Film Vetřelec nás naučil, že ve vesmíru nikoho neuslyšíme křičet. Jak je možné, že v nedávné osmiminutové ukázce z Call of Duty: Infinite Warfare slyšel hráč úplně všechno, včetně výbuchů, výstřelů a dalších zvukových efektů? Brian Horton ze studia Infinity Ward vše vysvětlil v dnešním rozhovoru pro PlayStation Blog.
Podle jeho slov by absence zvuku nevedla k ničemu dobrému. Hráč potřebuje vědět o explozích, případně o výstřelech, aby na vše mohl reagovat. Proto v Infinity Ward vymysleli, že zvuky bude simulovat oblek prostřednictvím fotonů. Prý je velmi pravděpodobné, že by to takto mohlo fungovat, nemá se tak jednat o žádné sci-fi.
Potom tu máme nulovou gravitaci v prostředí. Série Call of Duty je známá pro své rychlé tempo. V nulové gravitaci to bude stejné, k rychlým přesunům pomůže vystřelovací hák, který také můžete vidět ve videu níže. U háku Horton připouští, že je přitažen za vlasy, ale ostatní věci ve hře mají být pokud možno realistické. Především má být ale Call of Duty: Infinite Warfare zábavnou hrou, v takovém případě jde smysl pro realičnost stranou.
Velkou součástí CoD jsou také granáty. V nulové gravitaci by obyčejné granáty byly k ničemu, Infinity Ward přišli s granáty, které dokážou zaměřit a najít svůj cíl.
Za mě supr… Miluju sci-fi a ty moderní technologie;) tohle je prostě to co já chci… Dělejte prosím už jen sci-fi díly… A ne jak novej bf1 panebože…
Stejně si tu hru nezahraju takže mě to moc nezajímá, ale popravdě bez zvuku by ta hra byla opravdu nuda a aspoň se snažili a přidali k tomu nějaký odůvodnění proč ten zvuk slyšíme. Mě to nepřijde nějak špatný ale i tak ta hra bude propadák oproti battlefieldu
Aspoň si to umí odůvodnit.
Behavioralista: Máš kde ukázat, že máš dohráno na nejtěžší nebo jen vaříš z vody?
A co se týče těch létajících pseudo "granátů", tak ty už byly v Advanced Warfare. Takže když tu chci něco pomlouvat, měl bych alespoň vědět jak to je.
Ani já nemusím takové sci-fi. Nejlepší díly pro mě byly BO1, MW1 a 2. Jenže já jim vidím až do krku – samozřejmě, že budou díly z minulosti a současnosti, ale i ty se po čase přejí a to oni vědí. Dobové zasazení se bude střídat, ale s tím, že ten počet dílů z jednoho období budou natahovat, aby "nadojili". Jak říká odpalovač ohňostrojů v The Simpsons S25E22 – "Ještě nepřišla ta vhodná chvíle. Teprve až se začnou dívat na hodinky a mumlat: Ach, kdy už ti blbci s tím ohňostrojem začnou. Teprve tehdy jsou připraveni nechat se okouzlit. " Otázka tedy zní: Mumláme dost? Tohle bude třináctý díl série a IW by si mělo po nepříliš úspěšném Ghosts dát více záležet. Já osobně si to rád zahraju. Líbí se mi ta chaotická řež na malých mapách. Singleplayerem také nepohrdnu.
Na fakultě jsem viděl dodělanej zkuv k tichýmu videu pomocí neuronovejch sítí, časem to pude v reálnym čase, takže nereálný to určitě neni
Když to prezentovali na E3 tak jsem si říkal co to je sakra za hru , překvapili.
To je nové Halo křížené se Star Citizen? Jako nevypadá to špatně, ale Call of Duty to fakt moc není. Pokud tam bude slušný singl, tak o koupi popřemýšlím.
A na prázdný nábojnice co licou z pušky fyzika neplatí ? Asi moc práce měnit tu animacu co je z COD 4 nebo možná 2
Keby s tým vyhlásením došiel pred/počas vydania toho traileru, tak budiš. Človek by to zobral s rezervou. Ale ono to vyhlásil, až keď sa ľudia začali ozývať, že wtf je v tom vákuu vo vesmíre? ! ? Takže tak, je to hra, ale samy si už len zhoršujú svoju situáciu. Ale aj tak sa to bude predávať jak teplé rožky v supermarkete.
Oblek vám simuluje řev v bolestech nepřátel, lehce morbidní, to se mi líbí
Brian Horton by měl okamžitě podat výpověď nebo být vyhozen, protože jak se zdá, je zcela neznalý a zbytečný. Čul jsem už kdejakou blbost, ale takovou snůšku nesmyslů jaktěživ ne.
Hortone, ty hňupe, hráč nepotřebuje vědět nic, protože ty vaše hry jsou už tak banální i na tu supernejtěžší obtížnost. Kdejaký ukazatel, měřič, šipka.
Lidi stojí nám to za to abychom se navzájem uráželi ?
Odpověď na komentář uživatele
Leda ve snu A to opravdu nejsem fanda CoD
Odpověď na komentář uživatele
Víš jak bylo těžké v minulých dílech házet granáty? … museli to nějak pošéfovat.
midder: Ten tvůj koment totálně nechápu … jaké zombie či co sem taháš? … musí být solidní matroš.
Nikomu nevadia tie auto aim granaty ?