ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Elden Ring

    Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    Avatar: Frontiers of Pandora

    Avatar: Frontiers of Pandora na uniklých obrázcích

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Game Pass

    Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

    Elden Ring

    Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

    Avatar: Frontiers of Pandora

    Avatar: Frontiers of Pandora na uniklých obrázcích

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa

    Game Pass

    Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

    Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    Recenze deskové hry Zombicide: Zelená horda

    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

PC verze Quantum Break má problémy s fps

Michal Burian autor: Michal Burian
5. 4. 2016
v sekci Novinky
158
PC verze Quantum Break má problémy s fps 31322 quantum break
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Dnes pro Xbox One a Windows 10 vychází nová hra od autorů Alan Wake a Max Payne. Quantum Break si dneska bude moci zahrát každý zájemce. Pokud si budete kupovat Xbox One verzi, tak z naší recenze o hře víte první poslední (spoilerům jsme se vyhnuli). V případě PC verze ale Microsoft mlčel, což společně s absurdními hardwarovými nároky dávalo tušit, že vše nebude tak úplně v pořádku. Také jste si to říkali? Máte bohužel pravdu.

The Quantum Break PC port is giving me flashbacks to pre-patch Arkham Knight.

— Andy Kelly (@ultrabrilliant) April 5, 2016

Joseph Bradford na svém Twitteru před několika hodinami napsal hned několik příspěvků o W10 verzi Quantum Break. V první řadě má velké problémy s frekvencí snímků za sekundu. I s grafickou kartou GeForce GTX 980 a nastavením na Low klesá frekvence pod 30fps. K tomu si ještě máme přičíst, že Quantum Break nevypadá po grafické stránce nijak senzačně. Je prý hezčí než na Xboxu One, ale to je tak vše.

Zarazí také chybějící tlačítko pro vypnutí hry, ať už hrajete s klávesnicí a myší nebo s gamepadem. Tlačítko prostě ve hře chybí a vám nezbyde nic jiného než hru vypnout pomocí ALT+F4, případně přepnout obrazovku na plochu a ukončit program přes správce úlov (CTR+ALT+Delete).

Bradford rovněž upozorňuje na skutečnost, že s myší a klávesnicí se Quantum Break špatně hraje. Lepší je zapojit ovladač.

Doufejme, že Quantum Break brzy dostane patch, který vše napraví. Hra se ve Windows Store objevila teprve dnes v 15:00 a její cena je 1799 Kč.

Also, there is no menu option to quit the game from within the actual game. pic.twitter.com/XULTKwKVMC

— Joseph Bradford (@LotRLore) April 4, 2016

Štítky: Microsoftquantum breakremedy
Předchozí článek

Red Bull Air Race bude zdarma díky reklamě ve hře

Další článek

Zítra důležitá aktualizace PS4

Související články

Game Pass
Novinky

Akce na Game Pass za 1 euro byla ukončena

před 13 hodinami
Britské úřady navrhují Microsoftu, aby odprodal Call of Duty
Novinky

Britské úřady otáčí, nákup Activision Blizzardu podle nich neovlivní konzolový trh

před 4 dny
ID@Xbox
Novinky

Microsoft nabízí v rámci programu ID@Xbox několik bezplatných demoverzí

před 5 dny
Další článek
Zítra důležitá aktualizace PS4 31323 ps4

Zítra důležitá aktualizace PS4

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    158 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    56 Autoři komentářů
    Martass311☩ SVERIGE ☩23cicerMr.LolendoRobin_CZ Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Rizecek
      Komunita
      Level 41
      Rizecek
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      ☩ SVERIGE ☩

      Tak to je dobrý hra podporující dx 12 a na disku bude zabírat cca 80gb nebo kolik to má :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2016 15:20
      SVERIGE
      Komunita
      Level 30
      SVERIGE
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      vyšel na to 27GB Patch

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      30. 4. 2016 14:21
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Za technicky data dik a k ty permanentni konzumni revoluci snad ani neni dale co dodat. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 4. 2016 4:31
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Inzerce

      Proč by to GTX970 nemohla rozjet? Protože má jen 3. 5GB? :D Tolik stejně žádná hra v tomto rozlišení nepotřebuje. Ale pokud potřebuje tak je to bug a mizerná optimalizace.

      Historie se má takhle. X360 a PS3 mají pro CPU a GPU dohromady jen 512MB RAM

      32bit aplikace může alokovat maximálně 2GB RAM. Jde použít klička pro alokaci 4GB na jeden proces. Ale tohle snad skoro nikdo nepoužil protože vývojáři jsou neschopní. Takže maximální využití muže být 2GB v RAM a 2GB v VRAM. Ve VRAM může být dat více a taky jich je ale to jsou data které zpracovává ovladač. Ne engin hry. Engin hry může jen alokovat ty 2GB. Dále tu je zase další matoucí trpaslík. Některá data jsou stejná jak pro RAM tak pro VRAM. Tedy 2x se zapisují. Takže celkově reálné využití dat je třeba jen 2. 5GB.

      Což je běžné využití Crysis Warhead, STALKER, Metro, Crysis 3 a dalších graficky top her.

      Quantum Break se nemůže rovnat Crysis 3 a to v žádné kategorii. Na Crysis 3 si vystačíš s 2GB VRAM bohatě. Aji na GTX460 s 1GB VRAM se to hrálo bez problému s rozumně sníženýma detailama. Ale stále to vypadalo a jelo lépe než Quantum Break na PC sestavě za 100K.

      S dnešními konzolami se odbourala překážka tedy limit alokace 32bit aplikace. Už dřív jsem psal že to bude problém protože dříve si vývojáři museli dávat bacha aby se do RAM vlezli. Dnes ne a potom to taky tak dopadá na PC portech. Dnes konzole mají 8GB (V) RAM. Reálné využití je kolem 5 GB protože zbytek je vyhrazen pro systém apod.

      Pokud máte Win10 tak ty zpracovávají RAM a VRAM do jedné virtuální RAM. Tedy jak konzole. Jelikož XOne má RAM v podobě DDR3 tak čistě teoreticky by mohlo na PC stačit jen čistě 5GB RAM.

      Taková Iris Pro Graphics 580 což je integrované GPU v intel procesorech s 128MB eDRAM což je více a rychlejší než v Xone ESRAM 32MB je plus mínus to stejné železo jako Xone. Rozjeli bychom ale na tomhle Quantum Break? Ne nerozjeli. A to i když vlastně máme nesrovnatelně výkonnější CPU a vyšší propustnost RAM.

      Je to celé jen marketing že potřebujeme tolik VRAM. Je to ale marketing který se opírá o mizernou optimalizaci a o tom to celé je. Na 4K a VR bezpochyby je třeba více VRAM ale servírovat nám tohle ve 1080p je opravdu jen oblbování.

      Dnes prostě si musíš vybrat. Buď budeš prostě chtít hrát každou mizerně optimalizovanou hru tak musíš hold jim za tyhle nesmysly zaplatit a nebo prostě koupíš to nejlepší poměr cena s přihlédnutím co opravdu za ten vyšší výkon dostaneš. Protože dnešní trend je že za výkonnější HW budeš sice moc hrát novou hru ale nedostaneš lepší grafiku než měli starší hry. Ba i dostaneš mnohdy horší a hlavě dopatlanější postprocessigem.

      Jenže prostě dnes každý hipe jéé novej Doom 4 jé tak na to určitě musím mít nejnovější GPU dělo. Samozřejmě že vývojář hry, AMD, Intel, Nvidia, distributor, recenzenti… ti všichni tě podpoří v tomho hipu a iluzi. Protěže je přece ekonomický růst nekonečný a je třeba protáčet prachy :D :D :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      15. 4. 2016 0:18
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      V tom pripade to 3. 5gb 970 nemuze rozdejchat. . kdyz v shopu zmenim hustotu obrazu ze 100dpi na 200dpi zvetsi se pouze body puvodniho obrazu, a to 2x – nezvysim kvalitu obrazu ale objem dat. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 4. 2016 22:18
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Inzerce

      Jak jsem psal scaling dneska umí každý TV a každý monitor. Stejně jako každá grafika. Kdo nebo co scaling provádí je vždy tzv. scaling vyhrazený řadič/kompilátor. Je to prostě vyhrazený HW tedy čip pro tu jednu úlohu.

      Z toho plyne že to nemá vliv na výkon. Nemá to vliv na nic ve směs. Jen je samozřejmě kvalitativní rozdíl v těch scaling jednotkách. Dražší nebo profesionální monitor je kvalitativně naprosto někde jinde. Tato měření se dělají pod názvem interpolace.

      GPUčka vždy stály za starou bačkoru pro interpolaci. Sice dneska je to pro běžného uživatele dostačující ale pro profi sféru to stále je nepoužitelné. Samozřejmě profi GPU jsou zase někde jinde oproti těm normálním.

      Tady ve hře to dělá grafika tu interpolaci. protože se používá to vyhlazování. Interpolace rozlišení nemá žádný měřitelný vliv na výkon.

      To je stejné jako když konvertuješ MP3 192Kbit/s na 320Kbit/s. Kvalitu nezískáš, Jen se zvýší objem nahrávky. U obrazu je to ale komplikovanější protože zde kvalita může být horší než před upscalingem.

      Sou takže nárůst dat ? Ano. Bude o pár desítek MB více využito VRAM paměti.

      Výkon to žere? Ne

      Co a jak přesně funguje vyžaduje znalosti renderování obrazu od počátečního zařízení až po koncové.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 4. 2016 21:48
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Upscale vykon nezere. . hm. . nejaka blbost ne. . hele tech 720 je roztahlejch v 1080 tudiz narust dat tam zkratka je. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 4. 2016 21:04
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Inzerce

      Upscale výkon nežere. Navíc to provádí automaticky monitor\TV nebo GPU. Samotná zmínka toho je zbytečná. Ale u této hry je upscale prováděn grafikou při 4xMSAA tedy 4×720 na obou platformách. Není žádné 4×1080. 4xrozlišení je navíc špatně nasáno protože se jedná o MSAA a ne o SSAA. Tohle není žádná novinka. Už i FEAR měl tzv pixel doubling což znamená že se obraz renderuje v polovičním rozlišením a následně upscale. Lepší PC porty mají možnost volby tohohle. Jako třeba BF4

      Myslím vážně? ! :D Do Tesly nebudeš zase lit ani jedno. Tesla papá elektřinu. :D

      Jde o pointu. Gravitace země je také 9, 807 m/s² a nic s tím nenaděláš tedy výkon je dán oproti Venuši 8, 87 m/s² kdybys sis tam chtěl zaběhat. Jako vývojář hry sám rozhoduji co a jak kde pojede a za jakých pravidel. Pokud jsem neschopný vývojář tak hold mou práci musí dělat jiní jako Nvidia a AMD. A potom to platíme mi zákazníci protože návrháři grafik si dají za tohle přirážku. Tedy potom platíme něco jako výpalné za opravu od NV/AMD. Vývojáři tak ušetří, čas, peníze za vývoj a svou neschopnost.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 4. 2016 12:45
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo – no podobnou slohovku sem od tebe tak trochu cekal. . kdyztak me oprav xone 4×720 pc 4×1080 = pc jeden obraz navic. . hele nevim jakej vliv na vykon muze mit upsc rozliseni, ale rozdil tam nejakej je a ja si myslim (opakuju ze nevim:) ) , ze vetsi nez se ti muze zdat. . nikde sem neobhajoval pouziti 970 (takze zpet kamarade) . . to s tim benzinem a naftou myslis vazne jo? hehe

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 4. 2016 8:01
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Inzerce

      Ty to nechápeš.

      Ty si sice nastavíš na PC rozlišení 1080p ale hra se ve zkutečnosti renderuje v 720p se zapnutým 4xMSAA. To se upscalinguje na 1080p. Tak to jede stejně i na xboxu. Takže krom vyšších rozlišení stínů není mezi PC a Xone verzí rozdíl graficky. Ale výkon na PC to požaduje 4-5 vyšší.

      Což je nový rekord na konzolový port a AAA hru. Tohle si žádá zápis do Guinnessovy knihy rekordů. :D :D :D

      Ale samozřejmě na Tetris od UbiSoftu to pořád nemá :D

      Prostě dnes vývoj by se dál znázornit tak že co novější hra tím je více a více rozmazaná, náročnější na HW a graficky buď stagnující nebo horší. Což se nese ruku v ruce čím dál nižším rozpočtem pro vývoj kterej se lije hlavně do kapes nebo do reklamy.

      Ty dnešní PR kidy, manipulace apod. jsou tak propracované a tak prohnilé že to pohltilo už celou lidskou infrastrukturu. Jednoduše řečeno je to prostě všude. Keci jsou prostě dnes více než činy. A to je smutné.

      Navíc co to má jako znamenat že? : "rozdil v pozadavcich na vykon je jasne danej" To je snad očividné u všeho. Stejně jako nelejež benzín do auta na naftu. :D

      U této hry je dán tím že to prostě na PC nejede plynule na žádné sestavě. FCAT testy jsou toho důkazem a tedy každý co tvrdí opak je buď ovce nebo slepej. :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 23:43
      23cicer
      Komunita
      Level 49
      23cicer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo – Pc 1080 Xone 720 . . rozdil v pozadavcich na vykon je jasne danej. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 23:24
      Robin_CZ
      Komunita
      Level 29
      Robin_CZ
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Myslim ze Remedy za to moc nemuze, MS jim financoval cely projekt, mohli byt radi ze se to na PC vubec dostalo. Jejich podpora PC verze Alana byla špičková

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 22:43
      SVERIGE
      Komunita
      Level 30
      SVERIGE
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      každým rokem je to horší a horší!

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 21:23
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩

      Mno to mě poser na holá záda. Takže opravdu hra jede ve stejném rozlišením na PC jak na XOne Ale na PC potřebuji GTX970 aby to jelo stejných xbox 30FPS. Remedy a MS jsou opravdu největší h0vada. Tohle nemá obdoby.

      Remedy by se mělo probudit a odejít od dojičky Microsoft jak tehdy Bungie.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 21:01
      SVERIGE
      Komunita
      Level 30
      SVERIGE
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Zlobo

      ale to bys měl!

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 4. 2016 20:52

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 5

      Far Cry 5 je aktuálně k dispozici zdarma

      24. 3. 2023
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      25. 3. 2023
      Steam

      Aktivujte si zdarma na Steamu vtipnou hru od Devolveru

      24. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 47. týdne

      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      67
      Rozhovor s překladatelem Red Dead Redemption 2

      Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem

      64
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

      Zing Podcast #61: Resident Evil 4, Tchia a Mighty DOOM

      27. 3. 2023
      Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

      Tahové RPG Wartales vyšle do rozvrácené země už příští měsíc

      27. 3. 2023
      Elden Ring

      Elden Ring si nově můžete zahrát i z pohledu první osoby

      27. 3. 2023
      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      UFL má možnost stát se konkurencí FIFA

      27. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Marek: PC verze The Last of Us Part I v další ukázce
      • Martin Zavřel: Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa
      • Martin Šabák: Postapokalyptická akce Wuthering Waves přichází s ukázkou herního světa
      • Pan.Cisar: Podívejte se na seznam nejlepší herních vydavatelů roku 2022
      • blacklanner: Čeština do Red Dead Redemption 2 je přístupná všem
      • Pan.Cisar: Dalším remakem bude nejspíš Resident Evil 5 (spoilery pro RE4 Remake)
      V Redfall budete muset být online i v singleplayeru

      Redfall by nemusel být always online

      23. 3. 2023
      Diablo IV má betu, ne demo, vysvětluje technické potíže Rod Fergusson

      Diablo IV má betu, ne demo, vysvětluje technické potíže Rod Fergusson

      22. 3. 2023
      Vietcong

      Legendární Vietcong slaví 20 let, fanoušci dostali zajímavý dárek

      27. 3. 2023
      Vietcong

      Vietcong se dočkal vydání neoficiálního remasteru

      24. 3. 2023
      Sherlock Holmes The Awakened

      Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

      23. 3. 2023
      Po více než dvou dekádách Deus Ex stále ohromuje hráče

      Po více než dvou dekádách Deus Ex stále ohromuje hráče

      23. 3. 2023
      Avatar: Frontiers of Pandora

      Avatar: Frontiers of Pandora na uniklých obrázcích

      27. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář