Update: Marek Španěl vydal další ukázku mapy Tanoa, pro změnu z pohledu řidiče náklaďáku. Video je tedy i jakási pocta týmu SCS Software, tvůrců Euro/American Truck Simulatoru.
Původní zpráva (9:45): Včera došlo na odhalení titulního obrázku expanze Apex pro Armu 3, o čemž jsme vás informovali v dnešních jednohubkách. Krátce po vydání obrázku se přitom ve vývojové verzi Army 3 objevila rozpracovaná verze mapy Tanoa, jedné z nejlákavějších a nejvýznamnějších novinek Apexu.
Souostroví Tanoa může navštívit každý, kdo si už Apex předobjednal. Pokud ale mezi ně nepatříte, můžete vzít zavděk více než čtyřminutovou ukázkou, kterou zveřejnil šéf Bohemia Interactive Marek Španěl. Nutno podotknout, že jedinou novinkou ve videu je opravdu jen a pouze Tanoa. Použitá technika pochází z původní hry a dlouho plánované zlepšení grafiky, které se (doslova) odráží třeba v mnohem pokročilejším zpracování vody, je už také k dispozici v původní hře díky nedávnému patchi 1.60.
Pokud splňujete výše zmíněnou podmínku a chtěli byste vyzkoušet Tanou, jednoduše přejděte ve své Steam knihovně na Armu 3, ve Vlastnostech klikněte na záložku Betaverze a na ní vyberte možnost „development – Development Build”. Je však dost možné, že na zprovoznění nové mapy budete ještě muset chvíli čekat. Vypadá to, že její uvedení do vývojové verze doprovází menší problémy, které způsobují, že se hráčům stahuje jen 1,3 GB dat namísto 6 GB.
Datum vydání Army 3 Apex se každopádně dozvíme na E3 v rámci PC Gaming Show, která začíná 13. června ve 20:30. Dá se očekávat, že datum vydání doprovodí trailer či jiná ukázka dalších novinek v čele s kooperativní kampaní a novou technikou.
Odpověď na komentář uživatele
Anciabl
Musis hrat na poradny serveru a neni v multaku problem, ja nejdu pod 35 FPS ve velkech mestskech bojich.
Narky na optimalizaci sou vetsinou od lidi co hraji multak na nejakech pochybnech servrech a vubec nevi ktera bije.
Patch pro Armu 3, kterej vyšel někdy minulý týden v dev branchi, tak obsahuje nějáké nové vykreslování budov, po kterém dost hráčů hlásí ve větších aglomeracích docela znatelný navýšení FPS.
Mimochodem, dost pozitivni ohlasy v tomhle ohledu jsou na experimentální patch 0. 60 pro DayZ, ve kterém přešli na novej renderer a navýšení FPS prý velmi slušný.
Odpověď na komentář uživatele
Anciabl
Těžko říct, já jí hraju průběžně, po tom vizuálu mi to přijde prostě lepší. . semtam škub ale za to může dědeček HDD
Odpověď na komentář uživatele
Mighty
Kdy se konala ta optimalizace ? Asi tak 3 týdny co sem to měl nainstalovaný a lepší chod sem nezaznamenal
Takže mi je ten jejich "Season pass" k ničemu…. well…
(troll)
ad optimalizace- po té grafické úpravě to jede mnohem lépe . . i na serveru se 150ti lidmi. . halt nesmíte hrát na kalkulačkách
Zato optimalizace hadr
To jim nic neříká. Aby mě např. i DayZ škubalo a jelo na 10FPS při i7 4820k, GTX 760 a SSD to je fakt k pláči 
To je sice hezký ale spíš by měli máknout na optimalizaci … doteď je multiplayer nehratelnej …
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Děkuji za info
Odpověď na komentář uživatele
Mackie2109
Taky že nevyšla. Verze Army 2 pro Xbox 360 byla původně v plánu, ale nikdy na ní nedošlo. První a poslední konzolová hra ze série Arma je Operace Flashpoint: Elite, port původního Flashpointu (dnes Arma: Cold War Assault) na první Xbox. Bohemia Interactive tuším nevylučuje, že by se Arma jednou nemohla na konzole podívat, koneckonců by mohli zužitkovat zkušenosti z konzolových verzí DayZ a jeho Enfusion enginu, ale Arma 3 to určitě nebude. Spíš by muselo jít o nějakou samostatnou hru určenou přímo pro konzole
ostrov pekny, ale dropuje to tam furt az hlava z toho boli
Divám se že optimalizace furt na jedničku
Ale vypadá to že se grafika dost posunula
Jsem ani netušil, že dvojka vyšla na X360
Odpověď na komentář uživatele
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Tak na PC jde normálně hrát s X360 gamepadem i originál ikony z x360 tam jsou, takže v tom bych asi problém neviděl. Ale buďme rádi za takový exkluzivky na PC
Doufám, že si třeba jednou máknou na tom enginu a přejdou na OpenGL z DirectX. Stejně si myslím, že OpenGL je výkonější knihovna nežli DX. A hlavně pak by bylo velice snadné mít port i na Linux