Možná si vzpomenete na 21. prosince 2015, kdy jsme vám poprvé představili středověkou RPG akci Mordhau. Malé nezávislé studio za tu dobu pokročilo a zveřejnilo nové záběry. Ty jsou zaměřeny na krvavé středověké souboje, které se budou odehrávat v multiplayeru. Hráč má mít plnou kontrolu nad pohyby postavy, stejně tak si bude moci hrdinu maximálně přizpůsobit – vzhled, oblečení, brnění a zbraň. Krom klasických zbraní nablízko budete moci využívat i luk.
Mordhau je postaveno na technologii Unreal Engine 4. Více informací se o hře dočtete v našem předešlém článku.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Tak určitě se taky lámaly, ale právě kvalitní by neměl. Kdo měl kvalitní meče, ten vyhrál válku. No stále jsme tady, tak asi zlaté české ručičky zapracovaly.
Zlomit se da kazdej i sebelepsi mec/cepel a to napr. pri blbe vedenem seku.
Odpověď na komentář uživatele Maestrodk
To si jako myslíš že se jim v boji nikdy nezlomil ani jeden meč ?
Odpověď na komentář uživatele Beeda2004
No právě, nekvalitní se zlomí, ale k čemu by jim na bojišti byly nekvalitní meče? To pak maximálně zapíchnout kováře s tím. Aby vůbec mohli bojovat, tak musela nějaká ta kvalita být. Pružnost. Všude se ale ty meče stále jen lámou. Ještě jsem nikdy neviděl ve filmu nebo hře, aby se meč ohnul. Vždy se jen zlomí. I ty největší nejlegendárnější meče asi kovali fušeři.
Maestrodk, pokud je udelanej z nekvalitni oceli nebo je prilis zakalenej tak se bez problemu zlomit da, par let zpatky sem zkousel kupovanou macetu na ledu a ta se rozlomila jako nic:-)
tdy sem nasel nejakyho borca co testuje stredoveky veci [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Draper
Potom taky nechápu, proč tam používají mortar strike, když to brnění je z papíru. To je asi tak jako lámající se meče. Čím tam asi pak bojovali, když se jim všechno rozbilo, přitom kvalitní meč by se měl ohnout. To bude ten léty osvědčený mediální výplach mozku z Hollywoodu.
Sekne do brnění a stříká krev. . potom nechápu proč se nosilo
Je to dost podobné Chivalry jen je to realističtější
No pokud by se snazili o realnejsi pojeti boje, tak to zazivne tolik nebude.
Úplně jsem v tom viděl na první pohled Kingdom Come: Deliverance. Ale ten soubojový systém vypadá o dost záživněji.
tak nadherne plynulej combat. clovek ma radost jen se na to diva. jsem zvedavej s cim se predvede KC, protoze zatim to tam vypada jak kdyz se 2 duchodci hladej mecema. Warband2 a Mordhau tomu zatim pekne nakopavaj prdel.
Lootmaster: pokud se nepletu tak unreal engine je plne zdarma tak proc ho nevyuzit
Anciabl Někoho baví hrát singleplayerová RPG a nepotřebuje multiplayerovou výzvu. Navíc multiplayerových rubaček s meči jsme tu už měli dost (na to jaká je po nich poptávka) .
Bohužel zatím musím souhlasit, že to vypadá zábavněji než v KC. Souboje v KC možná budou zábavné, když se do toho člověk dostane a naučí se jej… bojím se však, aby počáteční složitost nebyla věcí co hru velké části publika znechutí = hra nebude tak úspěšná. Vzpomeňme si, že v základu je combat Oblivionu a Skyrimu naprosto primitivní, přesto lidi baví, nebo jim aspoň nepřekáží k tomu, aby si mohli užít zbytek hry.
Mladé studio a hned na Unreal Engine 4 …to se mi líbí . (hra moc ne )
Tak tohle je mazec. U malých studií de vidět že se snaží a kolikrát to dopadne líp než od velkých společností jako EA a Ubisoft kteří to prodají jen hypem a chut a cit v jejich hrách nikde protože ví že jim to prodá jen reklama.
Maestrodk: Právě MP ti ty souboje posune dál než AI.