Když se řeknou hry jako Assassin's Creed, Far Cry, The Crew nebo Watch Dogs, tak si spousta hráčů vzpomene na otevřený svět, kde nedílnou součástí jsou takzvané věže. Na ty musíte lézt nebo je jiným způsobem překonávat, abyste si zpřístupnili další část mapy. Podle mnohých jde o velmi otravný proces, který akorát natahuje herní čas. Kupříkladu v prvních Watch Dogs jste museli hackovat terminály. Naštěstí nic takového nebude u připravovaných Watch Dogs 2.
V případě Watch Dogs 2 bude stačit prozkoumat svět, nebudete muset nikam lézt, natož něco hackovat, potvrdil kreativní ředitel Jonathan Morin britskému Eurogameru. Čím nás tedy Ubisoft zabaví tentokrát? Ve Watch Dogs 2 budete muset postupně získávat stoupence hackerů aktivistické skupiny DedSec. Jejich přízeň si získáte dokončováním misí, případně různými vedlejšími úkoly v rámci otevřeného světa, tentokrát San Francisca (dvakrát větší než Chicago z jedničky).
Bohužel zatím není jasné, zda bude mapa otevřena od samotného začátku. V některých hrách se zpřístupňuje postupně v rámci příběhu. Morin tvrdí, že progres ve Watch Dogs 2 není vázán na příběh nebo odemykání mapy. Místo toho musíte rozšiřovat svou skupinu hackerů. Na začátku hry začnete s malou skupinkou, abyste se ale mohli pustit do složitějších a nebezpečnějších operací, budete potřebovat další pomocníky.
Půjdou ve stopách Watch Dogs 2 i další hry od Ubisoftu? O tom se přesvědčíme v nadcházejících měsících.
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Sakra! Nejsem tvrďák nemám ajfoun. Hele já radši papírovou mapu, protože líp se soustředím na to, kam mířim a pak si líp pamatuji cesty.
Odpověď na komentář uživatele Virus
Pffff. Papírová mapa je pro nuly. Správný tvrďák má ve svém ajfounu staženou aktuální online mapu né?
Né, Chesse si radši vyleze na tu věž v Prahé, protože si koupit mapu v nějaké zaprděné trafice není tak zábavné. Ale jinak jo. Když je hra, kde to sedí, tak proč ty "věže" tam nenechat. Třeba Far Cry klidně může mít věže, ale dal bych to jako vedlejší úkol. Prostě umlčet propagandu a neotevíral bych si tím mapu, ale získal jen nějaké bonusy. To by bylo v pohodě, je to nepovinné a každého věc. Ale jinak nepotřebné lození, za účelem mapy je nudné.
Odpověď na komentář uživatele Chesse
On už to napsal lukas0707 ono asi záleží na jaké hře. Když člověk jede do Prahy, taky neleze po věžích aby věděl co kde je Na to mu stačí mapa. Jinak souhlasím.
Odpověď na komentář uživatele Chesse
Záleží právě na tom jaká je to hra. Jak jsem psal níže, v Assassins Creed je to normální a patří to k tomu. Ve Far Cry mi to přijde zbytečný a tady ve Watch Dogs 2 by mi to nesedělo.
Hry od Ubi na tím ale tak trochu staví, nad tímhle lezením někam abys viděl to a to, V těch hrách to je pojaté jako nějaká aktivita, aby bylo co dělat v té hře. Dobře že tady to nezamýšlejí. Třeba v takovém The Division se mi objevování mapy líbí …
Me to prislo celkem logicke, ze na mape, kterou neznas, vylezes na vysoke misto aby ses podival kde co je. Proto mi vubec nevadi tyhle veze.
Odpověď na komentář uživatele Virus
Souhlasím! Já jsem rád, že se nemusím někam pořád šplhat jenom abych si odkryl část mapy. To mi přijde jako blbost. Mapa má být zpřístupněná od začátku celá. Pokud se nemůžu dostat do nějaké části, tak to udělat jak v GTA 3 kde byl zbouraný most například a plnit mise, aby se mi ta část odemkla. Určitě lepší volba jak někam lozit Jen doufám, že to ovládání aut vylepší a zůstane možnost chcípnout motor a znovu jej nastartovat
Odpověď na komentář uživatele Semuel
Nesmíš všechny vajca házet do jednoho pytle podle pár zpráv. Za sebe jsem taky rád, že upouští od blbých věží, protože je to všechno na jedno brdo. A jsem zastánce toho, že mapa má být odhalena celá. Když chtěj průzkum, ať ji nechaj překrytou tmavším filtrem a tam kde projdeš, tam se ti objeví co v daném místě je. (obchody, mini úkoly atd. )
Strašně nevděčný jste, stěžovali jste si na věže a když jsou pryč remcate zase o jinych blbostech. Jak se říká "kdo chce psa bít hůl si najde " to spíš vás měli doma víc fackovat možná by z vás nebyly takový ufnukany holčičky.
Ve Far Cry 3 a 4 (Primal je pitomost) to byl děs, ve Watch Dogs taky. Největší problém Ubi her je asi strašná šablonovitost a podobnost všech jejich her a také častý a přítomný grind.
A nebylo by lepší prostě a jednoduše celou mapu nechat odkrytou, než vymýšlet pi*oviny?
Nikdy jsem nepochopil smysl tohoto odhalování mapy.
Nj, drsnej hacker a nemá ani mapu…
To je skoda Me ty veze nijak nevadi, ted mi budou chybet
No nevím jestli je to zlepšení mě to příjde uplně pro kidy xD … , ale jinak celkově to vypadá dobře…
Náhodou, věže nejsou tak hrozné, ve WD jsme kombinovali hackování a parkour… U AC už věží taky moc nevadilo… Nejvíce jich bylo v AC2 (73) … Pak čísla ustupovala a zase jich bylo hodně v Rogue a Black Flag, ale vzhledem k rozloze…