Americké studio Avalanche Software (neplést z Avalanche Studios – tvůrci Just Cause a Mad Max) vytvořilo povedenou a hlavně zábavnou herní platformu Disney Infinity, která byla konkurencí pro úspěšné Skylanders od Activisionu. Bohužel z prodejního hlediska se akčnímu sandboxu pro děti a rodiny nedařilo. Vedení Disney se rozhodlo ukončit vývoj hry, což znamená i zavření Avalanche Software.
O práci přišlo zhruba 300 lidí, kteří si musejí hledat nové zaměstnání. Disney zároveň přehodnotili svou strategii a rozhodli se, že již nebudou investovat peníze do vývoje velkých her pro konzole. Místo toho budou své značky nabízet k licenci a vyvíjet jen menší tituly.
Tento měsíc do Disney Infinity ještě vyjdou nové postavy podle filmu Alice Through the Looking Glass a v červnu Finding Dory Play Set.
Připomeňme, že poslední díl – Disney Infinity 3.0 – vyšel v srpnu 2015. Letos v červnu jsme se dozvěděli, že Disney nebude na E3, což automaticky znamenalo, že nedojde k oznámení nové hry. Dnes už víme proč.
Odpověď na komentář uživatele
Docik
Sám jsem uvažoval že by to mohla být sranda, ale ty ceny figurek jsou fakt přehnané a to podle mě pohřbilo celý nápad, zvláště když to je mířeno na děti, které jsou v drtivé většině případů odkázáni na to co jim koupí rodiče… A pro dospělé hráče to vypadá jako kravina, alespoň gameplay vypadal jako nějaká splátanina
To je docela škoda. Já osobně doma tohle nemám, ale kdybych měl dítě tak má plnou polici těhle figurek, přišlo mi to teda super. Jen je fakt že ta hra by vyšla na 100 000 kdyby měl člověk mít všechny figurky.
Sakra já zabírám SW figurky
a těšil sem se na další co přijdou s filmy.
Udělaj miliardu herních figurek k interaktivní hře která už nebude a ani studio ne, logika Disney. . na co šáhnou, tam sto let nic neporoste! ! Díky Bohu, že StarWars už má někdo jinej