Akční adventura Detroit: Become Human pro PlayStation 4 se pochlubí herní dobou okolo osmi až deseti hodin, prozradil David Cage pro IGN. To je podobná délka jako v případě Heavy Rain a Beyond: Two Souls. Ovšem u Detroit sází scénáristé a vývojáři na znovuhratelnost. Cage tvrdí, že si hru budete chtít zahrát znovu, abyste se v určitých situacích rozhodli jinak, případně udělali něco jiného. Příběh se tak bude větvit a nabízet různá zakončení.
To potvrzují dřívější informace; příběh bude vyprávěn prostřednictvím vašich rozhodnutí. David Cage se svým týmem sází na interakci s prostředím a hraní za různé postavy, abyste viděli příběh z různých úhlů pohledu. Detroit: Become Human tak nebude mí pouze jiná zakončení, ale zejména různé cesty, kterými budete vytvářet odlišná zakončení. Příběhy jednotlivých postav začínají paralelně a vytváření jeden obrovský scénář. Jen nezapomeňte, pokud jedna postava zemře, musíte začít znovu.
Samotná ukázka, jež byla vidět na konferenci Sony v rámci letošní E3 v Los Angeles, má šest různých zakončení, každé zakončení má vliv na zbytek hry. Výsledky můžete ovlivnit několika způsoby; jednoduše tím, že hrajete nebo mluvíte s lidmi.
To věřím, tohle studio zatím nezklamalo.
Beru všecko, co bude mít aspoň o něco větší vliv na hru, než s jakou intonací Vám někdo řekne naprosto stejnou věc (že, TellTale Games? ? ? ? )
Skoda, ze me to nelaka si to zahrat aspon jednou
Dobre u Beyond: Two souls ty rozhodnuti kolikrat nebyly zase az tak vlivne. Ale zapominate na Until Dawn? To je podle me vystavni kus, od zacatku do konce. Ta hra je neuveritelna, dohral jsem ji 3x a pokazdy jinak xD
Ale ja rad vzpominam na B: TS a Until Dawn 10/10. Detroit me doufam uspokoji jako vyse zminene gamesky. Ted jen cekat a doufat ze si neuhlodam prsty xD
Quantic Dream je moje oblibena firma, rad si za jejich hry zaplatim. Protoze vim ze dostanu proste poradnej pribeh kterej doslova muzu prozit. Beyond me moc bavil, obcas uz to byl teda trosku ulet, ale udrzeli to. A za to sem taky vdecnej protoze obcas tydle krkolomny pribehy udrzet v kolejich neni zrovna sranda. To se jim podle me moc nepovedlo u HR, ale urcite perfektni hra
Quantic Dream to isté tvrdili aj u Beyond: Two Souls a tie rozhodnutia mali minimálny vplyv na udalosti. A tie konce bola ubohosť, stačil na to posledný load pred koncom a pozrieť si všetky možnosti.
Pokud ta rozhodnutí budou taková po celou hru a v takovém množství jako v té gameplay ukázce, ta znovuhratelnost bude opravdu velká.
QD z nás zase budou ždímat emoce tak jak to umí jen oni, už aby se mi točil disk s hrou a já si užíval ten příběh. Beyond, HR a TLoU jsou. jediný hry který dokázali vyvolat opravdový emoce na předchozí generaci . QD prostě nezklame stejně jako ND. MS si musí rvát vlasy ze tohle. studio odmítlo.
Ambiciózní projekt ale jen aby to fungovalo.