To, že se chystaný Doom dočká uzavřené multiplayerové bety, víme už dlouho, a to z dob před vydáním Wolfenstein: The New Order, jehož včasná koupě je zárukou přístupu do bety. Není to navíc tak dávno, co proběhlo pár kol testování alfa verze, takže leckdo má určitě pocit, že už je nejvyšší čas o té betě něco říct. A ten čas právě nadešel.
Uzavřená beta začne 1. dubna ve 4 hodiny ráno našeho času a skončí 4. dubna 5 hodin a 59 minut. Na jiných místech pravděpodobně zaregistrujete něco o tom, že beta začíná už 31. března a skončí 3. dubna, ale tato data se vztahují na Východní Standardní Čas (EST) a s ohledem na odlišnou časovou zónu je u nás vše tak trochu posunuté.
Jak už bylo zmíněno, beta je uzavřená a přístup do ní je zaručen jen těm, který si včas (před)objednali Wolfenstein: The New Order. Pokud jste aktivovali příslušný kód, který jste dostali spolu se hrou, emailem vám přijde kód na příslušnou platformu (Steam, PS4 nebo Xbox One).
Pokud jste se už zúčastnili alfa verze, žádný kód řešit nemusíte, jen je třeba se ujistit, že se vám build hry aktualizuje. O tom, jestli se bude možné dostat do bety i jiným způsobem, zatím nepadlo ani slovo. Tvůrci nicméně schvalují sdílení informací a obrazových materiálů. Embargo, které se vztahovalo na alfu, tudíž neplatí.
Obsah bety je přitom následující:
• Mapy: Heatwave a Infernal
• Herní módy: 6v6 Team Deathmatch a Warpath
• Démon: Revenant
• Zbraně: Rocket Launcher, Plasma Rifle, Super Shotgun, Vortex Rifle, Static Rifle, Heavy Assault Rifle a Lightning Gun
• Power Weapon: Gauss Cannon
• Vybavení: Frag Grenade, Personal Teleporter, Siphon Grenade
Známe i HW požadavky bety. Jen je třeba mít na paměti, že nároky finální verze se mohou lišit. Požadavky bety se koneckonců liší minimálně ve srovnání s nároky alfa verze.
Minimální požadavky (720p)
• Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (pouze 64-bit)
• Intel Core i5-2400 nebo lepší / AMD FX-8320 nebo lepší
• 8 GB RAM
• NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) nebo lepší / AMD Radeon HD 7870 (2GB) nebo lepší
• až 22GB volného místa na disku
• Steam účet
• Širokopásmové připojení k internetu
Doporučené požadavky (1080p)
• Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (pouze 64-bit)
• Intel Core i7-3770 nebo lepší / AMD FX-8350 nebo lepší
• 8GB RAM
• NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) nebo lepší / AMD Radeon R9 290 (4GB) nebo lepší
• až 22GB volného místa na disku
• Steam účet
• Širokopásmové připojení k internetu
Plná verze Dooma vyjde na PC, PS4 a Xbox One v pátek 13. května. Čekání nám může zkrátit nový trailer, který ukazuje multiplayer hry v plné parádě.
to ElementGamer: "…kdo si chce odpočinout a ne freneticky běhat po aréně v nějakém FPSku. "- V Doome si neodpočinieš.

Czert82: Přesně, to jsme dva. Jako už jsem se přeorientoval i na gamepad, ale je pravda, že průměrný hráč nikdy nedosáhne toho co na K+M. Jenže zase – ovladač je pohodlnější a rozhodně lepší pro toho, kdo si chce odpočinout a ne freneticky běhat po aréně v nějakém FPSku.
jako bývalý PC hráč a nynější PS4 vlastník musím uznat, že klávesnice a myš je nepřekonatelná. Nebudu popírat, že někteří jedinci umí na gamepadu fakt neskutečný skills, ale nikdy to nebude to co K+M. I já takový střevo sem s myší dával headshoty celkem běžně, ale na gamepadu u rychlé akce to skoro nedávám. Tak to prostě je.
skoro v žádný fps se nejede multiplatform multiplayer, proč asi vy naaimovaní konzolisti?
TLV hrajem BFka na konzolich a headshoty raz dva…vy nemehla.
Jo jasný zas to ti samí lidi musí posouvat tam kam se jim to hodí. Tady jde o to že tady někdo evidentně bude tvrdit takovou do nebe volající hovadinu, že mě, nebo snad komukoliv natrhne prdel s gamepadem. Leda v konzolovym snu. Pche vy páčkaři
Sem si taky zkoušel fpska s gamepadem. Je to krásně plynulý kocháte se grafikou, ale jak dojde na akci konec. Přesnost totálně v hajzlu. A to je prostě fakt at to tu fanboy uzná nebo ne 
Škoda, že si DOOMa na noťasu nezahraju.
Maestrodk: Já bych raději řešil proč 70% hráčů Counter Striku netrefí ani vrata od chlíva
… a to mají k dispozici i myš , která má nekonečnou přesnost
…
Supr
Pojďme se radši posmívat těm, kdo hrají FPS na dotykových mobilech.
Pořád to rozjíždíte ? … jen pro ty komu to není jasné … stejnak se nejvíce hraná FPS Destiny hraje jen na konzolích. Tak proč řešíte myš … ? Kurňa teď bude mít někdo pekelnej den
…
to: rawneox
Bohužel matematika, fyzika a elektronika tvrdí že v myši.
Jako ostrostřelec v Ping-Pongu mám takovou přesnost v ruce že bys to nepobral

Přesnost je v rukou, ne v myši
to: MysteryMen
To si děláš srandu ne? ! Na PC aim-assist je a ten pitomec lezl do nastavení myši a ne gamepadu. Krom toho ve většině případech je to stejně zapnuté pro gamepad a nejde to vypnout. Navíc filtr je vždy ON.
Taky tam střílí tupí boty takže to na mě nezkoušej
Gamepad má pozitivní/negativní akceleraci takže rozpětí zrychlení a přesnost je daná. Myš má nekonečné zrychlení, 1ms odezvu a přesnost danou vysokým DPI
Labigmek: jak říkám, kejdy budou jen kejdy. . a milé děti jsme, to ti povim, mě táhne na třicet a Morthovi už bylo
Dětičky jako ze školky
každopádně Doom byla moje první hra co jsem hrál na lankách u kámoše a Unreal a Quake proběhly taky a to jak na PC tak na PSku a nedělalo mi nikdy problém hrát stejným tempem na obojím 

Holt když někdo drží džojstik jak prase vzduchovku, tak je to potom s nim těžký