Finanční ředitel EA Blake Jorgensen v březnu oznámil, že letos nedojde na vydání Mass Effectu: Andromeda. Přesto se ale očividně najdou tací, kteří stále věří, že by to třeba tvůrci ještě mohli stihnout.
Nyní ale máme jasno. Studio BioWare v krátké zprávě potvrdilo, že Mass Effect: Andromeda vyjde až začátkem příštího roku. Důvodem zdržení je jako vždy snaha vytvořit co nejlepší hru, která si žádá čas navíc.
BioWare nicméně slibuje mnohem větší svobodu v pohybu napříč galaxií, než jakou jste mohli zakusit v původní trilogii. Stejně tak mluví o možnosti potkat nové spojence a nepřátele a navštívit nové světy mimo Mléčnou dráhu.
Vývojáři se také snaží vytěžit maximum z Frostbite enginu, který Andromedu pohání, aby se hra mohla pochlubit nejen pořádným příběhem a hratelností, ale i technickou stránkou. Ta logicky trumfne vše, co bylo dosud v sérii k vidění.
Navíc bylo potvrzeno, že nový Mass Effect uvidíme v rámci tiskové konference EA Play, která bude 12. června, tedy těsně před letošní E3. Konference by měla začít ve 22:00.
I největší optimisté každopádně mohou zapomenout na to, že by se Mass Effectu: Andromeda dočkali už letos. Podzim v režii EA tak bude patřit Battlefieldu 1 a Titanfallu 2 (tedy pokud ho také neodloží). Letos nedojde ani na nový titul ze série Need For Speed.
ME3 bylo vyvíjeno pod starou správou EA a dokonce měo pod tou správou i potíže se udržet na špici. Kolem roku 2014 přišla nová správa EA a hry začali zase mít kvalitu.
Odpověď na komentář uživatele
Draczeq
neupadl jsi?
ME2 je na míle lepší jak ME1, to samý DAI a DA2
Odpověď na komentář uživatele
Draczeq
Jediné co je známo, tak EA chtělo do ME3 zabudovat souboje na blízko (melee attack) to je jediná věc, kterou EA přímo omlivnilo. Co se konce týče, je známo, že někdy v listopadu doku 2011 unikly data s betou verzí hry i společně se scénářem hry a to včetně konce, takže někdo v BW se rozhodl, že konec předělá. Jinak nevím, jak a proč je ME3 fail pravda, EA jim na dokončení trilogie času nedalo (cca 2 roky) a tím pádem to mohlo dopadnout daleko hůř, jako že to špatně nedopadlo.
Nyní, a tím myslím tento rok, EA svoje hry jak jen může.
A rád bych se dozvěděl o jakýchže zásluhách tu mluvíme? Baldurs Gate? Ti hru pokud vím vydávali a do produkce nikterak Bioware nezasahovali. Myslím, že to byl právě obsidian, který po BW převzal Kotor a NWN.
Odpověď na komentář uživatele
Routa
Pryc jsou doby, kdy jsem flamoval Bioware fora. Ale tenkrat kdyz obe hry byly vydane toho bylo vsude hafo. Kazdopadne staci se odstupem podivat ja snizujici se kvalitu Bioware her s jejich prichodem do EA. Ale ja se priznam ze Bioware uplne rad nemam uz jen kvuli tomu, ze mu lidi casto pripisuji zasluhy Black Isle Studios (dnes Obsidian) .
Odpověď na komentář uživatele
Draczeq
Taky se bojím, ale snad si dají na čas.
Já četl ten původní plánovaný konec ME3, co hodil nějaký ten scénerista (pravda nebo ne to nevím a ne, nevím kde to bylo) a byl prostě mnohem lepší a nakonec to skončilo takhle. Mně osobně ale ten konec nevadil mohl být jenom lepší.
no tak musel se přepisovat ten konec a více méně ta premisa z předchozího dílu…
taky mě to štvalo ale už je to k*rva let… opravdu je tohle brečení kolem konce už unavující… stejně s tím už nikdo nic neuděláte tak to nechte bejt
Odpověď na komentář uživatele
Draczeq
ME3 byl fail, protože jim do toho kecalo EA? Můžeš mi pro to hodit nějaký zdroj prosím?
Jestli jim do toho zase bude EA kecat, tak to bude stejny fail jako ME3 nebo DA2.
Jen to odložte. ME3 jste neodložili a jak to dopadlo. Skvělá hra s ne nejlepším koncem.
škoda, ale aspoň ať už ukážou nějaký trailer a gameplay. Už se docela těším až spustí marketingovou kampaň.
Odpověď na komentář uživatele
Yep. Hmm tak já myslel že BattleFront je první. Kindom Come jsem zkoušel a les je fakt úžasný ale na BattleFront to nemá. Každopádně optimalizace je téže mizerná co jsem zkoušel alfu.
Velká rozloha není problém. Dnes se stejně prostě udělají assety. Potom už se jen plácá a generuje. Chytré algoritmy na to dávno jsou.

Každopádně polygonová technika je zastaralá a nemá už moc dlouhou budoucnost. Dnes už se začínají místo polygonů renderovat samotné atomy.
[ odkaz ]
Tohle už předvedli v roce 2011. Na tomhle postavit hru tak už narážíme na hranice Matrixu
Tady herně zaměřenější video [ odkaz ]
Zaklínače jsem nehrál ale co jsem viděl videa ve 4K tak nic moc. Když to srovnám se 6 let starým Two Worlds 2 tak to moc pokrok není. (PostProcessing nepovažuji za pokrok)
[ odkaz ]
Každopádně mě dnes nikdo nedonutí kupovat výkonnější PC HW pokud nepředvede grafiku lepší než tohle [ odkaz ]
Na neoptimalizovaný odpad prostě neberu zřetel.
Já jen furt doufám, že nakonec nedostaneme další Mako simulátor navazující na side questy ME1
. Minimálně když zvážím jakým směrem se ubíralo Inquisition.
Mr. Lolendo: Máš na mysli photogrametrii? Tu použili poláci ve The Vanishing of Ethan Carter a v Kindom Come tu samou technologii používají ve Warhorse na lesy. Myslím, že je to do míry detailů na těch hrách poznat. Ovšem vyzkoušej si to použít na tak velký hře jako bude Andromeda, která má být údajně "open world" a má mít kolem stovky planet.
Witcher 3 myslím nic takového nevyužíval a přesto byl ten svět brilantně detailní, ono jde o to jak promakaný nástroje si na level design vytvoří. Nedávno v souvislosti s leakem o Andromedě se někdo, jenž je s BW v blízkém kontaktu napsal, že mají nějakej generátor planet, která jim vytvoří zadaný terén a oni to pak ručně dodělají.
Jen dobře, ať na tom zamakají.