ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Shroud

    Streameři Shroud a Sacriel pracují se studiem Splash Damage na AAA hře

    The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

    The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

    Cyberpunk 2077

    Cyberpunk 2077 HD Reworked Project dostal ultra verzi

    Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

    Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

    Diabla IV

    Podívejte se na porovnání jednotlivých verzí Diabla IV

    Creative Assembly stojící za značkou Total War zakládá nové studio

    Creative Assembly stojící za značkou Total War zakládá nové studio

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Shroud

    Streameři Shroud a Sacriel pracují se studiem Splash Damage na AAA hře

    The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

    The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

    Cyberpunk 2077

    Cyberpunk 2077 HD Reworked Project dostal ultra verzi

    Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

    Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

    Diabla IV

    Podívejte se na porovnání jednotlivých verzí Diabla IV

    Creative Assembly stojící za značkou Total War zakládá nové studio

    Creative Assembly stojící za značkou Total War zakládá nové studio

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Mass Effect: Andromeda letos opravdu nevyjde

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
10. 5. 2016
v sekci Novinky
20
Mass Effect: Andromeda letos opravdu nevyjde 31738 mea
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Finanční ředitel EA Blake Jorgensen v březnu oznámil, že letos nedojde na vydání Mass Effectu: Andromeda. Přesto se ale očividně najdou tací, kteří stále věří, že by to třeba tvůrci ještě mohli stihnout.

Nyní ale máme jasno. Studio BioWare v krátké zprávě potvrdilo, že Mass Effect: Andromeda vyjde až začátkem příštího roku. Důvodem zdržení je jako vždy snaha vytvořit co nejlepší hru, která si žádá čas navíc.

BioWare nicméně slibuje mnohem větší svobodu v pohybu napříč galaxií, než jakou jste mohli zakusit v původní trilogii. Stejně tak mluví o možnosti potkat nové spojence a nepřátele a navštívit nové světy mimo Mléčnou dráhu.

Vývojáři se také snaží vytěžit maximum z Frostbite enginu, který Andromedu pohání, aby se hra mohla pochlubit nejen pořádným příběhem a hratelností, ale i technickou stránkou. Ta logicky trumfne vše, co bylo dosud v sérii k vidění.

Navíc bylo potvrzeno, že nový Mass Effect uvidíme v rámci tiskové konference EA Play, která bude 12. června, tedy těsně před letošní E3. Konference by měla začít ve 22:00.

I největší optimisté každopádně mohou zapomenout na to, že by se Mass Effectu: Andromeda dočkali už letos. Podzim v režii EA tak bude patřit Battlefieldu 1 a Titanfallu 2 (tedy pokud ho také neodloží). Letos nedojde ani na nový titul ze série Need For Speed.

Štítky: BioWaremass effect: andromeda
Předchozí článek

Nové Need for Speed letos nevyjde

Další článek

Zaklínač 3: O víně a krvi v krátkém teaseru

Související články

Unikly záběry z Dragon Age: Dreadwolf
Novinky

Unikly záběry z Dragon Age: Dreadwolf

před 1 měsícem
Dlouholetý scenárista BioWare Mac Walters opouští studio
Novinky

Dlouholetý scenárista BioWare Mac Walters opouští studio

před 2 měsíci
nový Mass Effect
Novinky

Bioware láká na nový Mass Effect

před 4 měsíci
Další článek
Zaklínač 3: O víně a krvi v krátkém teaseru 31733 zaklinac 3

Zaklínač 3: O víně a krvi v krátkém teaseru

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    20 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    11 Autoři komentářů
    RyutakhRDLApajmičDraczeqElementGamer Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Ryutak
      Komunita
      Level 39
      Ryutak
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      ME3 bylo vyvíjeno pod starou správou EA a dokonce měo pod tou správou i potíže se udržet na špici. Kolem roku 2014 přišla nová správa EA a hry začali zase mít kvalitu.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 5. 2016 11:21
      hRDLA
      Komunita
      Level 48
      hRDLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Draczeq

      neupadl jsi? :-D ME2 je na míle lepší jak ME1, to samý DAI a DA2

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 5. 2016 8:59
      pajmič
      Komunita
      Level 40
      pajmič
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Draczeq

      Jediné co je známo, tak EA chtělo do ME3 zabudovat souboje na blízko (melee attack) to je jediná věc, kterou EA přímo omlivnilo. Co se konce týče, je známo, že někdy v listopadu doku 2011 unikly data s betou verzí hry i společně se scénářem hry a to včetně konce, takže někdo v BW se rozhodl, že konec předělá. Jinak nevím, jak a proč je ME3 fail pravda, EA jim na dokončení trilogie času nedalo (cca 2 roky) a tím pádem to mohlo dopadnout daleko hůř, jako že to špatně nedopadlo.

      Nyní, a tím myslím tento rok, EA svoje hry jak jen může.

      A rád bych se dozvěděl o jakýchže zásluhách tu mluvíme? Baldurs Gate? Ti hru pokud vím vydávali a do produkce nikterak Bioware nezasahovali. Myslím, že to byl právě obsidian, který po BW převzal Kotor a NWN.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 5. 2016 8:40
      Draczeq
      Komunita
      Level 28
      Draczeq
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Routa

      Pryc jsou doby, kdy jsem flamoval Bioware fora. Ale tenkrat kdyz obe hry byly vydane toho bylo vsude hafo. Kazdopadne staci se odstupem podivat ja snizujici se kvalitu Bioware her s jejich prichodem do EA. Ale ja se priznam ze Bioware uplne rad nemam uz jen kvuli tomu, ze mu lidi casto pripisuji zasluhy Black Isle Studios (dnes Obsidian) .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 5. 2016 8:02
      ElementGamer
      Komunita
      Level 49
      ElementGamer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Draczeq

      Taky se bojím, ale snad si dají na čas.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      12. 5. 2016 7:16
      Ryutak
      Komunita
      Level 39
      Ryutak
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Já četl ten původní plánovaný konec ME3, co hodil nějaký ten scénerista (pravda nebo ne to nevím a ne, nevím kde to bylo) a byl prostě mnohem lepší a nakonec to skončilo takhle. Mně osobně ale ten konec nevadil mohl být jenom lepší.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 22:59
      hRDLA
      Komunita
      Level 48
      hRDLA
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      no tak musel se přepisovat ten konec a více méně ta premisa z předchozího dílu…

      taky mě to štvalo ale už je to k*rva let… opravdu je tohle brečení kolem konce už unavující… stejně s tím už nikdo nic neuděláte tak to nechte bejt

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 22:01
      Routa
      Komunita
      Level 40
      Routa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Draczeq

      ME3 byl fail, protože jim do toho kecalo EA? Můžeš mi pro to hodit nějaký zdroj prosím?

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 21:36
      Draczeq
      Komunita
      Level 28
      Draczeq
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jestli jim do toho zase bude EA kecat, tak to bude stejny fail jako ME3 nebo DA2.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 20:38
      Ryutak
      Komunita
      Level 39
      Ryutak
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jen to odložte. ME3 jste neodložili a jak to dopadlo. Skvělá hra s ne nejlepším koncem.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 12:02
      Docik
      Komunita
      Level 47
      Docik
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      škoda, ale aspoň ať už ukážou nějaký trailer a gameplay. Už se docela těším až spustí marketingovou kampaň.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 9:53
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Yep. Hmm tak já myslel že BattleFront je první. Kindom Come jsem zkoušel a les je fakt úžasný ale na BattleFront to nemá. Každopádně optimalizace je téže mizerná co jsem zkoušel alfu.

      Velká rozloha není problém. Dnes se stejně prostě udělají assety. Potom už se jen plácá a generuje. Chytré algoritmy na to dávno jsou.

      Každopádně polygonová technika je zastaralá a nemá už moc dlouhou budoucnost. Dnes už se začínají místo polygonů renderovat samotné atomy.

      [ odkaz ]

      Tohle už předvedli v roce 2011. Na tomhle postavit hru tak už narážíme na hranice Matrixu :D

      Tady herně zaměřenější video [ odkaz ]

      Zaklínače jsem nehrál ale co jsem viděl videa ve 4K tak nic moc. Když to srovnám se 6 let starým Two Worlds 2 tak to moc pokrok není. (PostProcessing nepovažuji za pokrok)

      [ odkaz ]

      Každopádně mě dnes nikdo nedonutí kupovat výkonnější PC HW pokud nepředvede grafiku lepší než tohle [ odkaz ]

      Na neoptimalizovaný odpad prostě neberu zřetel.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 1:27
      Routa
      Komunita
      Level 40
      Routa
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Já jen furt doufám, že nakonec nedostaneme další Mako simulátor navazující na side questy ME1 :D. Minimálně když zvážím jakým směrem se ubíralo Inquisition.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 1:13
      pajmič
      Komunita
      Level 40
      pajmič
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: Máš na mysli photogrametrii? Tu použili poláci ve The Vanishing of Ethan Carter a v Kindom Come tu samou technologii používají ve Warhorse na lesy. Myslím, že je to do míry detailů na těch hrách poznat. Ovšem vyzkoušej si to použít na tak velký hře jako bude Andromeda, která má být údajně "open world" a má mít kolem stovky planet.

      Witcher 3 myslím nic takového nevyužíval a přesto byl ten svět brilantně detailní, ono jde o to jak promakaný nástroje si na level design vytvoří. Nedávno v souvislosti s leakem o Andromedě se někdo, jenž je s BW v blízkém kontaktu napsal, že mají nějakej generátor planet, která jim vytvoří zadaný terén a oni to pak ručně dodělají.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      11. 5. 2016 0:32
      ElementGamer
      Komunita
      Level 49
      ElementGamer
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jen dobře, ať na tom zamakají. :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      10. 5. 2016 22:05

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Podle vedoucí seriálu Zaklínač byl Henry Cavill „skutečně otravný“

      Podle vedoucí seriálu Zaklínač byl Henry Cavill „skutečně otravný“

      13. 3. 2023
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Sáhněte zdarma po FPS se zničitelným světem

      Sáhněte zdarma po FPS se zničitelným světem

      13. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      49
      Ratchet & Clank: Rift Apart

      Ratchet & Clank: Rift Apart má zřejmě namířeno na PC

      32
      The Last of Us

      Dostávají se k nám zajímavé podrobnosti o druhé sérii The Last of Us seriálu

      28
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      26
      Shroud

      Streameři Shroud a Sacriel pracují se studiem Splash Damage na AAA hře

      20. 3. 2023
      The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

      The Sims 4 dostalo expanzi Rodinný život

      20. 3. 2023
      Cyberpunk 2077

      Cyberpunk 2077 HD Reworked Project dostal ultra verzi

      20. 3. 2023
      Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

      Storyteller vás nechá psát vlastní příběhy

      20. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Josef Murcek: Dojmy z hraní betaverze Diablo IV
      • elcig: Valve si mělo zaregistrovat ochrannou známku pro Counter-Strike 2
      • Lopata: Cyberpunk 2077 HD Reworked Project dostal ultra verzi
      • Flesik: Diablovka Wolcen: Lords of Mayhem již brzy zamíří na konzole
      • MARTAS SK: Začíná se mluvit o podobě dodatečného obsahu pro Resident Evil 4 Remake
      • Ayreas: Dojmy z hraní betaverze Diablo IV
      Microsoft přislíbil své hry po GeForce Now dalším streamovacím službám

      Microsoft přislíbil své hry po GeForce Now dalším streamovacím službám

      15. 3. 2023
      Diabla IV

      Podívejte se na porovnání jednotlivých verzí Diabla IV

      20. 3. 2023
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      17. 3. 2023
      SINNERS

      Fanoušci vyhráli, SINNERS a Kaufland uvádí do prodeje skutečnou Fofrtašku 2.0

      15. 3. 2023
      Diablo IV

      Diablo IV představuje ultimátní edici

      14. 3. 2023
      EA

      EA by mohlo již brzy představit novou závodní hru

      14. 3. 2023
      Game Pass

      Game Pass přijde na konci měsíce o 7 her

      19. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář