Před časem jsme vás informovali o možnosti vyzkoušet si alfa demo hry NiOh od Koei Tecmo, za jejímž vývojem stojí studio Team Ninja. Ukázka z této „sengoku smrtící hry“ pro PlayStation 4, je nyní k dispozici celosvětově prostřednictvím obchodu PlayStation Store.
Hráči, kterým se podaří projít a pozabíjet všechny nepřátelé z dema, si budou moci do plné hry stáhnout DLC The Mark Conqueror již první den po vydání.
Pokud ale máte o demo zájem, bude k dispozici ke stažení a k hraní pouze do 5. května. Odkaz na stáhnutí dema pro Českou republiku najdete zde.
NiOh pak pro PlayStation 4 vyjde v letošním roce a níže se můžete podívat na 53 minut dlouhou ukázku z hraní tohoto dema.
Odpověď na komentář uživatele
Stibb
Tak je to alfa verze hry. Třeba to pak nebude tak kolísat.
No ty koště : O Jestli někomu přišla DS1 těžká, tak co potom tohle… Dohrál jsem první půlku a mám nervy v kýblu – než jsem našel tu pravou strategii na toho bosse… Fakt jsem brečel
DS3 byla oproti tomuto hodně slabý odvar.
tahle hra vás zničí
A až vás zničí, tak vás znova zničí
A když už si myslíte, že vám to už jde, tak vás zase zničí
Nicméně hodnocení: Grafika dobrá (a to mám tu sníženou grafiku) .
Opravdu se mi líbí to prostředí a hlavně vše okolo samurajů, roninů, banditů atp. . prostě japonsko…
Skvělý nádech horroru.
Ale FPSka v několika lokacích hodně padají – a to i přes nastavení snížené grafiky pro lepší FPS.
Dnes dopoledne jsem to zkoušel a po 10 minutách hraní to šlo z disku. Grafika jak z PS3 a hratelnost mě taky vůbec nezaujala a nesedla. Navíc je z toho cítit taková ta pro mě až nesnášendlivá japonština.
A to si mi ty gameplay záběry celkem líbili. No co, tohle mile rád vynechám. 
Dark Souls 3 dohráno, tohle určitě o víkendu rád vyzkouším
Odpověď na komentář uživatele
Ty už to máš dohrané?
Já jsem ted‘ sejmul toho obřího rytíře v Lothric Castle. Jak je to daleko do konce?
Odpověď na komentář uživatele
Já u toho hrozně nadávám, takže jsem teprve u třetího bosse.
Odpověď na komentář uživatele
ElementGamer
Hele DS3 dohrano za Depriveda a ted si davam repete s DS2.
Odpověď na komentář uživatele
Mathesus
Tak to se u toho budu vztekat stejně jako u DS.
Ale je to jen dobře, já čekal jednoduchou rubačku.
Zatím to vypadá fakt suprově. Sice axe je trošku OP zbraň ( většinou stačí dát čtvereček a vše umře
) . Nicméně ta 2. vesnice jakmile se otevře klíčem brána je už celkem záhul. Propadnout se střechou mezi 3 enemy není zrovna moc pěkná věc
. Líbí se mi i ta "magie" kterou člověk může házet na zbraň, a některé typy brnění vypadají opravdu parádně společně s katanou a hezkým lukem
.
.
Oproti DS se mi více líbí zřejmě zasazení + časté "echa" či jak to pojmenovat po zesnulých lidech, kde je slyšet poslední slova daných osob
Včera jsem nahrál asi 2 hodiny a musím říct, že je to vážně dobré! Můj názor může být lehce zkreslený láskou k sérií Onimusha na PS2 a současného Dark Souls, kterým se NioH v mnoha ohledech podobá, nicméně hraje se to velmi dobře. Souboje jsou zajímavé a vyžadují um, přemýšlení a hlavně trpělivost (jak psal Maestrodk – souboje 1v3 a víc jsou vážně zkouškou pro nervy) a osobně se mi velice líbí možnost několika (přesně tří) postojů s jednotlivými zbraněmi které upravují jak moveset, tak damage pro danou zbraň. Hra se jinak hraje velmi pdoobně jako třeba již zmíněné Dark Souls – pokud umřete máte jeden pokus získat zpátky své "dušičky", po druhém úmrtí máte již smůlu. Kromě zlepšování své postavy se lze potom ve speciálním stromu dovedností pro jednotlivé typy zbraní učit nová komba, což také vítám, hráč tím získává širší paletu možností pro likvidaci soupeře. Dneska večer se k tomu rozhodně vrátím, protože první dvě hodiny strávené v roli samuraje Williama mě velmi nadchnuli!
Odpověď na komentář uživatele
Ivan Jeziorek
Uvidíme. Třeba to bude funkční i po tom pátém květnu.
Určitě zkusím, hlavní hrdina mi hrozně připomíná Geralta a jak zmínil Maestrodk, má to duši Souls her.
Hra nezklamala. Naopak se ještě divím, jak je to těžké.
Porovnání se Souls hrami je na místě. Hra si od nich půjčuje skoro všechny mechaniky, takže Souls hráči budou jako doma. Levelování, svatyně (bonfiry) , dokonce i systémem zkratek se nechali inspirovat, což je jen dobře. Co se týče level designu, tak ze začátku k cíli vedly 2 cesty. Jedna přímá těžší, druhá delší a lehčí. Souboje jsou taky zaměřené na staminu a trpělivost. Akorát co se týče nepřátel, tak ti se tam často nacházejí ve velkých skupinkách a bojovat s takovými 4-5 zaráz, to už je HC. Občas se těžko lákají po jednom a navíc když už mám aggro, tak mě nahání přes celou mapu a nevzdají se, takže kiting nejde.
Navíc to vždy ukazuje takové pomocné tipy, které jako by byly z "Umění války" (možná některé jsou, nechce se mi zkoumat) .

Stejně jako u DS, jakmile se to naučím hrát, tak už to celkem jde, ale umírám tam hodně často. Naštěstí načítací časy po smrti jsou téměř nulové a hraje k tomu taková zenová hudba, která mě vždy donutí přiznat si své chyby a uklidnit se.
Kombat je zábavný a kromě skvělého motion capture nabízí 3 postoje. Klasicky těžký, střední a lehký. Každý má jinačí rychlost, jinačí dmg a jinačí komba. Je tam několik typů zbraní. Narazil jsem na katany, kopí, sekery, kladiva, luk a určitě jich tam bude víc. Prostě klasika.
Všem fanouškům DS bych tuhle hru doporučil. Vypůjčuje si některé mechaniky, ale přidává i něco svého a navíc je to v naprosto jiné tématice a prostředí. Pozdává se mi to už od začátku a jsem rád, že tomu tak je i po vyzkoušení.
Teď jsem se dostal k bossovi, který nejspíš demo ukončuje. Zatím jsem se na něj nevrhl, musel jsem si dát pauzu.
Taky jsem v nastavení narazil na (u konzolí) zajímavou možnost výběru ze dvou módů. Filmový, který drží stabilní rozlišení a akční, který drží stabilní FPS. Zatím jsem hrál pouze s tím filmovým, ale žádné velké propady jsem nezaznamenal.
Odpověď na komentář uživatele
dopitapetr
Chápu to tak.
This content is only be available during the following period: 2016/4/26 – 2016/5/5
Rozhodně vyzkouším. Poslední gameplay ukázka se mi líbila.
Takže po 5. květnu už to demo nepůjde spustit?