Pokud máte zakoupenou PC verzi hry Rise of the Tomb Raider, můžete očekávat automatické stáhnutí nového patche 1.0.638.6, jestli tedy máte povoleny automatické aktualizace. Jinak musíte spustit hru a až pak se vám patch nainstaluje. V průběhu „několika dnů, můžete očekávat také Windows 10 Store verzi této aktualizace.
Podle zprávy si hráči mající ten „pravý hardware“, a pokud mají nainstalované nejnovější ovladače pro grafiku, všimnou znatelně lepšího výkonu s podporou DirectX 12.
Spolu s touto podporou přidává aktualizace technologii Nvidia VXAO Ambient Occlusion (pouze ale na Steamu) a také novou benchmark funkci, umožňující snadné porovnání výkonu na různých systémech a s různým grafickým nastavením.
Patch navíc také opravuje některé chyby u HBAO+ a další problémy u Ambient Occlusion, spolu s problémy u motion bluru ve 3D stereoskopickém režimu. Samozřejmostí je, že patch obsahuje celou řadu dalších menších optimalizací, oprav chyb a dalších drobných vylepšení.
Celý seznam oprav můžete najít na Steamu.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Taky nechápu co řeší. Dříve AMD bylo první s DX11 kde byla hlavní teselace. Ta se nejenom dobře prodávala marketingově ale i byl to hmatatelný důvod. Ale AMD karty měli neefektivní teselační jednotky takže to stejně bylo pro tu nejdražší grafiku. Potom vyšla nová řada od Nvidie která je rozmetala výkonem v teselaci a taky konečně bylo už více her kde se to dalo využít.
Zde je zase obdobná situace.
Odpověď na komentář uživatele
Proč by měl být problém ? Myslíš že se přestane u her používat dx11 ? Než tu podporu vyřadí tak to bude minimálně další 4 roky. Kdo chce dx12 jak já tak si stejně koupí novou řadu grafik s plnou podporou. Zdá se mě že komu nejvíc vadí špatná podpora AC u Nvidie jsou lidi co maj AMD
Anciabl: Dřív to vůbec nevadilo ale s příchodem nových her, který podporují DX12 třeba i částečně to problém je a bude. AMD sice nepodává heroickej výkon ale co by si čekal od her, který mají podporu DX12 přidanou až později. Těch pár desítek procent výkonu na víc je ale znát a není to něco co by bylo zanedbatelný.
Odpověď na komentář uživatele
Jasně kvůli špatný podpoře AS která do příchodu dx12 nebyla ani nějak potřeba lidi přestanou kupovat jejich grafiky AMD to umí jen proto že z Mantle věděli že to bude potřeba a i tak tam ani AMD nepodává heroickej výkon tak nevím co furt brbleš
Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak
Tak to jsi jediný na světě pokud máš lepší výkon u DX12.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Nvidia se k tomu radši vůbec nevyjadřuje a je z ticha. Kdyby něco těch o problémech řekla a dostalo by se to více do povědomí, tak by i ti méně chápaví přestali kupovat jejich grafiky.
sám Microshit ukázal jak sa s DX12 dělá optimalizaca
[ odkaz ]
Jak to poznam ve hre? JHa mam maxwell a zadne problem nepozoruju, naopak vykon ma vetsi nez na DX11
Ste natvrdlí nebo jak ? Vždyt to všeci vědí že je to chyba v kartě. Kdyby to tak nebylo tak se to odstraní ovladačem. Tvrdí snad Nvidia že je problém jinde ?
Tady je krásně vysvětlený, proč Nvidie nezvládá AS. Může za to hlavně jejich hardware.
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩
Ale vždyť Mr. Lolendo psal, že to je jen marketing!
Doom využívá asynchronní shadery, vývojáři si chválí nárůst výkonu
[ odkaz ]
A co má jako být, že je DX12 na principu Mantle. To, že Nvidia neumí AS je jejich problém Mantle s tím nemá nic společnýho. Je to jejich chyba, že GTX karty nepodporují takový standart, který je na světě už nějaký pátek. Díky Mantle by žádný DX12 nevznikl a nebo bychom se ho dočkali až za hodně dlouhou dobu. Teď už zbývá udělat pořádný hry, který na nových DX12 poběží od základu, k tomu vydat grafický karty, který budou mít plnou podporu a snad se máme na co těšit. Už teď AMD karty s částečnou podporou jasně dokazují jaký to má smysl, když některé karty poráží ty o třídu výš. Kdyby se ten problém s AS dal vyřešit softwarově tak by to Nvidia už dávno udělala chyba je v návrhu jejich karet. Zajímavý, že se k tomu nikdo od Nvidie oficiálně nevyjádřil. Proč asi.
to: Thunders
Máme tu jasné fakta přímo před očima a Anciabl správně je připomíná. DX12 je založeno na principu Mantle. Mantle je dítě AMD. Takže je podpora AC docela logická u AMD. To ale neznamená že Nvidia má špatný návrh čipu. (ne PCB prosím-tě )
Ve směs na tom nezáleží protože až přijdou nové karty Pascal tak to bude o něčem jiném. Do té dobu tu stejně nebudou hry které bys chtěl provozovat na DX12 protože žádný benefit ti to nedá. Možná až příští rok se dočkáme her u kterých DX12 bude něco znamenat. Není tedy kam spěchat. Navíc Nvidia nás několikrát přesvědčila že umí výborně optimalizovat ovladače a je ona kdo ty ovladače optimalizovat musí kvůli DX12.
Že si musíš kupovat novou kartu kvůli novějšímu DX není novinka ale stará historie. DX10 umělo dříve NV, DX11 zase AMD… ale mělo to nějaký zásadní vliv. Nemělo tedy pokud nejsi člověk co má sestavu za 50K a více každý dva roky.
Pro mainstream to opravdu nemá žádný význam kdo bude první protože z historie víme že než s tím přijdou vývojáři a začnou to dělat správně tak už u máme další verzi DirectX
DX12 akorat kopiruje Mantle takze AMD nema s DX12 problem