V posledních několika měsících se Hideo Kojima na Twitteru chlubil fotkami, které pořídil při návštěvách studií po celém světě. Tou dobou jsme věděli, že se japonský designér seznamuje s technologiemi ostatních, ale nebylo jisté, zda se nakonec pro nějakou rozhodnete, nebo vytvoří svou vlastní. Nakonec zvítězila volba číslo jedna, Hideo Kojima pro svou hru skutečně zvolí engine někoho jiného. Jaký engine to bude? Na to si musíme ještě počkat.
Zároveň to znamená, že vývoj nové hry nebude trvat tak dlouho. Lze očekávat, že by nový titul mohl spatřit světlo světa zhruba za tři roky. Hideo Kojima se chce soustředit na vývoj hry, nikoliv ještě pracovat na svém novém enginu. Právě engine ovlivnil vývoj Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Aby tahle hra mohla vzniknout, pracoval Kojima se svým týmem na novém FOX Enginu, který by Konami využila i pro další hry. Nakonec to dopadlo tak, že Konami se nelíbily průtahy vývoje, tím pádem další náklady, a vedení rozvázalo s Kojimou pracovní poměr.
Připomeňme, že nová hra vzniká ve spolupráci se Sony pro PlayStation 4 a PC. Kojima během svých cest navštívil krom jiného studia Sony (Sucker Punch – inFamous, Guerrilla Games – Killzone, Quantic Dream – Heavy Rain, SCEA – God of War, Media Molecule – LittleBigPlanet nebo VR tým v Londýně), EA DICE (Battlefield), Mojang (Minecraft), Platinum Games (Bayonetta), Crytek (Crysis) a spoustu dalších.
Jaký engine si Hideo Kojima vybere? Bude to nějaký od Sony, CryEngine, Unreal Engine nebo nějaký jiný? Zapomenout nesmíme na engine Quantic Dream, jenž má umožnit velmi realistické postavy projevující emoce.
To se dalo čekat, škoda že nemohou využít ten skvělý FOX Engine.
Čekám, kdy tady bude i to, jakou Kodžima nosí velikost bot.
Kodzima je buh, kterej engine nepotrebuje. . staci ze ohlasi nazev hry
Kodžajmaaaa!
Odpověď na komentář uživatele
rawneox
Ale já vím. Téma je, že Kojima hledá programové prostředí (engine) ne? Tak to byl vtip. Nehledej v tom detaily…
Odpověď na komentář uživatele
Je to scénarista a game designer, ne programátor. .
Kdyby byl Kojima frajer, tak hru naprogramuje v BASICU.
Nebýt Konami, mohli být už teď někde úplně jinde.
Tohle se snad ví od okamžiku co se psalo že odchází z Konami, ne? Už jsem myslel že se rozhodl, tvl ať vezme engine od Guerrilla Games, ty maj podobnej jako Naughty Dog, má po starostech, ovšem aby pak ten engine záhadně nebyl na games for windows. .
Pokud bude chtít mít silnou komunitu, chce to nějaký engine, který má SDK volně ke stažení pro hráče…
Velká škoda toho fox enginu , na MGS V i P. T byl super
V nejhorsim pripade tu ma cryengine. . hehe
To jsem zvedav.
Že by se rozhodl pro engine Minecraftu?
Odpověď na komentář uživatele
Přesně