Studio Factor 5 se proslavilo zejména hrou Star Wars: Rogue Squadron pro Nintendo 64 a dalších leteckých vesmírných simulátorů. V roce 2007 ale tvůrčí celek připravoval jiný licencovaný projekt. Tým pracoval na hře se Supermanem, ve spolupráci s Brash Entertainment, který nikdy nespatřil světlo světa.
Superman vznikal krátce po dokončení PlayStation 3 exkluzivity Lair. Psal se rok 2007, tým měl v plánu vytvořit hru s ikonickým hrdinou v obrovském otevřeném městě s mnoha mrakodrapy, kde by bojoval se známými nepřáteli, včetně bitev z filmů a komiksů. Například měli vývojáři v plánu napodobit Superman vs. General Zod z filmu Superman 2, ale zase to nechtěli přehánět. Příběh měl být podle jejich fantazie.
Nápady měly podle všeho velké, dokonce chtěli multiplayer, ale nic z toho nebylo. Superman (jak se hra pracovně jmenovala) jim nakonec zlomila vaz, Factor 5 bylo uzavřeno v květnu 2009, poté, co skončila i společnost Brash, s kterou mělo studio hned několik smluv na další licencované hry.
Superman měl vyjít na PlayStation 3, Xbox 360 a Nintendo Wii.
Ono je možná dobře, že to nevyšlo… Všichni už jsme dostali dostaly hry s Batmanem či Spideyem a tak už si dokážeme s jistotou říct, že taková hra udělat jde… Ale hra s někým jako Superman? Sup je postava s mnoha schopnostmi – ledový dech, laserové oči, téměř nezničitelnou kůži, ale především schopnost reagovat v řádech milisekund a hlavně létání… Něco takového se podle mne do do TPS hry prostě nejde dát – nehledě jak směšně by to vypadalo… To samé tak by tak nějak platilo i pro Flashe
Edit: Ještě jak by musela být velká mapa – Metropolis, Smallville, nějaké okolí – v případě souboje se Zodem s ním přesunout souboje mimo město.