Dnes jsou to dva týdny od vydání nového Dooma od id Software, kterému jsem v recenzi udělil skvělých 8 bodů z 10, a to především za výborný singleplayer a překvapivě intuitivní editor SnapMap. Jsou ale hráči, kteří stále preferují první dva díly legendární série, přičemž někteří z nich stále rozšiřují prastaré klasiky za pomoci všelijakých modů.
Tři moddeři si očividně řekli, že by nebylo od věci nový a starý Doom spojit, a tak se pustili do tvorby modu DOOM for DooM, zkráceně D4D. Jeho podstatou je přitom převedení zbraní z nového Dooma do prvních dvou dílů, a to včetně zvuků a očividně i modifikací jednotlivých zbraní. Další modder totiž vytvořil samotné zbraně a zmíněná trojice se rozhodla je řádně využít.
Na podobu výsledku se můžete podívat díky videu, které vyšlo už před třemi dny. Takže ano, tato novinka není zrovna nejaktuálnější, ale určitě platí, že je lepší pozdě, než vůbec. Datum vydání samotného modu zatím neznáme, ale podle slov tvůrců bychom neměli čekat moc dlouho.
Rychta tohle !
Tohle je uplně Nerdgasm
…
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
jono, jsem si hned rikal, co to vlastne chteji prodavat v season passu, kdyz vydavaji editor urovni i pro multiplayer… hned me bylo jasny, ze nekde bude zakopanej pes
to: Alfajk

Vole. Nemohou přece nechat lidi aby si dělali zadarmo DLCčka
No nech ich rovno hodi aj autor do Brutal Doom
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
ja vim, proto se to asi jmenuje SnapMap, ale i tak je to cely k nicemu a vse nasvedcuje tomu, ze to je tak strasne omezeny jen proto, ze chteji mit ty samy levely a mody i na konzolych, tohle video je dokonalej priklad z praxe [ odkaz ] … 12 demons and 21 empty rooms
souhlasim s tim ze ten SnapMap je fakt k nicemu. hrozne omezeny a osekany. neda se v tom udelat plnohodnotnej level srovnatelnej s tema v singlu. je to jen takova nahrazka. navic s tim konzolovim ovladanim editoru je to neco prisernyho.
Odpověď na komentář uživatele
Alfajk
SnapMap taky nemá sloužit jako modovací nástroje, ale jen jako editor úrovní. Je to zkrátka něco jako v případě Portalu 2, kdy na tvorbu nových úrovní slouží velmi prostý editor Perpetual Testing Initiative a k tradičnímu modování hry klasický, o poznání pokročilejší Hammer Editor. Až na to, že v případě nového Dooma je zatím k dispozici jenom ten editor úrovní a na modovací nástroje jako takové dost možná ani nikdy nedojde.
Tuším že za časů Rage se v id Software o něco na způsob podpory moddingu snažili, ale od té doby je engine id Tech 5 neslučitelný s oficiálně podporovaným moddingem a obávám se, že totéž bude platit i nadále v případě id tech 6, tedy i nového Dooma
do staryho doomu lze vlozit zbrane z novyho doomu, je vcelku smutny, ze to nejde udelat obracene, ten SnapMap je jen parodie na modovaci nastroje, cely je to tak neskutecne omezeny, ze se tam v podstate neda delat vubec nic, i editor domecku v Sims je komplexnejsi, nez editor celejch levelu v doomu
a kdyz jsme u toho metalovyho soundtracku [ odkaz ] ♬ ♬
Palec nahoru. Jak za mod, tak za teaser a hudbu v něm.
