Game Informer publikoval krátký rozhovor s producentem Final Fantasy VII Remake Yoshinori Kitasem, který hovořil o hře v širokém slova smyslu, popsal její rozsah, případné provedené změny a zaměřil se i na mnoho dalšího.
Jedna z prvních věcí, kterou Kitase zmínil je rozsah vývoje hry. Ve srovnání se sérií Final Fantasy XIII je Final Fantasy VII Remake jejím ekvivalentem. „Nebo možná je z hlediska rozsahu ještě větším projektem,“ říká Kitase.
Dále srovnával komplexnost hry a porovnával ji opět s podsérií Final Fantasy XIII. „Každá část této vícedílné série bude v podstatě kompletní hrou,“ uvedl Kitase na vysvětlenou, protože každý díl v sérii Final Fantasy XIII vlastně vyprávěl totožný příběh, jen z jiného úhlu pohledu. „Zde už máme dříve vytvořený příběh [mluví zde o Final Fantasy VII Remake], takže by to opravdu nedávalo smysl, pokud by nebyl obsažen v každém díle série. Nemělo by smysl vytvářet remake, kdybychom do něj nezahrnuli celý příběh. S ohledem na současnou kapacitu HD a objemu výroby, je myšlenka remaku taková, že nejsme schopni obsáhnout všechno jen v jednom vstupu. Takže, pokud se podíváte na každou z těchto jednotlivých částí, měla by být každá na stejné úrovni, ve stejném rozsahu, jako jedna hra ze série Final Fantasy XIII.“
A pokud se ptáte, z kolika dílů se bude remake Final Fantasy VII skládat, Kitase odpovídá: „Square Enix má určitou představu ohledně toho, z kolika dílů se může Final Fantasy VII Remake skládat, ale v tuto chvíli vám to nemůžu sdělit. V současné době jsou scénář a příběhy stále ve vývoji, takže se původní plán ještě může změnit. Ale máme vizi, z kolika dílů se bude skládat.“
Ohledně užití nebo vypuštění jednotlivých komponent uvedl Kitase: „Pokud již existují některé oblasti, které můžeme přímo použít, nebo postavy z nich, chceme se je pokusit začlenit. Odstranit je by přestalo, v souvislostech a dalších podružných příbězích, dávat smysl. Ale samozřejmě, že by bylo obtížné navázat na úplně vše, co se v tomto universu stalo. Takže se možná některé postavy, které nebyly tak slavné, neobjeví a ani se o nich nebude nikdo zmiňovat. Ale pokud jde o postavy a zvraty, které stále ve vzpomínkách našich fanoušků zůstávají, snažíme se je integrovat taky, aby nějakým způsobem do tohoto světa zapadly.“
Již dříve bylo zmíněno, že budou souboje a celkový spád hry mnohem akčnější. Takže jak to vlastně je? Hra je svým založením akčnější, ale podle Kitaseho není vyloženě akční, protože podle režiséra Tetsuya Nomury nejlépe reprezentuje v současnosti akční typ her série Final Fantasy díl Dissidia. A Kitase dodává: „Abyste si udělali představu o bojovém systému, který je použit místo původního, nám jde hlavně o pocit z něj. Nebude jako v Dissidi samozřejmě zaměřený na akci, ale vzhledově a to, jaký budete mít z gameplaye pocit, v podstatě vychází ze stylu boje v Dissidii.“
A jakých změn se vlastně dočkáme? „Jsem si jistý, že existují takové oblasti hry, které chtějí naši fanoušci vidět tak, jak je sami můžeme změnit. A oblasti, které nechtějí, aby se vůbec změnily. Názory našich fanoušků jsou pravděpodobně rozděleny mezi mnoho různých prvků, takže doufáme, že určení toho, co budeme měnit více a co zůstane věrné originálu, záleží z vývojového hlediska na pochopení žádostí skrze komunikaci s našimi fanoušky. Stejně jako chceme my pochopit jejich obavy, chceme, aby byli z příběhu nadšení a mohli vidět to, jak jen může být přepracován a svěží.“
Jestli se bojíte nějakých překvapení oproti originálu, může něco takového opravdu nastat: „Pokud jde jen o nostalgii, tak je to čistě jen otázka příběhu a zde by neměly být žádná překvapení. Takže v tomto smyslu [má na mysli překvapení] chceme vyrovnat množství oblastí, kde dojde ke změnám, oproti částem, kde změny nechceme. Rádi bychom zachovali tu nostalgii, ale i přidali překvapení.“
Kdo vlastně na Final Fantasy VII Remaku pracuje? „Já spolu s Nomurou-sanem a [Kazushige] Nojimou-sanem, kteří jsou do remaku zapojeni – jsme pracovali také na původním Final Fantasy VII. Byli jsme lidé, kteří jej vytvořili, takže v tomto smyslu si nemyslím, že je ve hře všechno nedotknutelné. Ale taky to neznamená, že měníme všechno! Samozřejmě že ale ve Square Enixu a na celém světě existují lidé, kteří si myslí, že jde o svátost. Že jsou zde věci, kterých se nemůžeme dotknout, nebo si s nimi hrát. Ale věříme, že známe rovnováhu mezi tím, co je možné měnit v závislosti na tom, co je třeba uchovat nezměněné.“
Níže si ještě můžete připomenout gameplay trailer z PlayStation Experince 2015:
S epizodickým vydáváním nemám problém, ale to jen a pouze v případě že každý díl bude záležitost na několik desítek hodin s propracovaným příběhem, okolím a (J) RPG prvky. Pokud jednu epizodu projdu za 10 hodin a budou za to chtít 1500, tak děkuji ale nechci a raději si počkám na nějakou ucelenou kolekci.
Co se soubojového systému týče – samozřejmně také jakožto fanoušek a veterán série s láskou vzpomínám na tahové souboje s nepřáteli, ale chápu že hra se musí vyvíjet dále a pokud ho zpracují nějak inteligentně a přehledně, tak to přežiju.
Odpověď na komentář uživatele Stibb
Nemyslel jsem to nijak zle, jen že na grafice prostě nezáleží, když je ta hra kvalitní.
Odpověď na komentář uživatele Maestrodk
Tak řešit můžeme třeba to, že všichni na tom nejsou jako ty
Tohle se mi moc nechce líbit. Spíš počkám, až to bude v plné edici.
Já jsem ročník 94 a dokážu si normálně užívat všechny hry. Ať jsou pixelovaté či ne. Pořád jsou zábavné (i zábavnější než dnešní) , tak co řešit?
Odpověď na komentář uživatele @Ako Suminoe
Tak např. vlastním remaster FFX na PS4 a abych řekl pravdu, tak to je opravdu už na kraji toho co si dokážu tak nějak užít.
Jsem prostě ročník 93 a to má své výhody i nevýhody Nejstarší hru, kterou bych si i teď dokázal opravdu hodně užít je Worms Armageddon (1999) nebo Carmageddon II (1998) a to jsou trošku jiné hry než FF
Odpověď na komentář uživatele Stibb
To chapu ale ten remake prvni na PC neni tak hroznej a da se hrat. PS1 verzi bych uz taky nehral jedine na Vite, psp
Odpověď na komentář uživatele @Ako Suminoe
Hrál jsem pár hodin Crisis Core na PSP, nicméně dny kdy frčela FF VII jsem byl tak nějak uchvácen např. pískovištěm …
Své herní začátky mapuju někam k GTA3/CoD1/Far Cry či The Sims 1
A jistě pochopíš, že vzhledem k tomu jak hry vypadají dneska, je pro mě těžké si plně užít i takový klenot, jako je FF VII
Odpověď na komentář uživatele Stibb
Je skoda nehrat jednu z nej her na sveta ale na druhou stranu zase nebudes nastvanej ze SE zprznil jednu z nej her na svete
Jelikož jsem FF VII nikdy nehrál, tak se asi mám na co těšit – že?
Spíš by mě zajímalo, zda si to užiji, i když jsem nehrál originál…
Rozdělení na epizody mi nevadí, VII je velká hra takže furt lepší než kdyby jí osekávali jen aby vyšla najednou. Hlavně doufám že použijí dobrý soubojoví systém, například mě by se líbilo něco na způsob Kingdom Hearts. Společně s dobře vypadající XV a World of FF se na tohle fakt těším. SE po nic moc XIII vrací FF sérii jméno spět tam kam patří.
Ja se spis bojim ze SE uplne dose. . moje oblibene JRPG. FF je uz mrtva znacka a pokud tam chtej delat blbosti jako u trilogie 13 a u 15 tak to snad ani nehci videt.
Hm, tak snad to nakonec vydají vše v jednom. Nikam s tím nespěchám a po částech to kupovat nechci.
Řekl bych, že to bude asi jak je řečeno v minulé novince: [ odkaz ]
Takže původně jednu hru rozdělí na několik dalších a ty budou prodávat zvlášť? Za plnou cenu, ne? To nekoupím, dokud to nebude v jedné edici. Nebo nevím, jestli to správně chápu.
To je jak kdyby Resident Evil remaster prodávali ve dvou hrách, protože jsou tam 2 možné hratelné postavy s jiným úhlem pohledu na stejný příběh.