Pro fanoušky rychlých akcích od Ninja Theory – Heavenly Sword, Enslaved a DmC: Devil May Cry – máme lahůdku v podobě dvou deníčku z vývoje sekačky Hellblade. První se zaměřuje na přenesení reálné herečky do virtuální podoby. Spojení technologií Ninja Theory společně s Unreal Enginem 4 vytváří skutečně reálnou předlohu s detaily, včetně pohyby úst, očí, rukou, nohou atd.
Druhé video vám dá nahlédnout do zákulisí příprav bojového systému. Na boji se podílela Chloe Bruce (Daisy Ridley ve Star Wars: The Force Awakens), která si vzala na starost bojové řetězce hlavní postavy se jménem Senua.
Hellblade vyjde někdy během letošního roku na PlayStation 4 a PC.
Máme tu další deníček s parádními gameplay záběry [ odkaz ]
Tak tyhle 2 deníky se mi líbili. Hlavně ten o boji, protože o tom tvoření mimiky obličeje tu už něco bylo.
Osobně pochybuji, že to vyjde letos, když nám ze hry ještě skoro nic neukázaly.
To je snad světovej rekord v deníčkách snad to aspon letos vyjde
Odpověď na komentář uživatele Maestrodk
Jo, to dokáže zkazit zážitek. Klidně mi nevadí ani horší grafika, ale jakmile se objeví těžkopádné animace, dost to kazí celkový požitek.
Mno. . warhorse maj pred sebou jeste poradny kus cesty, kdyz tak vyznavaj realismus ( (:
Reálná mimika a pohyby mnohem více pomáhají k imerzi do samotné hry. Jsem rád, že to někdo chápe. Není nic horšího, než toporné videoherní animace.