Konečně se můžeme podívat na téměř osmnáctiminutové gameplay záběry z hraní Deus Ex: Mankind Divided. Ty se točí okolo prezentace tzv. city hub, tedy několika ulic města, z nichž se vydáváte na mise.
Uvidíte a uslyšíte například byt Adama Jensena, několik dialogů, hackování, hledání skrytých cestiček a samozřejmě používání několika augmentací a zbraní. To všechno kvůli infiltraci podniku jistého Václava Kollera.
Leckoho určitě potěší hutná ukázka Prahy jako takové. Herní verze našeho hlavního města je soudě dle této ukázky podobná skutečné Praze víc, než by se možná dalo čekat. Tvůrci přímo upozorňují na fiktivní stanici metra Čapkova kašna a pozornější diváci si jistě všimnou mnoha českých nápisů a zaslechnou trochu češtiny.
Aby toho nebylo málo, tvůrci Deus Ex: Mankind Divided se dali dohromady s firmami Open Biotics a Razer, což má za následek iniciativu pod názvem Augmented Future. Ta spočívá ve vývoji robotických protéz rukou, které mají být co nejdostupnější širšímu okruhu lidí.
Původní zpráva (Michal „Miky“ Burian; vydání textu bylo několikrát posunuto): Dnes v 17:30 uvidíme nové gameplay záběry z Deus Ex: Mankind Divided společně s dalšími projekty v rámci Deus Ex Universe. Eidos láká na 18 minut z futuristické Prahy, která bude právě v Deus Ex: Mankind Divided. Konkrétně bude k vidění část města s řadou postav, vedlejších questů a interiérů.
Deus Ex: Mankind Divided vyjde 23. srpna na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Na tomto místě byl původně odkaz na stream studia Eidos Montreal, který již skončil.
Tak herně se mi to zase moc líbí. Těším se na tajné lokace, nenápadné vedlejší úkoly, které přijdou jakoby nic a na ty různé možnosti plnění a průchodu misí. Co se mi nelíbí, i když je psáno, že to není ukázka z finální hry, tak to je vzhled exteriéru. Ty domy v Praze vypadají divně. Ale třeba vnitřky budov už jsou hezké. Jak říkám, není to finální ale už teď se těším, až to zapnu a to ještě celé v češtině.
Tedy až i ta čeština bude.
A to že pracují s Open Biotics a Razer, tak to je tedy něco.
A zase z konzole. Už mě s tím vytáčejí. Nejsou vidět plné možnosti hry. No i když ta videa na netu…. Tak je to asi stejně šumák.
Odpověď na komentář uživatele
Ta zastávka metra se jmenuje "Čapkova kašna" (což je mimochodem taky docela hloupost) . Takže nechápu, proč se celá ulice/náměstí oficiálně jmenuje "Zastávka Překážka" a ještě písmem, kde zastávka je menším fontem podobně jako běžně bývá náměstí. To co píšeš dává trochu smysl u hovorové řeči. Navíc to oddělení ve hře dělá nějaký ruský gang a ne oficiální policejní jednotky.
Odpověď na komentář uživatele
Marek Tvrdý
"Zastávka Překážka" náhodou docela dává smysl, alespoň mě to nijak nesmyslné nepřišlo. Pokud mluvíme o společnosti podobné Apartheidu jak naznačuje jejich live action trailer, tak je docela možné, že je zde nějaká zeď (nebo budova nebo cokoli) co odděluje obyčejné lidi od augmentovaných, podobná Berlínské zdi, nebo třeba jen takovým těm plotkům na Kypru co postavili aby od sebe žili turci a řekové odděleně. Taky je ve videu vidět zastávka metra, takže je úplně možné, že je prostě celé náměstí pojmenované podle zastávky metra u "překážky". Mě teda mnohem víc šokovalo to "Svobody Beer" s kroužkem nad O než Zastávka Překážka
Před vydáním Mankind Divided bude na Facebook profilu Deus Ex CZ soutěž o několik klíčů na Deus Ex Human Revolution z mé sbírky. těch klíčů navíc mám docela dost. [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Skully_CZ
Já pořidil human revolution na váncoe za jedno euro
Holt jsem si dal v hospodě o jedno pivo míně 
Zatím jsem ještě nehrál žádný Deus Ex, ale plánuji při letních slevách pořídit Human Revolution. Co se týče tohoto dílu, připadá mi to parádní.
Odpověď na komentář uživatele
Silent
Ale na tabulce, kde je obvykle jméno ulice/náměstí tato hláška prostě nemá smysl.
Dabing jak v Metro: Last Light. Ale už se těšim to bude prdel hrát.
Co se týče dabingu, tak jelikož jsem člověk co pracuje v prostředí s čechama, kde úřední a formální jazyk je angličitina, tohle je celkem dobrý výkon. Zamaskovat český přízvuk je extrémně složité (já sám jsem si na to vyvinul spefický dialekt kombinovaná skotštiny a ruštiny) . Tady se dabeří pokoušejí o něměcko/rusko/český akcent a celkem jim to i jde. Co my víme, třeba to bude sedět do lore. Pořád lepší poslouchat tuhle kombinaci, než tohle [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Marek Tvrdý
Zastávka- znamení pro chodce
Překážka- znamení pro vozidla
Odpověď na komentář uživatele
TiELK
Stejný pocit jsem měl při hrání Crysis 3. Jak Holywoodské stuido s papundeklovými maketami.
Já jen nechápu, že ty český dabéry využili tak polovičatě. Skoro před rokem v gameplay videu ([ odkaz ] daboval Bohdan Tůma a vypadalo to, že si vývojáři dají trochu práci s autenticitou a v tomhle videu mají najednou češi ruský přízvuk.
Odpověď na komentář uživatele
Vajcopele
NAPROSTO SOUHLASIM
Woooow tak tohle vypadá naprosto neuvěřitelně
za mě teda totální nadšení
už jenom ta grafika je skvělá, o tom ostatním ani nemluvim
koukal sem s otevřenou pusou celou dobu 