Studio id Software o sobě tvrdí, že hraní na počítačích je jejich DNA. Dokazovat to mají možnosti nastavení v PC verzi střílečky Doom, které nám tvůrčí celek odhalil.
Samozřejmostí je odemčená frekvence snímků za sekundu, kterou si můžete uzamknout, podpora monitorů 21:9 poskytující širší zorné pole a celá řada nastavení pro kvalitu textur a jejich filtrování. Potom míra ostrosti, odlesky, zrcadlení, průhlednost uživatelského rozhraní a také zobrazení rukou z pohledu první osoby.
Teď už jen, aby na stejné úrovni byla i optimalizace, na kterou si hráči z bety dost stěžují, a minimálně po technické stránce to bude ono.
Tak to jsme zvědavej, jak to nakonec vše pude dobře poladit aby taky dobře bylo.
Známe ty jejich DNA na pc moc dobře. Ještě teď si pamatuji, jak jsem DOOM 3 pustil na plné peklo a to zamrzlo při prvním pohybu postavy.
Horší bylo, že i na nejmenší nastavení to šlo hrát do doby, než pc řeklo dost. Ale doba se posunula, budu doufat, že už to nezažiju. 
hm to na svém PC ani nespustím tak jsem v klidu
Já nevím, mě beta přišla upřímně docela konzolová.
to sa pozná jak hra pojede XD
multak je dobrý kanál!
Já s optimalizací teda neměl problém. Stabilní 60 fps se starou gtx 660. .
Xenus: Jako vidim, ze casu sme u toho stravili zhruba stejne, ale fakt raketomet byl spis vyjimecnej, aspon u me no, u me urcite nejpouzivanejsi brokarna se snipou. Tak jako tak, me to nepresvedcilo, skoda, uz by to chtelo nejakou pecku
Odpověď na komentář uživatele
Xenus
Asi tak. Konzolovej gameplay a budou vypouštět takovýhle prohlášení. Když jsem viděl jak tam pobíhají s gamepadama a pochvalují si vlastně nic je to smutný
Není dna náhodou nějaká nemoc? To by dávalo větší smysl.
BlackSheeopCZ: Já vím, že to bylo nastavený. Ale pokud to s tou DNA a PC myslí vážně měli vypustit z výroby konzole. Takhle je to jen marketing o tom máme skvělé option menu, skvělá hra by se měla spíš prezentovat. Tím co je za závěsem a ne před závěsem.
Xenus: Protože raketomet je přednastavenej. Fakt nechápu.
Čekal jsem jinej styl multáku, něco víc do Unrealu.
Moneyskunk: Já to hrál skoro 60minut a za všechny hry jsem potkával jen Raketomety…
No me ani ta beta nebavila, takze to muze byt nablyskany jak chce, ale pokud to bude mit porad tak chabou hratelnost, tak je mi to vicemene fuk, pac si to koupim mozna za nejaky ten rocik ve sleve kvuli singlu.
Labigmek: Faakt raketomet? Prave po vzorku Quake, Unreal atd. jsem cekal, ze tomu tak opravdu bude. Nicmene me prekvapilo, ze u mych her byla jednoznacne nejpouzivanejsi brokovnice. Defakto nikdo nepouzil nic jineho, krom toho mutanta, do kteryho muzes na chvili skocit. Hodne chabe no…. skoda
Jasně PC DNA s Denuvo ochranou v plné parádě
…
Optimalizace v bete byla fakt dost na hovno, ale dejme sanci vyvojarum to do vydani nejak poladit. 10-ti GB day one patch by to moh srovnat:-) Velky zklamani je v tomhle ohledu novej Hitman. Vypada stejne jako ten predchozi, ale jede mnohem neochotneji.
Odpověď na komentář uživatele
Alfajk
Já s tebou souhlasím. Na druhou stranu všechno co dnes běhá a střílí z první osoby okamžitě dostane nálepku klon Call of duty. Ani ten multák by nemusel být špatnej kdyby se zbraně sbíraly po mapě a né ten loadout a všichni okamžitě ten z**rvenej raketomet. Po technické stránce zatím slavní ID jen dokazují, že na PC už dávno neumí, nebo na to kašlou