Na NeoGaf fóru se objevily screenshoty nového marketingového dotazníku EA, díky němuž máme k dispozici bližší popis zápletky nového Mass Effectu:
„Mass Effect:Andromeda zavede hráče do galaxie Andromeda, daleko za Mléčnou dráhou, kde hráči povedou boj za nový domov v nepřátelském teritoriu – kde jsme MY těmi vetřelci – a budou vzdorovat smrtící domorodé rase, která nás bude chtít zastavit.“
Tentokrát tedy bude vlastně hráč tím, kdo se vetře do cizí galaxie. Popis příběhu v dotazníku dále slibuje svobodu v cestování a objevování volně přístupné galaxie bohaté na různé planety s dosud neznámými tvory a rasami.
Hráči povedou skupinu průzkumníků s vojenským výcvikem. EA přitom z hlediska mechanik popisuje nový Mass Effect jako střílečku z pohledu třetí osoby, nikoliv jako RPG. Což by nás s ohledem na směr druhého a třetího dílu asi nemělo příliš překvapovat. Stále se ale můžeme těšit na propracované systémy vývoje a úpravy postavy.
Mass Effect: Andromeda má být celkově novou kapitolou lidstva a rozhodnutí hráče bude mít dopad na přežívání v nově navštívené galaxii. Dřívější úniky navíc hovořily o rasách Remnant a Kent, které v galaxii Andromeda bojují, a vypadá to, že i do jejich konfliktu hráč zasáhne.
„Schyluje se k velkému boji a ten na vás čeká. Rozprostírá se napříč galaxií planet se zcela neznámými tvory a rasami. Vytáhněte svou zbraň, protože ten boj je větší, než jste si mysleli. Není jen o vašem vlastním životě, ale o celém lidstvu – konečný boj o místo, kterému můžeme říkat domov.“
Dá se očekávat, že další novinky o novém Mass Effectu uslyšíme a uvidíme nejpozději na letošní E3. Zatím stále platí, že vydání Andromedy je naplánované na začátek příštího roku.
zatim sem nehral prvni dil takze jdu na to. .
Odpověď na komentář uživatele Docik
po tom jak na tom stavěli DAI tak se nemusíš bát že nebudou
Odpověď na komentář uživatele Docik
O absenci větvených dialogů silně pochybuji, ale je pravda, že oproti druhému dílu měla trojka konverzace dost okrájené.
No to je vlastně otázka? to že tam bude vývoj postavy a nějaké statistiky není ještě RPG, znamená to že tam už teda nebudou větvené dialogy?
Odpověď na komentář uživatele
Pravda, jednička s tímto systémem byla velice dobrá, hlavně když měl hráč možnost koupit ty spekterské zbraně.
Odpověď na komentář uživatele Skully_CZ
co bych za to dal kdybyc to mohl dát všechno zase poprvé
Když tak nezapomeň na dlcčka, je to zlo ale fakt se všechny vyplatěj
Zní to skvěle, taky musím co nejdříve sjet původní trilogii.
ME serie zahlidla RPGcko tak mozna v prvnim dile.
Ty vole, ja chci Mass Effect jako RPG a ne jako strilecku. Jinak jsem premyslel, na MMORPG z univerza Mass Effect, boze to by mohla bejt pecka. A nebo MMOFPS – ve stylu COD (modifikace zbrane, modifikace postav, armoru apod) ale na mensich bojistich (neco jako ME3 MP – ktery byl ale neuveritelne nudny)
Mixam: Zní to dobře, ale na dnešní poměry asi ještě dost složité. Myslím to tak, že by to musela být opravdu obrovská hra, aby se ti komplet lišila třeba od půlky story. A i kdyby se do toho nekdo pustil, tak s tim budou mit tolik prace, kterou by si samozrejme nechali zaplatit a hra by pri vydani stala treba 2ku na PC, 3ku na konzole. A to uz je zas risk, pac ne kazdy by tomu titulu tak moc veril, aby za to dal takovou palku. Aspon ja si to myslim. Navic by to nemuselo v praxi fungovat tak hezky, jak to zni prave na papire, coz si pri vyvoji taky ne kazdy uvedomi.
Odpověď na komentář uživatele hRDLA
Proti nim měli šance, myslím něco trochu silnějšího. . Přeci vesmír je vesmír, pokud někde žije jiná civilizace, proč by nakonec nemohla být vyspělejší že by proti ní ani Reapeři neměli šanci Třeba by nebyli nepřátelští, ale pokud by na ně hráč měl možnost zaútočit a udělal to, tak by to mohlo vést k úplně jinému konci a třeba o něco dřív než pokud by je nechal. Je tu spousta možností a já doufám, že se s nimi dobře poperou a vymyslí něco, co napadlo i mě
Syntetika rulez!
Odpověď na komentář uživatele Mixam
myslíš třeba Reapery?
Docela bych uvítal, kdyby se narazilo na tak vyspělou civilizaci, že pro ti ní nemá lidstvo šanci a to se zakomponovalo do děje a pořadně se to promyslelo jak na ně. Je tu tolik možností, ale pochybuji že přemýšlejí stejně Co třeba fail end, který by souvisel se špatným rozhodnutím dříve, než se dojde ke konci se 3 barvičkami rozdílu
Zatím to zní parádně, to abych konečně znovu sjel trilogii. A je vidět, že si konečně nehrají na čistokrevné RPG.