Battlefield 1 se bez pochyb řadí mezi nejočekávanější hry letošního roku. Vybraní hráči v současné době testují multiplayer v uzavřené alfě, což můžete sami vidět na videích níže. Podobných záběrů jsme viděli již desítky. Zaujmout by vás tak více mohly samotné informace. Jednou z nich je skutečnost, že v Battlefieldu 1 nebude možné blokovat útoky zblízka. Pokud se nepřítel dostane dostatečně blízko a zaútočí na vás bajonetem nebo palicí, tak nemáte šanci se mu ubránit. Jednoduše vás zabije.
Na videích jste mohli vidět déšť a mlhu. Počasí bude ovlivňovat nejen atmosféru, ale rovněž měnit hratelnost. Během mlhy a deště bude jednodušší kradmý pohyb, jen pozor na blesky, které dokážou rozsvítit bojiště.
Pokud vám v Battlefieldu 4 vadili vizuální efekty zpětného rázu, tak v Battlefieldu 1 nebudou. Zpětný ráz zbraní bude záviset na herních prvcích.
Další informace je také zajímavá; v multiplayeru nemá být možnost úplně zničit tank. Jinými slovy ho budete moci poškodit, respektive vyřadit z provozu. Tank by měl poté na bojišti zůstat. Je dost možné, že se z něho stane nepojízdný vrak, který by ale mohl stále střílet. Každopádně toto rozhodnutí DICE by mělo změnit strukturu mapy. Je otázkou, zda je to pravda, v gameplay záběrech můžeme vidět, že nepřátelé tank zničí.
Uvnitř útočného letounu budete mít k dispozici pouze časované výbušné bomby, zatímco bombardéry zasypají bojiště bombami, které explodují při nárazu.
V nastavení alfa verze je k dispozici zapnutí/vypnutí DirectuX 12. Otázkou je, zda jde pouze o testování nebo tato možnost bude i v plné verzi. Jisté je, že si budete moci nastavit kvalitu textur, filtrování textur, nasvícení, efekty, terén nebo anti-aliasing.
Na závěr jsme si nechali servery, ty u PC verze poběží minimálně v 60Hz.
Odpověď na komentář uživatele
Ja to spise myslel obrazne.
Odpověď na komentář uživatele
Tak SW dělali především podle filmů, které viděli, ale podle čeho dělají BF1, to mi hlava vážně nebere….
Ale zase když porovnám COD BO3 tak ti snad brali po celou dobu vývoje LSD nebo se dočista zbláznili jinak si jejich výsledek nedovedu vysvětlit.
Odpověď na komentář uživatele
Behavioralista
Tak Svedsko podle vseho nebojovalo ani ve Hvezdnych valkach. xd lol
Sračka. Pochopil bych, kdyby nabíhal ze zadu, když ho neuvidím, ale když na mě bude nabíhat ze předu a já zrovna přebíjet, tak mě zabije? To by byl problém mu tam pichnout třeba pušku a zblokovat ho? No jde vidět, že Švédsko nebojovalo ve válce.
Odpověď na komentář uživatele
To byla narazka na to, jak si mi napsal: , , Tve problemy bych chtel mit. " To si asi nepochopil
.
MORTHSIR: Nás bf šílence to nemúže rozhodit
Těším se jak malej Jaroslav. . konečně si někdo řekl že 1. světová tu snad ještě nebyla a hle je to na světě…Nechápu jak tady někdo může soudit hru, když pomalu nevíme kolik tam bude map zbraní a všeho možného, nahrál jsem se dost přes MP bf3 a bf4 nejvíce a když zvážím fatk že map tam bylo dosti. tak si myslím že se máme na co těšit, opět rachot, někdo bude dělat kraviny apod. . to je ten účel MP u bf. pořádně se zabavit a vyřádit na velkých mapách…proč budu brečet že se neubráním bajonetu? ? to mi žilky trhat opravdu nebude…
Odpověď na komentář uživatele
kajny 18
Ach jo. . dalsi cestynar, co opravuje/vytahuje tvrda- mekka i
Hru poridym, neboj.
Odpověď na komentář uživatele
Ja s tim nemam problem. Jenom jsem napsal svuj nazor a hned se vsichni do me pusti paneboze
. Jinak si to klidne kup, kdyz te to zaujalo. Me to nezaujalo a napsal jsem jen duvod. A kdyz jsme u tech problemu teda, tak slovo pusobilo se pise s mekkym i. #nohate
Odpověď na komentář uživatele
kajny 18
Tve problemy bych chtel mit. Jak si muzes byt jistej, ze pokud by udelali tu 2 svetovou, tak by to pusobylo plnohodnotne a bez kompromisu ? Byl by z toho pouze dalsi BF jak se prezentuje od nepameti.
Nechápu, na co si komunita pořád stěžuje. Nedokážu si představit, že by se to hrálo jako taková Verdun, to by tam polovina lidí padla nudou, mně se to líbí náhodou hodně a je mi jedno, že se to 100% neshoduje s postupy a taktikami v 1. světové válce.
Odpověď na komentář uživatele
Monkeyskunk
Vsak ja souhlasim s tim, ze to nejde, aby to bylo v zakopech jenom, ale pak sem jsem taky napsal, ze by bylo lepsi to rovnou udelat v druhy svetovy, aby to bylo plnohodnotny a bez kompromisu. Delat strilecku na prvni svetovou je proste pro me svym zpusobem nesmysl a rozhodne by se s tou hrou dalo pracovat lip, kdyby to dali do druhy svetovy. Ale souhlasim s tim, ze je to furt lepsi, jak novy call of duty. Posledni dobry CoD bylo asi MW3 nebo BO2, ale to je zase odbocka.
Monkeyskunk: Verdum. Hra, ktorá sa odohráva v prvej svetovej, nie je realistická a pritom podla recenzii je aj zábavná. Tvorci nehovorili, že hra bude realistická, ale že hra bude autentická. Ano, gameplay robí komunita, ale ak im dáš možnosť hrať za Ramba, tak ludia budú tento štíl boja využívať. Napríklad vo Verdum sa Rambo štíl nevypláca.
Ja sem spokojen a to, ze to nebude supr autenticka 1. svetova, mi je vcelku u sedinky. Od toho jsou simulatory, nebo respektive meli by byt. Zazivnej gameplay zde rozhoduje.
Monkeyskunk: Verdum. Hra, ktorá sa odohráva v prvej svetovej, nieje realistická a pritom podla recenzii je aj zábavná. Tvorci nehovorili, že hra bude realistická, ale že hra bude autentická. Ano, gameplay robí komunita, ale ak im dáš možnosť hrať za Ramba, tak ludia budú tento štíl boja využívať. Napríklad vo Verdum sa Rambo štíl nevypláca.
Já bych nový Battlefield popsal asi takto. Není to úplně to, co jsme si z té 1. světové války někteří z nás představovali, ale furt je to mnohonásobně lepší, než s jetpackem a vystřelovacím hákem, za výkonu tripl salta po zdi a hlavou dolu, dát jednou ranou do vajec a konec.
Prostě je to AKČNÍ hra, která bude akční dle hráčského osazenstva, napodobující 1. světovou. Není to realistická hra, bohužel tedy zpětný ráz nebude hrát roli. Ale furt to může být slušná švanda na zimu. 