V Londýně právě probíhá akce PC Gamer Weekender, kterou někteří tvůrci PC her využívají pro prezentaci svých titulů. Mezi ty tvůrce patří i TripWire Interactive, kteří přinesli na tuto akci nejen materiály související s Killing Floor 2, ale i s Rising Stormem 2.
Zatím se můžeme podívat na nový trailer, který ukazuje mnohem víc než ten, který se objevil na loňské E3. Grafika možná nikoho ze židle nezvedne, ale jinak hra dělá dojem, že by se z ní vážně mohl vyklubat důstojný nástupce Red Orchestry a Rising Stormu, který navíc uspokojí i ty, kteří baží po střílečkách z vietnamské války. Kupříkladu chování zbraní zatím vypadá velmi dobře. Už v minulosti jsme se mohli podívat na menší ukázku Type56, granátometu M79 a staré dobré M16.
Je ale třeba mít na paměti, že jde o trailer z alfa verze, takže řada věcí se ještě může změnit.
A pokud vám válka ve Vietnamu nevoní a raději byste trochu vzdálenější minulost, třeba středověk, počkejte si na zítřek. Zítřejší program londýnské akce zahrnuje prezentaci nového gameplay z Mount & Blade 2: Bannerlord.
Na tomto místě byla původně nahrávka ze streamu akce PC Gamer Weekender, která sloužila jako provizorní řešení do doby, než trailer vyjde oificiální cestou. Po oficiálním zveřejnění došlo k odstranění nahrávky a úpravě předposledního odstavce.
Těším se, fakt že jo
Snad vyváží celkovou hratelnost a pohyby. . Vždycky, když jsem běžel v RO, tak jsem myslel, že mam vysokej ping. .
Je vidět, že je hra ještě dost nedodělaná, ale i tak se nemůžu ubránit nadšení. Snad to stihnou ještě do podzimu.
Raylo™: Tak tak podobně jak tomu bylo v Rising Storm, kde japonci měli katany, minomety a američani plamenomety.
kojot: Ach tak, špatně jsem to pochopil
Já jsem zvědavý na ten asymetrický gameplay. Snad se jim podaří obě strany vyvážit, ale zároveň zachovat jistou unikátnost toho, co je pro danou stranu konfliktu typické.
FireWolf: Ta je na druhém místě, mě byla válečná tématika vždy trochu bližší
Raylo™: To byla jen doplnujicí informace
Raylo: Já myslel, že je tvá nejočekávanější hra Bannerlord. Tsss…
kojot: Já vím, však mám v RO nahráno 400 hodin a tohle je moje nejočekávanější hra
Mluvil jsem o tom, co pak doplnil FireWolf. Že na UE3 to běží kvůli tomu, že v době vývoje ještě UE4 nebyl dostupný.
Raylo™: Z toho traileru je celkem dost patrné, že se to bude hrát podobně jako Red Orchestra i po grafické stránce je to celkem podobné.
U kf2 mají taky hodně upravenem ue3. Je to tím, že na té hře pracovali ještě před vydáním ue4.
kojot: Také se docela divím, že nepřešli na Unreal Engine 4. Ačkoliv záleží na tom, před jakou dobou na hře začali pracovat, UE4 je stále relativně novinka.
Jen je škoda, že hra poběží na stejném enginu jako RO.
Bože jo! Red Orchestra je masterpiece a tohle určitě nezklame. Střílení komunistů není nikdy dost
plkCRA: Tak v Red Orchestře to bylo tak, že když si u jednoho povolání dosáhl na maximální úroveň dostal jsi na ní elitní kamufláž.