Quantum Break od Remedy a Microsoftu se nezadržitelně blíží a marketingová kampaň stále jede na plné obrátky. Díky tomu jsme se dočkali dalšího traileru, který je zaměřený na hraný seriál, který můžete sledovat během hraní hry, a záporné postavy v čele korporace Monarch.
Těmi záporáky jsou přitom Paul Serene v podání Aidana Gillena známého ze hry o Trůny a jeho pravá ruka Martin Hatch. Toho ztvárnil herec Lance Reddick, jehož můžete znát třeba ze seriálu Hranice nemožného.
Recenzi Quantum Break najdete na Zingu už 1. dubna. Samotná hra vychází 5. dubna pro Xbox One a Windows 10, ale nutno podotknout, že dostupnost Windows 10 verze bez předobjednávky digitální verze pro Xbox One je stále zahalena tajemstvím. Na krabicové verze pro Xbox One se nabídka kódu na aktivaci Windows 10 verze nevztahuje a na Windows Store zatím hra není k dostání.
Buď Microsoft nechce peníze PC hráčů, kteří by si snad chtěli Windows 10 verzi předobjednat, nebo na ni zatím kašle a všechnu pozornost věnuje Xboxu One. A nebo něco kuje. Podrobnosti se snad dozvíme během následujících dnů. Pokud vám každopádně nestačily nedávné fotografie grafického nastavení Windows 10 verze, můžete vzít zavděk ještě oficiální ukázkou.
Odpověď na komentář uživatele
Spiker
Quantum Break bude pouze na Windows Store (krom Xbox One verze) a pouze pro Windows 10
Takže steam verze vůbec? : /
FireWolf: steam vs MS 99. 9 – 0. 1
Bylo by vtipné sledovat, jak to vyjde jen na Windows Store, ale lidi to budou bojkotovat, protože to není na Steamu. Díky tomu by to Microsoft musel za pár týdnů dát i na Steam, aby měl nějaké rozumné prodeje. Ono se to nezdá, ale možnost volby, kde to koupit, dělá hodně. Zajímal by mě ten poměr prodaných kusů v jednotlivých digitálních distribucích u nové Lary. Určitě to jsou zajímavá čísla.
Další možné vysvětlení je to, že si Microsoft jednoduše nechce připustit že je Xbox One na dně a pořád si hraje na exkluzivitu.
kolik lidí si to na PC kůpí 20?
Nejradši bych viděl hru na Steamu. Windows Store nějak přežiju, jen ať se neopovažují tvrdit, že pro hraní budu potřebovat Xbox One verzi hry.
No bude to FXAA, v podstate ta nejhorsi varianta, hra pak vypada jako na konzolich, rozmazana mazanice.
Multisampling neni spatne v podstate nejlepsi moznost ale musi se to umet optimalizovat viz. treba Project Cars.
Občas se stává, že Anti-aliasing na ON rozmazává vše co je dál jak 10m.
Sedli14: Nevim jake hry hrajes, ale u vetsiny her je zrovna AA on/off reseny stylem FXAA ci SMAA atd… kde je ztrata vykonu minimalni.
Tohle fakt zbožňuju – "anti-aliasing ON/OFF". Téměř vždy to znamená, že buď budu muset přežít s rozpixelovanými hranami, nebo hrát na 20 fps, protože tam vývojáři neustále cpou čtyřnásobný MSSA a podobné nVidiácké paskvily. Optimalizace nevypadá moc slibně…
Takže steam verze vůbec? : /