Společnost Electronic Arts se chce v budoucnu zaměřit na hry z kategorie akčních a stříleček. Na Investor Day briefingu jsme se dozvěděli, že do první kategorie se má přidat také studio BioWare, které nebude vytvářet pouze RPG hry (Mass Effect a Dragon Age), ale rovněž akční tituly.
V EA si myslí, že žánr akcí a stříleček je dost lukrativní. Jedna povedená akce by mohla přinést i 400 milionů amerických dolarů. Možná nám právě tímto Blake Jorgensen naznačuje, že tou neoznámenou novou značkou v BioWare je právě akce. Druhou možností je potom skutečnost, že Mass Effect: Andromeda nebude klasickým RPG, ale více akcí, což už jsme mohli vidět u Mass Effectu 3.
Co se vývojářů týče, tak na akcích má pracovat ještě Motive Studios pod vedením sympatické Jade Raymond, která se podílela na Assassin's Creed. Právě Motive dohlíží na vývoj nové akční adventury ze světa Star Wars, která vzniká ve Visceral Games (Dead Space). Krom toho mají za úkol vývoj nové IP.
Aby byl výčet kompletní, tak víme, že na akci z pohledu třetí osoby dělají také v Respawnu. Konkrétně jde o Star Wars a vývojem je pověřen malý tým, jež vede bývalý šéf God of War 3.
Větší část příjmu by ale měly tvořit střílečky, to dokazuje vývoj Battlefieldu 1, Titanfallu 2 a Star Wars: Battlefrontu 2. EA nezapomene ani na sporty v čele s FIFA a NHL, stejně tak na strategie, závody (Need for Speed), bojovky a casual.
S tímto plánem souvisí i škádlení EA na fiskální rok 2018 (1. dubna 2017 až 31. března 2018). Vydavatel láká na několik titulů, které nebyly ještě oznámeny, stejně tak na zbrusu nové značky a oživení starých legend.
Připomeňme, že loni v říjnu se zástupci EA nechali slyšet, že se chtějí zaměřit na konkurenci pro Grand Theft Auto, Assassin's Creed s gigantickou akcí. Na tu se má soustředit právě nedávná posila jménem Jade Raymond.
Odpověď na komentář uživatele
ElementGamer
A to je hned špatné?
Odpověď na komentář uživatele
Žádný hororový nádech, jen suchá akce.
Chci čtvrtý Crysis. Ale pořádný. Neříkám, že třetí byl špatný, ale kratičká kampaň a nedostatky hry zamaskované do tmy nejsou to pravé ořechové za plnou cenu.
Čtvrtý Dead Space chci taky. Atmosféra zmixovaná prvním a druhým dílem by byla perfekto.
Bašfeld vypadá na svěží novinku, NHL se mě netýká, Needy totálně překopat a FIFU vylepšit. Zbytek nezájem.
Odpověď na komentář uživatele
ElementGamer
V čem? Mě přišla vylepšená ve všem, jen jak jsem psal, otázka "změny žánru" je zas o vkusu. Ale craftění zbraní a jednotná munice, jak tu psal Lolendo, byly hodně vítané změny k lepšímu.
Takže víceméně stejný vývoj jak za posledních pár let. Sice bych v "akci" uvítal více prvků RPG co se týče množství různého vybavení a jeho upravitelnosti napříč hrou, … ale není to pro mě podstatné.
To je fajn, jen doufam že hry jako Mass Effect či případně nový Dead Space tímto stylem nezprzní.
Takže další tupé střílečky na 4 hodiny jak přes kopírák . . nothing new. .
[ odkaz ] za ty nervy to nestojí
Odpověď na komentář uživatele
MOLLY.
Však co jsem slyšel legendy, tak se i do konzole ta myš dá píchnout, takže klidně i strategie by multiplatformní být mohly.
Spíš už se moc nedělají. Ale nesleduju to. Dneska to totiž musí být samá střílečka, jinak to není hra.
Za Warcraft 4 se můžeme modlit všichni.
Tak dnesa musí být hry především multiplatformní, a to se strategiemi moc nejde. Což je bohužel škoda. Je vidět že na strategie se zaměřují už snad jenom menší společnosti a indie. Jediné co zbylo tak snad jen total war a civko, u RTS (Můj oblíbenější žánr) je to žalostnější a můžeme se jenom modlit pro warcraft 4 (O budovatelských strategií typu anno a simcity radši nic, snad jen vyjma cities skylines) .
Odpověď na komentář uživatele
Maestrodk
Jo, trojka byla hrůza. Tuhle sérii by měli nechat odpočívat.
Odpověď na komentář uživatele
Monkeyskunk
Dead Space mám rád všechny díly asi stejně. Jednička má kámen úrazu v tom jak je to špatný PC port. Mrňavé FOV a rozbitá myš hlavně. Dvojka je asi nejlepší. Tam to ale zase přehnali s agresivitou nekromorfů a jejich počtem. Trojka je místy generická a schází ji pořádná hororovost. Každopádně trojka se asi hraje nejlépe. Hlavně kraftování zbraní je luxus a jednotná munice je nutnost jinak potom jsou některé zbraně úplně k ničemu když si z nich můžete vystřelit jen dvakrát za hru. Kdyby hry byli jako STALKER tak mužem si hrát na munici.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
A to mě se změna na více akční zaměření líbila víc a neobával bych se, kdyby 4 byla podobnýho rázu. Ale každého vkus jiný jest.
Překvapivě, jen prosím, prodejte někomu práva na CnC série, když už strategie nemají budoucnost…
Mr. Lolendo: Proste navrat k jednicce s moznosti Coop, chapu dobre ? To bych bral tez
Miky: Mno dobra a tem investorum reknou, o co se zhruba jedna? S tim, ze k novinarum se to az nedostane? Nebo je to jen takove to ujisteni valne hromady – ale jo nebojte se, neco delame. . ?
Nejak proste nechapu to spojeni "vydavatel laka na neoznamene tituly". Je mi jasny, ze pokud chcou penize od investoru, musi predstavit nejake obchodni plany (v tomhle pripade asi produkty) do budoucna, ale to si pod tim slovnim spojenim nepredstavim zrovna tohle, pokud je to tak teda mysleno. Asi to moc resim co, to bude tim zkouskovym, kdy taky resim ve skriptech kazdy slovo 