá věc je umělá inteligence nepřátel. Pokud mi dá ránu a pak tam bude 5 sekund stát, abych měl čas ho zabít, tak to je teda super. Realismus a zábavnost nejdou k sobě. Realismus je zase frustrace. No uvidíme. Chci, aby se to povedlo parádně. Aspoň to bude hra, kde se hodnotí nejen FPS a grafika, ale třeba i historický realismus.