Před dvěma týdny jsme vám za pomoci vývojářského blogu přiblížili redefinici obléhacích bitev. V té době jsme prakticky pracovali jen s informacemi od samotných tvůrců. Nyní se díky novým záznamům z obsazování měst můžeme podívat na to, jak vypadá útok na hradby v praxi.
Upíří armáda složená prakticky jen z kontaktních jednotek bude při boji využívat taktiku postradatelných jednotek. Do předních linií se budou tlačit hlavně zombie a základní kostlivci, zbytek vojska bude čekat vždy na moment přímého útoku. Krom postradatelných vojáků bude upíří vojsko cílit také na magii. Nekromancie a temná kouzla jsou pro jejich úspěch zásadní. Pokud ztratí svého vojevůdce, celá armáda se rozpadne v prach.
Výčet upířích jednotek jsme tu již jednou měli, takže se nyní trošku víc zaměříme na bitevní pole. Město Altdorf je říšská metropole. Osobně bych čekal trošku víc taktického prostoru. Vývojáři dávají hráči k dispozici jen suše vypadající hradby a pár městských ulic. Oproti minulým dílům série Total War tu dobývání vypadá primitivně. Mimo to má lidské město naprosto stejný půdorys jako trpasličí Karak, změnil se mu prakticky jen vizuální kabátec.
Do vydání nového Total War: Warhammer zbývají skoro dva měsíce. Snad se tvůrcům díky odkladu podaří vyladit jejich dílo do podoby, v které ho bude schopná akceptovat jak komunita Total War, tak i univerza Warhammeru.
Odpověď na komentář uživatele
Finch182
Ideální prostředí na udělání modu LOTR. Nějaký moddeři se vždycky najdou. Tak budu jen doufat.
Odpověď na komentář uživatele
Je to warhammer a nie LOTR….
Odpověď na komentář uživatele
HruLeX
To by bylo dobrý
Ale stejně jsem zvědavý na to zpracování a chování cele té hry. Feeling mam z toho celkem dobry, ale jen aby nepřišlo misto toho zklamání
Pokud tam bude Gimli nebo nějaký Durinův syn takby to bylo epic

Odpověď na komentář uživatele
Já to spíš vidím na postavení Gimli’s army
Tak na tohle se moooc těšim
Vypadá to zatim dobře. Doufejm, že se poučí a trochu něco udělají s výstavbou měst. Zajima mě hrozně jednotlivé volby ras a jejich vliv a schopnosti vůči ostatním rasám třeba v boji. Když si vezmem tuhle bitvu tak to bylo něco jako z pána prstenu nebo z warcraftu
Samozřejmě, že budu hrát za lidi jako Klaďas !
Ale tenhle titul má dvě možnosti, bud to bude totální propadákk nebo to bude šupa a zahrajeme si něco co tu ještě nebylo 
Odpověď na komentář uživatele
M1L4N
Tak na jednu stranu mě těší, že bitva o metr čtvereční bude trvat déle, bez možností nějakého většího manévrování a rozbití nepřítele v jeho slabině. Ale i tak mě kolikrát mrzelo, že v predchozích díle stačilo do jednotek naletět, rozbít jím asi 50 vojáku z 200 a už chtěli utíkat z boje. Ale tak to je samozřejmě i obtížností. Rád bych hrál i legendary mod bitvý, ale kde AI cheatuje v kampani tak to se nedá moc zahrát. Je úplně jasné že jeho ekonomika je těžce v minusu, ale stejně si během 2 tahů postaví armádu, kterou hráč staví aspoň 5 tahů. Ale tak to už jsem odběhnul od tématu.
Asi to za ten měsíc už nestihnou nějak dodělat, ale tak budu doufat, že to doženou během roku. A nebudou přemýšlet nad dalším titulem, když ten předchozí má ještě svoje "mouchy". Řešením není je přenést do dalšího titulu a dělat, že o nich nevědí.
AI v tych total waroch sa viditelne naposledy zlepsovala tak od rome 1 k medievalu 2 a odvtedy mi pride stale rovnaka s rovnakymi stupidnymi chybami co je skoda. Aspon je to ale konecne novy total war a som na to zvedavy. U Rome 2 som zabil dost hodin aj ked som mal iste vyhrady, atilovi som dal hodinu, to hranie na mape a nove systemy ma neoslovili. Zaroven aj pockam jak na tom budu s DLC, vystrihnuty obsah z Rome 2 ako napriklad moznost hrat za grekov az s DLC povazujem za jeden z najvacsich hnusov co som v hernom priemysle videl a nic take nepodporim
Odpověď na komentář uživatele
Popravdě také nechápu myšlenku omezení měst, zarazilo mě to již u Rome 2 kde se dal Řím či jiná velká města díky systému staveb expandovat minimálně no. Je to škoda možná se to ale časem trošku změní. Osobně v to doufám.
M1L4N: Jistě jsou menší hlavně kvůli AI přesto bych čekal město s trošku větší velikostí, třeba ještě jednu ústupovou linii hradeb či jiné věci které by dávali prostor taktice. + Co jsem tak koukal na video AI stále nebyla schopná reagovat na útok viz levá část hradeb jenže je ve videu plně nekrytá
Norb: Nesmysl sám o sobě je útočit s menší armádou na město. Ale tak prohrou mohl poukázat na to jak je AI chytrá že ho porazila
Odpověď na komentář uživatele
Ondřej Zeman
Já si právě dovedu představit, že bohužel jo
. Už jen kdyby nechali stávající systém výstavby ve městech (kapacita druhů budov – naprostá blbost) .
Odpověď na komentář uživatele
HruLeX
Města jsou menší schválně, vývojáři chtěj aby se boj soustředil na jednu část, proto vylepšili boj na hradbách a taky jejich AI neuměla dobře bránit když jsi s několika věžma šel z několika stran. Takhle to bude o tom jednom velkym průlomu
Vypadá to skvěle. Doufám že ty města trošku zvětší a budou více variabilní. Na můj vkus mi přijde, že Empire (nebo jak se to jmenuje) město obsahuje až moc znamení smrti, jako lebky, socha s kosama. Každopádně si stejně počkám tak aspoň čtvrt roku a uvidím co se bude dále dít. Mezitím budu zabíjet čas s Shogunem a Rome 2.
Začínam se na tohle už docela těšit, konečně pořádná různorodost frakcí. Medieval 3 by byl super, ale rád bych taky viděl něco prvo/druhoválečného… Nebo steampunk Total War!
Hroznej noob
Odpověď na komentář uživatele
Tak to jsme na tom stejně, no doufám že se jim Warhammer téma podaří alespoň správně uchopit a mírně tím vykompenzovat to že si na M III ještě chvíli počkáme
druidmv: No zatím je to v tomto směru hodně na prd. TW: Warhammer to při troše štěstí může změnit. Zrovna u Medieval 3 by se prakticky nedalo nic zkazit.
Odpověď na komentář uživatele
Ondřej Zeman
Protože kdyby vyšel, tak by můj život znamenal pár měsíců u PC ale od Shoguna jsem schopen si dát přestávku.