Před necelým měsícem se Codemasters osmělili a konečně oznámili F1 2016. Letošní ročník závodů monopostů Formule 1 vyjde ještě v létě letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Příjemný návrat zažije kariéra. V rámci ní si budete moci vytvořit svého avatara a zvolit si tým, za který budete jezdit, a to až v deseti sezónách. Druhou novinkou je potom Safety Car i s Virtual Safety Car a okruh Baku v Ázerbájdžánu, kde se o tomto víkendu poprvé v historii pojede Velká cena.
Konečně se můžeme podívat na první gameplay záběry. Včera se vůbec prvnámi pochlubil redaktor magazínu Xboxygen, který si F1 2016 zahrál v Los Angeles na E3. Dnes s oficiálním videem přispěchal Codemasters. Daniel Daniel Ricciardo z týmu Red Bull nám ukáže jedno rychlé kolo na trati Baku, kde se tento víkend pojede Velká cena. Na dalších videích potom uvidíme tři tratě za sucha i za mokra. Vychutnejte si tak okruhy Montreal, Sao Paulo a Austin.
Hra F1 2016 vyjde 19. srpna.
takhle má vypadat správná fyzika [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Sice inovace nejsou, ale nadruhou stranu. Co jiného od závodů chtít než závody? Navíc s jasně stanovenými pravidly… Asi zlepšit AI (hraju na nejvyšší obtížnost 2K15 a rádi do mě bourají) , můžou přidat něco jako twitter feed (jako v Project CARS) a další malý blbosti, jako animace nebo kamion/hospitality (aspoň bude paddock) , případně bychom se mohli pohybovat sami v FPS kameře… F1 od Codies je masovka, ne simulator pro komunitu… Mohli by přidat telemetrii, která se objevila i v DiRT Rally. Spíš než cokoliv jiného bych chtěl pořádnou podporu volantů… Hraju F1 2015 s G29 a stojí to za prd… Naopak, Project CARS se s tím řídí jedna báseň – těm se kalibrace/optimalizace povedla…
Odpověď na komentář uživatele ElementGamer
přesně tak, vypadá to jako kdyby to dělali podle nějaký šablony, prostě na první pohled přeskinovaná F1 2015 a nějakej safety car atd. nejsou inovace
Moc se mi to popravdě nelíbí, nejsou tam znát inovace.
Pry vypadávající zvuky v zatáčkách , borec má všechny asisty zapnuté protože hraje na dementních páčkách, tak mu to třeba omezuje výkon ale ok. Simulace to určitě není ale chtěl bych vidět časy na kolo na páčkách bez jediného asistu, i na volantu se mi často stalo že jsem probrzdil nebo šel do hodin ze zatáčky.
Přiznám se, že když jsem si zahrál f1 2015 a GP3, tak jsem u grand prix měl skoro husinu a pravej pocit z řízení formule, zatímco u toho nového dílu vůbec nic – resp. po dvou hodinách formule letěly z disku pryč. .
Odpověď na komentář uživatele Esprite
v té době naprostá špička
Vypadá to pěkně , ale DiRT Rally je prostě DiRT Rally
Tyhle formule byly lepší – zajímavé že i po tolika letech pořád vypadají skoro líp jak tohle z r. 2016 [ odkaz ]
Určitě by šlo udělat hru ve dvou fyzikálních modech, na začátku v menu by byla možnost volby mezi arcade a sim. Když nevědí co maj dávat pořád novýho každej rok tak by mohli udělat kariéru s penězma, hráč by začínal u nejhorších týmů a podle toho kolik by vyjezdil bodů tak by dostával peníze např. 1 místo 400 tisíc dolaru, 200 tisíc atd. celou sezonu by musel odjezdit ve špatným týmu aby si vydělal peníze a pak mohl přestoupit k lepšímu až by se dopracoval třeba na Ferrari, Mercedes atd. jenže oni nám každý rok servírují to samý, jak píše Lbigmek, vždyt safety car byl tušim už v F1 2002 nebo F1 Challenge 99-02 a na letošní ročník oznámili safety car jako že to je velká bomba.
Odpověď na komentář uživatele
Kdyby Codies dělali jen F1 pro PC, tak by mohli udělat "simulátorovější" F1, jako byl třeba DiRT Rally…
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
No a výsledek je ten že je to arkádovej prasopes pro děti jako každej rok. A co je nejhorší je to každej rok uplně stejná hra jen reskin a jinej obrazovej filtr aby to asi nebylo vidět což stejně vidí i slepej. Ani sedmou sezonu se neobtěžují více prokreslit obrubníky a jsou pořád stejně hranatý. Fakt jsem si myslel že by se to letos mohlo o dost pohnout ale jak vidím leda hovno. Tak hezkou arkádovou zábavu děti
Odpověď na komentář uživatele
Nikdo o early access k F1 nemluvil, udělali tak leda anketu… Proč dělat betu k periodice? Pro simulaci je tu rFactor – protože je F1 pro konzole, kde hlavním ovladačem je gamepad, tak ani nemá smysl simulaci řešit…
Jak můžete z přiložených gameplay záběrů vidět tak to bude pouze aktualizovaná F1 2015, nikoliv lepší ale upravený kontrast, světlost a tmavost grafiky, – F1 2015 byla hrozně světlá – bílej povlak. Podobnou věc předvedli vývojáři při 2010 kdy byla hra neskutečně tmavá, přičmoudlá a bez barev, stačilo si stáhnout grafický ENB mod a grafika vypadala pomalu jak v televizi. Tohle vývojáři dělají naschvál aby mohli říct jak se grafika rok od roku vylepšila ale ono to je pouze o hraní si s barvičkami. O propracované fyzice jako v Dirt Rally si můžeme nechat zdát a vynechávající zvuky v zatáčkách které nezní jako ve skutečné F1 taky nevěstí nic doprého. Hlavně že se mluvilo o tom že se zapojí komunita v early acces jako v Dirtu ale nestalo se tak pouze bylo přizváno 300 hráču aby si hru vyzkoušelo a poradilo takže další podraz. F1 od Codemasters budou vždy jen pro děti co stačí když mačkají šipky doprava doleva.
Odpověď na komentář uživatele
Ok, působí to jako nedotažená grafika