Další pátek, další vývojářský deník Mafie 3. Dnes tvůrci mluví o zločineckém systému, konkrétně o tom, jak v roli Lincolna Claye budete moci překazit kšefty mafiánských šéfů, kteří řídí jednotlivé části města.
Hráč má přitom na výběr, jakým způsobem, potažmo v rámci jakých úkolů bude mafiánům škodit, což vyláká šéfa k obraně svého území. Určité činnosti přitom povedou ke zpřístupnění dalších úkolů.
Nepřátelům můžete škodit i tak, že zlikvidujete vymahače, kteří hlídají chod jednotlivých kšeftů. Pokud se na jejich odstranění vykašlete, mohou se stáhnout do úkrytu a následně ztížit jeho převzetí.
Video je jako vždy opatřeno českými titulky. Když tak ale poslouchám slova tvůrců, připadá mi, že se systém plnění aktivit, likvidace předáků a následného převzetí území docela podobá systémům zabírání území v Mad Maxovi, Middle Earth: Shadow of Mordor a dalších open-world titulech.
Včera navíc došlo k vydání dalšího konceptu, který opět ukazuje Vita Scalettu, protagonistu Mafie 2. Ten bude v Mafii 3 plnit úlohu jednoho z poručíků, jimž můžete předat kontrolu nad územím, které ovládnete.
A tak jako si říkám proč ne? Jednou to tam pokropím, jindy se na ně vyprdnu, ať je převzetí větší a hlavně akčnější bitka.
Hlavně aby to fungovalo a jak je už psáno, nepřešlo to do rychle se opakujícího sterea. A to nejen po stránce úkolové ale i herní, aby všechny ty hlavní doupata nebyly na jedno brdo. 
Odpověď na komentář uživatele
Esprite
Já vím, že si dělám falešné naděje.
Odpověď na komentář uživatele
ElementGamer
Neboj, to víš že bude…
Vito zabodoval, jen doufám, že to nebude jako u her od Ubisoftu – pořád odkrývat území a dělat ty samé vedlejšáky dokola.
Koncept zní dobře, ale provedení bude pravděpodobně dost umělé side-questění podle šablon, což bude pravděpodobně při hraní doprovázeno nástupem stereotypu.
Popravdě, ten koncept je lepší jak jeho herní verze. .
každopádně zase začínám o tu hru mít zájem, jediný, o co se bojím, je sympatičnost hlavního hrdiny a jízdní model, pokud se ale povede splnit dobře, myslím, že z toho bude dost solidní hra.
Já su zatím podle videí, slibů a všech dostupných informací spokojen. Noční město vypadá skvěle, atmosféra doby je podle videí dost cítit. Tento systém s Kmotra se mě dost líbí. Příběh je jediné čeho se bojím a ta arkádovost u mě nehraje moc roli. Sleeping dogs měl mizerný jízdní model, ale celkově jako hra se řadí k mým nejoblíbenějším
V kmotrovi to fungovalo dobře, ale stále to na koupě nevidím. Vypadá to jako arkáda fujky
Takže takový vypůjčený kus z herního Kmotra, který vyplní projíždění městem, chápu že někomu to může vadit ale pokud to není nucené a není to součástí příběhu, tak podle mě je to rozhodně lepší než to obří nic, které se dalo mimo příběh dělat v Mafii 2.