Francouzské studio Spiders je známé především díky hrám jako Faery: Legends of Avalon z roku 2010, dále Of Orcs and Men, oblíbené Mars: War Logs a především rozporuplné Bound by Flame. Jejich poslední projekt, Technomancer, je akční RPG opět zasazené na Mars. Vývojáři neustále tvrdě pracují a sami doufají, že hru dotáhnou k dokonalosti. Jak daleko jsou ve vývoji a jakou strastiplnou cestu museli podniknout, aby zaujali? Nedávno s nimi redakce webu Wccftech podnikla rozhovor, hráči se tak dozvěděli důvod odkladu a spoustu zajímavých detailů.
Ještě před několika měsíci měla hra vyjít na začátku 2016, ale teď bylo datum přesunuto na léto. Z jakého to bylo důvodu a jak využijete svůj nově nabytý čas?
Důvod je jednoduchý – chceme, aby hra byla pořádně vypilována a vyšla v co nejlepším stavu. Díky času navíc toho můžeme dosáhnout a nabídnout mnohem větší porci herního obsahu.
Jak si vede titul v porovnání třeba s Bound by Flame? Z jakých chyb jste se poučili?
Snažíme se nabídnout co nejintenzivnější zážitek. Přidali jsme nové schopnosti, mnohem více nejrůznějšího vybavení, okořenili to taktickými pasážemi a nechybí ani AI společníci, se kterými můžete spolupracovat. Chceme hráčům nabídnout co nejvíce možností a zároveň zachovat ducha výzvy.
Volby jsou v Technomanceru důležité. Povedou k unikátním cestám a různorodým koncům?
Vaše volby budou mít nejrůznější vlivy i na váš osobní prospěch. Není to vázáno jen k úplnému konci hry. Díky úvodu do frakcí a také pomocí společníků můžeme dosáhnout rozdílných dialogů a úkolů, které ovlivní vaši reputaci na Marsu. Společníci hrají důležitou roli v celém příběhu a ovlivňují i úkoly, které nabízí. To znamená, že jen podle toho, jak se budete chovat a reagovat obdržíte i patřičné odměny.
Plánujete přidávat obsah, ať už placený nebo zdarma?
Ne, dodatečný obsah budeme zvažovat až později.
Pořád cílíte na rozlišení 1080p a 30fps na PS4 i Xboxu One?
Jsme v poslední fázi optimalizování Technomancera a vylepšení jsou teprve na cestě. Musíme učinit pár důležitých rozhodnutí, které ovlivní bohatost hry. Proto jsme se rozhodli pro 900p na Xboxu One, rozlišení zajistí plynulou hratelnost. Odemčení sedmého jádra nám dost pomohlo. Není to nic převratného, ale je to poznat.
Mohli byste zveřejnit technické specifikace PC verze (4K, SLI, neomezený počet snímků za sekundu, dodatečné efekty…)?
Pořád hru teprve testujeme na vysoce výkonných sestavách. Náš cíl je podporovat co největší počet sestav a nabídnout bohaté grafické možnosti.
Tak takto zhruba vidí průběh vývoje sami tvůrci. Jen doufejme, že se zaměří na pořádnou optimalizaci i na PC, aby se titul nezařadil po bok dalších neúspěšných portů. Uvidíme, jak to nakonec celé dopadne, ale podle nás je lepší, že hru odložili. Přece jen – nedodělaných a ukvapených her je více, než těch opravdu propracovaných.
Datum vydání The Technomancer je staveno na léto 2016 pro PC, PS4 a Xbox One.
"Pořád hru teprve testujeme na vysoce výkonných sestavách. Náš cíl je podporovat co největší počet sestav a nabídnout bohaté grafické možnosti. "
Jasně, zapomeňte na optimalizaci. Testovat mají na průměru, když to chtějí zaměřit na širší komunitu PC. Zas prachy, prednejsi jsou konzole. Tím nechci napadat konzolisty! Doplacime na tohle všichni. Opět čekám rozbitou hru, škoda těšil jsem se.
Odpověď na komentář uživatele Parasit
Bound by Flame nebylo žádné extra RPG, ale tohle snad dopadne lépe. Potenciál to určitě má.
Téhle firmě moc fandím. Je vidět, že se opravdu snaží udělat nejlepší zážitek, ale vždy je srazí finance. Je tedy jasné, že jejich hry nelze měřit podle AAA her.
Už Bound by flame se mi líbil. Bohužel mě přestal bavit asi po půl hodině
Tohle se snad povede tak jak má.
Vypadá to skvěle, ten level design mi přijde docela dost dobrý.
Snad se to povede